Besvaret August 3, 2012 Ingen babyer på vej herinde?? Havde ellers regnet med at skulle vågne op til meldingen om ankomsten af en... Smider lige lidt :bd :bd :bd :bd :bd efter jer og håber det virker. Og babyer i jeres mors maver ... :toot UD MED JER! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Nope :rolleyes ingen babyer endnu. Jeg har desværre ikke hørt noget nyt fra LittleMiss, håber sådan de har det godt og ligger og hviler efter en god fødsel, men som sagt, jeg ved ikke noget :stork Og jeg har haft en rolig nat efter et par nivende plukveer i aftes - som sædvanlig vil jeg næsten sige :D Men er da fast besluttet på at føde i nat, hvis jeg ellers har noget at sku ha sagt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Nope :rolleyes ingen babyer endnu. Jeg har desværre ikke hørt noget nyt fra LittleMiss, håber sådan de har det godt og ligger og hviler efter en god fødsel, men som sagt, jeg ved ikke noget :stork Og jeg har haft en rolig nat efter et par nivende plukveer i aftes - som sædvanlig vil jeg næsten sige :D Men er da fast besluttet på at føde i nat, hvis jeg ellers har noget at sku ha sagt :whistling Du har INTET at skulle have sagt :D Men jeg kan godt lide, at du prøver at tage styringen alligevel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Heller ingen Baby her, og jeg har det fantiastisk godt igen, øv øv... jeg rammer termin i morgen, og har meget meget ømme ribben, fordi der bare ikke er plads derinde mere... så nu med dig bebs.... gerne snart!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Tjah jeg trordet hele handler om en baby sammensværgelse... men når først der er taget hul på "bylden" (læs de runde maver) SÅ sker der ting og sager :stork :stork :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Tjah jeg trordet hele handler om en baby sammensværgelse... men når først der er taget hul på "bylden" (læs de runde maver) SÅ sker der ting og sager :stork :stork :stork Ja, vi skal bare have den første baby ud her i august - Så kommer de andre væltende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Har virkelig ondt lige over skambenet og det trækker ud i låret. Kan hverken gå eller stå uden det gør rigtig ondt. Det må virkelig have været hårdt at være i bad i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Ja, vi skal bare have den første baby ud her i august - Så kommer de andre væltende :loveshower Ja lad os håbe på det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Ja, vi skal bare have den første baby ud her i august - Så kommer de andre væltende :loveshower Det tror jeg også! Så skal vi ikke håbe at LittleMiss har født nu, og så kommer alle de andre august-babyer liiige om lidt? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Har virkelig ondt lige over skambenet og det trækker ud i låret. Kan hverken gå eller stå uden det gør rigtig ondt. Det må virkelig have været hårdt at være i bad i dag... Eller også har du en ve :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Det tror jeg også! Så skal vi ikke håbe at LittleMiss har født nu, og så kommer alle de andre august-babyer liiige om lidt? :loveshower Arh det kunne være Nice! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Eller også har du en ve :bd :bd :bd Samme tanke her! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Eller også har du en ve :bd :bd :bd Samme tanke her! :bd Mon dog... Troede nu heller ikke det sad der. Det hjalp at gå på toilet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Mon dog... Troede nu heller ikke det sad der. Det hjalp at gå på toilet :D Haha, godt så! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Så fik jeg en lille opdatering fra LittleMiss - se i augustgruppen :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Så fik jeg en lille opdatering fra LittleMiss - se i augustgruppen :loveshower :loveshower :loveshower Stort tillykke til LittleMiss :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Så fik jeg en lille opdatering fra LittleMiss - se i augustgruppen :loveshower :loveshower :loveshower Så blev der "taget hul på bylden" - Nu kan vi andre begynde at poppe løs :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Så blev der "taget hul på bylden" - Nu kan vi andre begynde at poppe løs :D :loveshower Min tur!!! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Min tur!!! :lol Mig først :stork Tror der kommer mange babyer den næste uges tid :glad :goodluck og :bd til alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Mig først :stork Tror der kommer mange babyer den næste uges tid :glad :goodluck og :bd til alle Så skynd dig :P :bd :bd :bd :bd :bd til alle der kan bruge det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Til alle poppeklare piger!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Tak for :bd - og sender lige noget videre :D :bd :bd :bd Har lagt billeder ind af LittleMiss' lille Carl Emil i august gruppen :loveshower han er sååå sød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Har lige kværnet en hel pose med kanelgifler til frokost, og er i gang med at fylde en 1/2 liter cola i sækken... Jeg føler mig så sund lige nu :whistling :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Har lige kværnet en hel pose med kanelgifler til frokost, og er i gang med at fylde en 1/2 liter cola i sækken... Jeg føler mig så sund lige nu :whistling :rolleyes Det er "tommekulhydratskuren" den hopper jeg også på nogle gange... virker rigtig godt når man mangler energi og så er den 100% effektiv mod lækkersult! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Jeg læser rigtig med -så'en lidt på sidelinien -og hepper på de som er nået dertil -snart må gå i fødsel, og ønsker god bedring til de som ikke er på toppen, og tillykke til de som får klaret nogle ting -og hvis mand sluttede eksamen med et 12-tal, osv. osv... Men begynder snart at tvivle på at jeg overhovedet hører til her :boo Jeg testede jo mig selv tidligt pga en bytur og en dårlig samvittighed, og testen var positiv -så fulgte smerter og blødninger, og en negativ test -efterfulgt af en positiv test... Og til sidst endte jeg til vagtlæge som sendte mig til gyn. --> blodprøver og scanninger -og ingen af os blev meget klogere. Jeg fik foretaget en PUL-pakke -som mandag eftermiddag fortalte mig, at jeg var gravid -og tallene synes at pege på at det heldigvis også er det rigtige sted (altså i livmoderen -selvføgelig)... Men de ville jo gerne cementere det ved en scanning i mandags -som så skulle fastslå graviditeten -og fastsætte en terminsdato... Og fuld af ængstelse -dukkede jeg så op til scanning -overbevist om at nu ville jeg blive afklaret -one way or another... Men men men.... De kunne kun se en meget lille opklaring på livmoderen... Så enten er jeg stadig meget tidlig -eller også er det gået til. Det skal så gerne afgøres ved en ny scanning. Så prøv at spørg om der er lang tid til fredag I NÆSTE UGE!!!!!!! :boo De scannede mig i uendelig lang tid igår -og jeg har det i dag som om jeg har fået tæv i mit underliv -og samtidig kommer der noget gammelt blod med -hver gang jeg er på toilet... Øv... Jeg håber stadig sådan... men begynder som sagt at tvivle på -at jeg overhovedet hører til her... :boo Bliver sørme hårdt at starte job fra næste uge... :huug Lige en lille update... røg til lægen igår, som ringede til gynækologisk forvagt... Hun rykkede min tid til scanning frem til på mandag - og bad lægen forberede mig på et udskrab, hvis ikke scanningen så anderledes ud end sidste mandag... :boo Da jeg blev scannet sidst talte vi også om -at der er en sandsynlighed for at det er gået til grunde... Men lægen sagde at det skulle vi ikke tale en masse om på daværende tidspunkt... Så når hun beder min egen læge forberede mig på et udskrab -så virker hun ikke særlig optimistisk -ovenpå at have hørt hvordan jeg har det -og hvordan det er gået siden mandag... Jeg håber stadig - og har slet ikke lyst til at skulle opleve at blive "skrabet ud"... Er der nogen af Jer der har prøvet det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites