Besvaret August 1, 2012 Vil forsøge at få lidt mere gang i lillemanden. Ellers tror jeg fødegangen får et opkald fra mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Er bare total overfølsom i disse dage. Kan ikke holde mennesker ud og vil helst være i fred. Manden er ok men gider ikke se nogen eller tale med nogen. Mine forældre kan jeg holde ud at tale med i tlf men til dem kan jeg også sige når jeg ikke orker at tale mere... Mine svigerforældre som jeg holder utrolig meget af kan jeg slet ikke holde ud i øjeblikket. Vi har været forbi dem og spise til aften. Dejligt med mad men for filan med alle de forslag, gode intentioner mv. Bla spørgsmål om hvorfor jeg ikke svarede på beskeder eller tog telefonen. Måske fordi jeg ikke orker tale. Har talt med min mand om det inden så han vidste Hvordsn jeg har det og fik på en pæn måde sagt til sviger at de må ringe til ham hvis der er noget eller skrive til mig men ikke forvente svar. Senere kom de ind på at vi lige skulle vide at de ville komme på 2. dagen efter fødslen. Hvorfor ved jeg ikke lige men fik på en pæn måde forklaret at besøg var først når de havde fået besked fra os. Det havde hun svært ved at forstå for vi ville jo have lyst til at vise ham frem til alle. Igen sagde jeg at det kunne godt være men at det var os der vurderede hvornår vi havde overskud til besøg. Hun lod det ligge. Blev ikke længe men lod manden blive så han kunne se håndbold :-) Helt fint men jeg havde brug for fred. Tudede hele vejen hjem. Ikke over noget specielt for kan sagtens håndtere mine kære svigerforældre men det hele er bare lidt meget i øjeblikket med falske veer, smerter, varmen og dårlig søvn.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Vil forsøge at få lidt mere gang i lillemanden. Ellers tror jeg fødegangen får et opkald fra mig... Lyder fornuftigt. Er han stille idag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Lyder fornuftigt. Er han stille idag? Ja det synes jeg. Og har fået at vide deroppe, at han ikke må blive mere stille end han er, så skal jeg kontakte dem. Men det tyder på en god halv liter vand med isterninger hjælper. Giver det i hvert fald en halv time mere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Ja det synes jeg. Og har fået at vide deroppe, at han ikke må blive mere stille end han er, så skal jeg kontakte dem. Men det tyder på en god halv liter vand med isterninger hjælper. Giver det i hvert fald en halv time mere... Prøv også med en kold klud over maven :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Er bare total overfølsom i disse dage. Kan ikke holde mennesker ud og vil helst være i fred. Manden er ok men gider ikke se nogen eller tale med nogen. Mine forældre kan jeg holde ud at tale med i tlf men til dem kan jeg også sige når jeg ikke orker at tale mere... Mine svigerforældre som jeg holder utrolig meget af kan jeg slet ikke holde ud i øjeblikket. Vi har været forbi dem og spise til aften. Dejligt med mad men for filan med alle de forslag, gode intentioner mv. Bla spørgsmål om hvorfor jeg ikke svarede på beskeder eller tog telefonen. Måske fordi jeg ikke orker tale. Har talt med min mand om det inden så han vidste Hvordsn jeg har det og fik på en pæn måde sagt til sviger at de må ringe til ham hvis der er noget eller skrive til mig men ikke forvente svar. Senere kom de ind på at vi lige skulle vide at de ville komme på 2. dagen efter fødslen. Hvorfor ved jeg ikke lige men fik på en pæn måde forklaret at besøg var først når de havde fået besked fra os. Det havde hun svært ved at forstå for vi ville jo have lyst til at vise ham frem til alle. Igen sagde jeg at det kunne godt være men at det var os der vurderede hvornår vi havde overskud til besøg. Hun lod det ligge. Blev ikke længe men lod manden blive så han kunne se håndbold :-) Helt fint men jeg havde brug for fred. Tudede hele vejen hjem. Ikke over noget specielt for kan sagtens håndtere mine kære svigerforældre men det hele er bare lidt meget i øjeblikket med falske veer, smerter, varmen og dårlig søvn.... Vil bare lige sende et :kram Forhåbentlig har du snart baby i armene :7himmel Jeg svare heller ikke på beskeder, facebook beskeder mv. Gider det simpelthen ikke... De skal jo nok høre NÅR det er sket... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Er bare total overfølsom i disse dage. Kan ikke holde mennesker ud og vil helst være i fred. Manden er ok men gider ikke se nogen eller tale med nogen. Mine forældre kan jeg holde ud at tale med i tlf men til dem kan jeg også sige når jeg ikke orker at tale mere... Mine svigerforældre som jeg holder utrolig meget af kan jeg slet ikke holde ud i øjeblikket. Vi har været forbi dem og spise til aften. Dejligt med mad men for filan med alle de forslag, gode intentioner mv. Bla spørgsmål om hvorfor jeg ikke svarede på beskeder eller tog telefonen. Måske fordi jeg ikke orker tale. Har talt med min mand om det inden så han vidste Hvordsn jeg har det og fik på en pæn måde sagt til sviger at de må ringe til ham hvis der er noget eller skrive til mig men ikke forvente svar. Senere kom de ind på at vi lige skulle vide at de ville komme på 2. dagen efter fødslen. Hvorfor ved jeg ikke lige men fik på en pæn måde forklaret at besøg var først når de havde fået besked fra os. Det havde hun svært ved at forstå for vi ville jo have lyst til at vise ham frem til alle. Igen sagde jeg at det kunne godt være men at det var os der vurderede hvornår vi havde overskud til besøg. Hun lod det ligge. Blev ikke længe men lod manden blive så han kunne se håndbold :-) Helt fint men jeg havde brug for fred. Tudede hele vejen hjem. Ikke over noget specielt for kan sagtens håndtere mine kære svigerforældre men det hele er bare lidt meget i øjeblikket med falske veer, smerter, varmen og dårlig søvn.... :kram Du er ikke alene i den båd - jeg tror også lige jeg nåede grænsen i dag - Ingen kontakt til nogen fra min side af... Orker simpelthen ikke noget lige nu. Er total forundret over at der ingen tårer er kommet - tror måske bare der er FOR meget i hovedet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 :kram Du er ikke alene i den båd - jeg tror også lige jeg nåede grænsen i dag - Ingen kontakt til nogen fra min side af... Orker simpelthen ikke noget lige nu. Er total forundret over at der ingen tårer er kommet - tror måske bare der er FOR meget i hovedet... Der har heller ikke været nogen tårer før idag. Idag blev bare for meget :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Er bare total overfølsom i disse dage. Kan ikke holde mennesker ud og vil helst være i fred. Manden er ok men gider ikke se nogen eller tale med nogen. Mine forældre kan jeg holde ud at tale med i tlf men til dem kan jeg også sige når jeg ikke orker at tale mere... Mine svigerforældre som jeg holder utrolig meget af kan jeg slet ikke holde ud i øjeblikket. Vi har været forbi dem og spise til aften. Dejligt med mad men for filan med alle de forslag, gode intentioner mv. Bla spørgsmål om hvorfor jeg ikke svarede på beskeder eller tog telefonen. Måske fordi jeg ikke orker tale. Har talt med min mand om det inden så han vidste Hvordsn jeg har det og fik på en pæn måde sagt til sviger at de må ringe til ham hvis der er noget eller skrive til mig men ikke forvente svar. Senere kom de ind på at vi lige skulle vide at de ville komme på 2. dagen efter fødslen. Hvorfor ved jeg ikke lige men fik på en pæn måde forklaret at besøg var først når de havde fået besked fra os. Det havde hun svært ved at forstå for vi ville jo have lyst til at vise ham frem til alle. Igen sagde jeg at det kunne godt være men at det var os der vurderede hvornår vi havde overskud til besøg. Hun lod det ligge. Blev ikke længe men lod manden blive så han kunne se håndbold :-) Helt fint men jeg havde brug for fred. Tudede hele vejen hjem. Ikke over noget specielt for kan sagtens håndtere mine kære svigerforældre men det hele er bare lidt meget i øjeblikket med falske veer, smerter, varmen og dårlig søvn.... :kram Jeg har det også sådan for tiden, at lige pludselig kan det bare godt blive for meget, at skulle forholde sig til andre mennesker, og så er jeg simpelthen nødt til at trække mig - jeg har godt nok også haft nogen tudeture.. Men mon ikk vores små bebser snart kommer ud, så vi i det mindste slipper for falske veer og smerter hele tiden :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Noooooo!! Sidder i bilen efter en køretur fra Ringsted til Hillerød - en tur på lidt over en time - og har lige fundet ud af, at mine nøgler til lejligheden ligger i Ringsted hos C. Så nu må jeg vente en time på at han kan komme med nøglerne. Hunden har set mig komme og hyler fordi han ikke kan forstå, at jeg ikke kommer op til ham. Det er bare noget lort, altså! Så kan jeg sidde her i bilen alene med mine plukveer :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Noooooo!! Sidder i bilen efter en køretur fra Ringsted til Hillerød - en tur på lidt over en time - og har lige fundet ud af, at mine nøgler til lejligheden ligger i Ringsted hos C. Så nu må jeg vente en time på at han kan komme med nøglerne. Hunden har set mig komme og hyler fordi han ikke kan forstå, at jeg ikke kommer op til ham. Det er bare noget lort, altså! Så kan jeg sidde her i bilen alene med mine plukveer :( Øv øv øv for noget lort :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Jeg læser rigtig med -så'en lidt på sidelinien -og hepper på de som er nået dertil -snart må gå i fødsel, og ønsker god bedring til de som ikke er på toppen, og tillykke til de som får klaret nogle ting -og hvis mand sluttede eksamen med et 12-tal, osv. osv... Men begynder snart at tvivle på at jeg overhovedet hører til her :boo Jeg testede jo mig selv tidligt pga en bytur og en dårlig samvittighed, og testen var positiv -så fulgte smerter og blødninger, og en negativ test -efterfulgt af en positiv test... Og til sidst endte jeg til vagtlæge som sendte mig til gyn. --> blodprøver og scanninger -og ingen af os blev meget klogere. Jeg fik foretaget en PUL-pakke -som mandag eftermiddag fortalte mig, at jeg var gravid -og tallene synes at pege på at det heldigvis også er det rigtige sted (altså i livmoderen -selvføgelig)... Men de ville jo gerne cementere det ved en scanning i mandags -som så skulle fastslå graviditeten -og fastsætte en terminsdato... Og fuld af ængstelse -dukkede jeg så op til scanning -overbevist om at nu ville jeg blive afklaret -one way or another... Men men men.... De kunne kun se en meget lille opklaring på livmoderen... Så enten er jeg stadig meget tidlig -eller også er det gået til. Det skal så gerne afgøres ved en ny scanning. Så prøv at spørg om der er lang tid til fredag I NÆSTE UGE!!!!!!! :boo De scannede mig i uendelig lang tid igår -og jeg har det i dag som om jeg har fået tæv i mit underliv -og samtidig kommer der noget gammelt blod med -hver gang jeg er på toilet... Øv... Jeg håber stadig sådan... men begynder som sagt at tvivle på -at jeg overhovedet hører til her... :boo Bliver sørme hårdt at starte job fra næste uge... :huug Sikke da en omgang du har været igennem indtil videre - træls at det skal være så besværligt, også fori det i forvejen er sådan en følelsesmæssig rutsjetur.. Håber det bedste for dig. :kram2 :kram :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Synes det er lidt belastende at vågne for at tisse ved 5-tiden for så ikke at kunne falde i søvn igen <_< Godt man har BK på mobilen, så man lige kan smide et brokkeindlæg :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så tror jeg det er ved at være tid for mig. Har haft stærke plukveer/veer siden kl 21 igår.... Har måtte bruge vejrtrækningen en del. Puhadada. Vi tager op på fødemodtagelsen inden for den næste halve time for at høre hvad de siger :-) Forresten - tegnblødning+slimprop gik kl 03.30 ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Hvor spændende!! Håber du får en fantastisk fødsel :loveshower ( eller har haft!!! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så tror jeg det er ved at være tid for mig. Har haft stærke plukveer/veer siden kl 21 igår.... Har måtte bruge vejrtrækningen en del. Puhadada. Vi tager op på fødemodtagelsen inden for den næste halve time for at høre hvad de siger :-) Forresten - tegnblødning+slimprop gik kl 03.30 ;-) Yay! :loveshower Så tyder det på, at vi (du ;)) "holder standarden" i august TG og føder før termin! :D :loveshower Rigtig god fødsel! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så tror jeg det er ved at være tid for mig. Har haft stærke plukveer/veer siden kl 21 igår.... Har måtte bruge vejrtrækningen en del. Puhadada. Vi tager op på fødemodtagelsen inden for den næste halve time for at høre hvad de siger :-) Forresten - tegnblødning+slimprop gik kl 03.30 ;-) :kram tænkte nok det snart var din tur, håber du får en rigtig god fødsel :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så tror jeg det er ved at være tid for mig. Har haft stærke plukveer/veer siden kl 21 igår.... Har måtte bruge vejrtrækningen en del. Puhadada. Vi tager op på fødemodtagelsen inden for den næste halve time for at høre hvad de siger :-) Forresten - tegnblødning+slimprop gik kl 03.30 ;-) Vil ønske dig en rigtig god fødsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Uhh, det lyder spændende. Rigtig god fødsel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så tror jeg det er ved at være tid for mig. Har haft stærke plukveer/veer siden kl 21 igår.... Har måtte bruge vejrtrækningen en del. Puhadada. Vi tager op på fødemodtagelsen inden for den næste halve time for at høre hvad de siger :-) Forresten - tegnblødning+slimprop gik kl 03.30 ;-) :yiepie Håber at de beholder jer og at det bliver i dag i får lov at møde det lille menneske du har båret på så længe.. :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så tror jeg det er ved at være tid for mig. Har haft stærke plukveer/veer siden kl 21 igår.... Har måtte bruge vejrtrækningen en del. Puhadada. Vi tager op på fødemodtagelsen inden for den næste halve time for at høre hvad de siger :-) Forresten - tegnblødning+slimprop gik kl 03.30 ;-) Iih hvor spændende! :loveshower Håber du får en fantastisk fødsel :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Har lige fået en opdatering fra LittleMiss: "Har meget kraftige veer og ofte men har desværre slet ikke åbnet mig. De ville ikke sende mig hjem fordi veerne er så kraftige men eftersom vi bor 5 min fra hospitalet sagde de ok. Har fået en smertepakke med hjem som jeg kan slappe lidt af på. Slimproppen er helt gået gået nu/går stadig fordi de roder" Håber hun får lidt ro nu for der er helt sikkert gang i noget :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Årh en skøn opdatering at vågne til, men håber hun åbner sig snart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Har lige fået en opdatering fra LittleMiss: "Har meget kraftige veer og ofte men har desværre slet ikke åbnet mig. De ville ikke sende mig hjem fordi veerne er så kraftige men eftersom vi bor 5 min fra hospitalet sagde de ok. Har fået en smertepakke med hjem som jeg kan slappe lidt af på. Slimproppen er helt gået gået nu/går stadig fordi de roder" Håber hun får lidt ro nu for der er helt sikkert gang i noget :goodluck Dejligt med en opdatering :) Håber snart hun åbner sig, det andet er da ikke fair! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Har lige fået en opdatering fra LittleMiss: "Har meget kraftige veer og ofte men har desværre slet ikke åbnet mig. De ville ikke sende mig hjem fordi veerne er så kraftige men eftersom vi bor 5 min fra hospitalet sagde de ok. Har fået en smertepakke med hjem som jeg kan slappe lidt af på. Slimproppen er helt gået gået nu/går stadig fordi de roder" Håber hun får lidt ro nu for der er helt sikkert gang i noget :goodluck Uhhhh hvor er det spændende. Håber det arter sig, så hun snart står med en lille guldklump i armene.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites