Besvaret July 31, 2012 Jeg læser rigtig med -så'en lidt på sidelinien -og hepper på de som er nået dertil -snart må gå i fødsel, og ønsker god bedring til de som ikke er på toppen, og tillykke til de som får klaret nogle ting -og hvis mand sluttede eksamen med et 12-tal, osv. osv... Men begynder snart at tvivle på at jeg overhovedet hører til her :boo Jeg testede jo mig selv tidligt pga en bytur og en dårlig samvittighed, og testen var positiv -så fulgte smerter og blødninger, og en negativ test -efterfulgt af en positiv test... Og til sidst endte jeg til vagtlæge som sendte mig til gyn. --> blodprøver og scanninger -og ingen af os blev meget klogere. Jeg fik foretaget en PUL-pakke -som mandag eftermiddag fortalte mig, at jeg var gravid -og tallene synes at pege på at det heldigvis også er det rigtige sted (altså i livmoderen -selvføgelig)... Men de ville jo gerne cementere det ved en scanning i mandags -som så skulle fastslå graviditeten -og fastsætte en terminsdato... Og fuld af ængstelse -dukkede jeg så op til scanning -overbevist om at nu ville jeg blive afklaret -one way or another... Men men men.... De kunne kun se en meget lille opklaring på livmoderen... Så enten er jeg stadig meget tidlig -eller også er det gået til. Det skal så gerne afgøres ved en ny scanning. Så prøv at spørg om der er lang tid til fredag I NÆSTE UGE!!!!!!! :boo De scannede mig i uendelig lang tid igår -og jeg har det i dag som om jeg har fået tæv i mit underliv -og samtidig kommer der noget gammelt blod med -hver gang jeg er på toilet... Øv... Jeg håber stadig sådan... men begynder som sagt at tvivle på -at jeg overhovedet hører til her... :boo Bliver sørme hårdt at starte job fra næste uge... :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Intet nyt herfra :-( Er efterhånden så træt og øm at jeg nu har valgt at gå i seng for at se om jeg kan få slappet lidt. Vil dog lige forsøge mig med lidt bryst nulren før jeg ligger mig til at sove efter anbefaling af Saga :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Jeg læser rigtig med -så'en lidt på sidelinien -og hepper på de som er nået dertil -snart må gå i fødsel, og ønsker god bedring til de som ikke er på toppen, og tillykke til de som får klaret nogle ting -og hvis mand sluttede eksamen med et 12-tal, osv. osv... Men begynder snart at tvivle på at jeg overhovedet hører til her :boo Jeg testede jo mig selv tidligt pga en bytur og en dårlig samvittighed, og testen var positiv -så fulgte smerter og blødninger, og en negativ test -efterfulgt af en positiv test... Og til sidst endte jeg til vagtlæge som sendte mig til gyn. --> blodprøver og scanninger -og ingen af os blev meget klogere. Jeg fik foretaget en PUL-pakke -som mandag eftermiddag fortalte mig, at jeg var gravid -og tallene synes at pege på at det heldigvis også er det rigtige sted (altså i livmoderen -selvføgelig)... Men de ville jo gerne cementere det ved en scanning i mandags -som så skulle fastslå graviditeten -og fastsætte en terminsdato... Og fuld af ængstelse -dukkede jeg så op til scanning -overbevist om at nu ville jeg blive afklaret -one way or another... Men men men.... De kunne kun se en meget lille opklaring på livmoderen... Så enten er jeg stadig meget tidlig -eller også er det gået til. Det skal så gerne afgøres ved en ny scanning. Så prøv at spørg om der er lang tid til fredag I NÆSTE UGE!!!!!!! :boo De scannede mig i uendelig lang tid igår -og jeg har det i dag som om jeg har fået tæv i mit underliv -og samtidig kommer der noget gammelt blod med -hver gang jeg er på toilet... Øv... Jeg håber stadig sådan... men begynder som sagt at tvivle på -at jeg overhovedet hører til her... :boo Bliver sørme hårdt at starte job fra næste uge... :huug Årh har ikke nogen gode ord med på vejen MEN jeg kan sende dig en masse :bd :bd :bd og tusindvis af :kram2 :kram2 :kram2 jeg håber virkelig du hører til her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Åh little miss jeg er så nysgerrig - giv en opdatering - håber VIRKELIG du ligger med din søn i armene eller i det mindste er godt på vej i fødsel.... Håber faktisk at der er flere der er poppet eller popper snarest :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Dumme dumme plukveer - bliv til noget eller bliv væk... Argh er helt øm i understellet af muren og ikke direkte nivende men ret effektive plukveer. Godt kroppen selv arbejder for med det aktivitets niveau ville jeg ikke have overlevet natten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Åh little miss jeg er så nysgerrig - giv en opdatering - håber VIRKELIG du ligger med din søn i armene eller i det mindste er godt på vej i fødsel.... Håber faktisk at der er flere der er poppet eller popper snarest :bd :bd :bd Desværre ikke noget positivt nyt :-( Fik lagt mig igår og efter 1 time forsvandt de fleste af smerterne. Fik faktisk sovet ok i nat men hver gang jeg skulle op og tisse kunne jeg næsten ikke gå. Smerterne var ret heftige men så snart jeg lagde mig gik der 10 min så var smerterne væk. Her til morgen er der stadig en del smerter men ikke så slemme som igår. Ih hvor er det frustrerende.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Dumme dumme plukveer - bliv til noget eller bliv væk... Argh er helt øm i understellet af muren og ikke direkte nivende men ret effektive plukveer. Godt kroppen selv arbejder for med det aktivitets niveau ville jeg ikke have overlevet natten... Mon ikke det er snart for os begge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Så blev det sørme august.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Sikke noget med snydeveer og murren der ikke ved hvad det vil :klap har selv været på den sidste siden i går, men ignorerer det så godt jeg kan. Men havde da heppet på en LittleMiss babyboy i nat. Han skal nok komme snart :goodluck Min kæreste lå med hovedet på min mave sent i aftes og "talte" med baby - hvorefter han meldte tilbage at hun ikke er helt klar, hun har brug for et par dage endnu derinde <_< ok så! Bad ham hilse tilbage og sige til hende at hun ER klar NU :D Meeeen jeg er klar på lidt mere ventetid her... :7himmel God dag til jer piger! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Har sovet helt fantastisk i nat... Så jeg var sikker på der var noget galt da jeg vågende til mandens vækkeur.... men der er liv nok i mavsen... så jeg har nok bare været udmattet, efter den omgang snyde "fødselsstart" det seneste døgn.... Håber snart der sker noget for alle os der venter på det Selvom det var SKØNT med en god nats søvn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Kan slet ikke samle mig. Havde besluttet jeg skulle ned og handle og så bage boller. Men er faktisk allerede nået til, at jeg ikke gider køre derned, og at det er nemmere at få manden til at handle efter job Og nøjes med købeboller i stedet for hjemmelavede :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 31+0 i dag jubii Og vægten siger kun + 2.1 kg. Så har slet ikke taget på den sidste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 31+0 i dag jubii Og vægten siger kun + 2.1 kg. Så har slet ikke taget på den sidste uge. :balloon Det er bare så rart, når man runder 30'erne (altså i uger :D ) Tillykke med den lille vægtøgning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Desværre ikke noget positivt nyt :-( Fik lagt mig igår og efter 1 time forsvandt de fleste af smerterne. Fik faktisk sovet ok i nat men hver gang jeg skulle op og tisse kunne jeg næsten ikke gå. Smerterne var ret heftige men så snart jeg lagde mig gik der 10 min så var smerterne væk. Her til morgen er der stadig en del smerter men ikke så slemme som igår. Ih hvor er det frustrerende.... Øv hvor surt... men jo der er noget på vej helt sikkert... det er bare en underlig vente position man er på nu. Man kan ikke planlægge meget ud i fremtiden og alt hvad man planlægger er med forbeholdet "hvis ikke jeg føder inden" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Øv hvor surt... men jo der er noget på vej helt sikkert... det er bare en underlig vente position man er på nu. Man kan ikke planlægge meget ud i fremtiden og alt hvad man planlægger er med forbeholdet "hvis ikke jeg føder inden" Jeg er kommet til det stadie hvor jeg ikke kan holde ud og ligge planer. Ikke andet end tider til fys, massage og jordmoder. Orker faktisk ikke rigtig folk overhovedet. Kan ikke finde ud af om de smerter jeg har fortil måske kan være blærebetændelse?!?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Jeg er kommet til det stadie hvor jeg ikke kan holde ud og ligge planer. Ikke andet end tider til fys, massage og jordmoder. Orker faktisk ikke rigtig folk overhovedet. Kan ikke finde ud af om de smerter jeg har fortil måske kan være blærebetændelse?!?? Måske du skulle ringe til din læge/jordemoder og høre, hvad de synes? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Vil forsøge at sove lidt efter maven blev helt og aldeles tømt efter :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Vil forsøge at sove lidt efter maven blev helt og aldeles tømt efter :puke ØV da, håber du får sovet lidt så Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Her er det tid til en lur efter 5 timer ude i virkeligheden, det er utroligt så lidt man kan holde til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Her er det tid til en lur efter 5 timer ude i virkeligheden, det er utroligt så lidt man kan holde til. jeg kan ikke være mere enig!!!! Er hjemvendt fra roadtrip i helvede! Svigerfar ringede igår og spurgte om vi ville med på tur til fur og spise på fur bryghus - og det tænkte jeg da kunne være meget hyggeligt. skulle jo bare sidde i en bil og så skulle vi ud og spise MEN MEN MEN jeg fortrød det bittert, da en lille køretur i mandens familie betyder sight seeing (hvilket jo er hyggeligt nok) men på fur er der VIRKELIG mange bumlede grusveje og svigerfar fik ledt Anders ud på den ene efter den anden med ordene "den her vej er ikke så slem" :blabla Det er ikke ham dr sidder og holder på maven aor at undgå smerter ved hvert eneste hump! Samtidig med at min fantastiske svigermor bare gik mig på nerverne - "bumlede veje kan sætte en fødsel i gang" - "spædbørn har godt af at græde - så folder lungerne sig ud" - "skal du ikke have noget mere at spise? - husk du skal spise for 2" :prik - behøver jeg forklare hvorfor jeg lagde mig til at sove det sidste stykke hjem? :badgirl Jeg har bare SÅ ondt nu! ondt i ryggen af at køre så langt, ondt i hofter af at sidde, ondt i ben og fødder pga vand, muren i maven, plukveer og ondt i maven efter alt den bumlen... jeg kan ikke engang sidde op men er blevet installeret i sengen med computer og en pude mellem benene af min mand og inden han gik sagde han med et meget sigende blik "jeg syntes du er en SEJ fødemaskine" - han nussede mig også det meste af vejen hjem han kunne vist godt mærke at jeg snart eksploderede af smerte og frustration. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 jeg kan ikke være mere enig!!!! Er hjemvendt fra roadtrip i helvede! Svigerfar ringede igår og spurgte om vi ville med på tur til fur og spise på fur bryghus - og det tænkte jeg da kunne være meget hyggeligt. skulle jo bare sidde i en bil og så skulle vi ud og spise MEN MEN MEN jeg fortrød det bittert, da en lille køretur i mandens familie betyder sight seeing (hvilket jo er hyggeligt nok) men på fur er der VIRKELIG mange bumlede grusveje og svigerfar fik ledt Anders ud på den ene efter den anden med ordene "den her vej er ikke så slem" :blabla Det er ikke ham dr sidder og holder på maven aor at undgå smerter ved hvert eneste hump! Samtidig med at min fantastiske svigermor bare gik mig på nerverne - "bumlede veje kan sætte en fødsel i gang" - "spædbørn har godt af at græde - så folder lungerne sig ud" - "skal du ikke have noget mere at spise? - husk du skal spise for 2" :prik - behøver jeg forklare hvorfor jeg lagde mig til at sove det sidste stykke hjem? :badgirl Jeg har bare SÅ ondt nu! ondt i ryggen af at køre så langt, ondt i hofter af at sidde, ondt i ben og fødder pga vand, muren i maven, plukveer og ondt i maven efter alt den bumlen... jeg kan ikke engang sidde op men er blevet installeret i sengen med computer og en pude mellem benene af min mand og inden han gik sagde han med et meget sigende blik "jeg syntes du er en SEJ fødemaskine" - han nussede mig også det meste af vejen hjem han kunne vist godt mærke at jeg snart eksploderede af smerte og frustration. Sikke en tur du har været ude på, kan godt forstå du tog dig en lur på vejen hjem da og godt med lidt medlidenhed fra din mand Håber smerterne forsvinder snart igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 jeg kan ikke være mere enig!!!! Er hjemvendt fra roadtrip i helvede! Svigerfar ringede igår og spurgte om vi ville med på tur til fur og spise på fur bryghus - og det tænkte jeg da kunne være meget hyggeligt. skulle jo bare sidde i en bil og så skulle vi ud og spise MEN MEN MEN jeg fortrød det bittert, da en lille køretur i mandens familie betyder sight seeing (hvilket jo er hyggeligt nok) men på fur er der VIRKELIG mange bumlede grusveje og svigerfar fik ledt Anders ud på den ene efter den anden med ordene "den her vej er ikke så slem" :blabla Det er ikke ham dr sidder og holder på maven aor at undgå smerter ved hvert eneste hump! Samtidig med at min fantastiske svigermor bare gik mig på nerverne - "bumlede veje kan sætte en fødsel i gang" - "spædbørn har godt af at græde - så folder lungerne sig ud" - "skal du ikke have noget mere at spise? - husk du skal spise for 2" :prik - behøver jeg forklare hvorfor jeg lagde mig til at sove det sidste stykke hjem? :badgirl Jeg har bare SÅ ondt nu! ondt i ryggen af at køre så langt, ondt i hofter af at sidde, ondt i ben og fødder pga vand, muren i maven, plukveer og ondt i maven efter alt den bumlen... jeg kan ikke engang sidde op men er blevet installeret i sengen med computer og en pude mellem benene af min mand og inden han gik sagde han med et meget sigende blik "jeg syntes du er en SEJ fødemaskine" - han nussede mig også det meste af vejen hjem han kunne vist godt mærke at jeg snart eksploderede af smerte og frustration. Åhr det lyder også til at være MEGET for meget af det gode, vil jeg sige :kram2 Kan godt forstå du er træt og frustreret. Jeg synes, din kæreste har helt ret :balloons Din svigermor har til gengæld OVERHOVEDET ikke ret i noget af dét, hun siger. Uha, hvor ville min tålmodighed også være sat på en prøve, hvis det var mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 jeg kan ikke være mere enig!!!! Er hjemvendt fra roadtrip i helvede! Svigerfar ringede igår og spurgte om vi ville med på tur til fur og spise på fur bryghus - og det tænkte jeg da kunne være meget hyggeligt. skulle jo bare sidde i en bil og så skulle vi ud og spise MEN MEN MEN jeg fortrød det bittert, da en lille køretur i mandens familie betyder sight seeing (hvilket jo er hyggeligt nok) men på fur er der VIRKELIG mange bumlede grusveje og svigerfar fik ledt Anders ud på den ene efter den anden med ordene "den her vej er ikke så slem" :blabla Det er ikke ham dr sidder og holder på maven aor at undgå smerter ved hvert eneste hump! Samtidig med at min fantastiske svigermor bare gik mig på nerverne - "bumlede veje kan sætte en fødsel i gang" - "spædbørn har godt af at græde - så folder lungerne sig ud" - "skal du ikke have noget mere at spise? - husk du skal spise for 2" :prik - behøver jeg forklare hvorfor jeg lagde mig til at sove det sidste stykke hjem? :badgirl Jeg har bare SÅ ondt nu! ondt i ryggen af at køre så langt, ondt i hofter af at sidde, ondt i ben og fødder pga vand, muren i maven, plukveer og ondt i maven efter alt den bumlen... jeg kan ikke engang sidde op men er blevet installeret i sengen med computer og en pude mellem benene af min mand og inden han gik sagde han med et meget sigende blik "jeg syntes du er en SEJ fødemaskine" - han nussede mig også det meste af vejen hjem han kunne vist godt mærke at jeg snart eksploderede af smerte og frustration. Puha for en omgang. Godt det ikke er mig. Bump er bare ikke sjovt med en mave der hopper... Håber det går bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Sikke en tur du har været ude på, kan godt forstå du tog dig en lur på vejen hjem da og godt med lidt medlidenhed fra din mand Håber smerterne forsvinder snart igen Åhr det lyder også til at være MEGET for meget af det gode, vil jeg sige :kram2 Kan godt forstå du er træt og frustreret. Jeg synes, din kæreste har helt ret :balloons Din svigermor har til gengæld OVERHOVEDET ikke ret i noget af dét, hun siger. Uha, hvor ville min tålmodighed også være sat på en prøve, hvis det var mig! Tak piger - tror det hjalp lige at rase lidt ud herinde :whistling smerterne er ved at fortage sig så har været ude af sengen nu. Men imorgen skal jeg INTET - manden har endda lovet at støvsuge hele hytten :biglove så jeg ikke skal røre en finger (hvilket han ellers KUN gør til jul :lol ) så håber jeg bare på at lidt afslapning imorgen kan føre til en fødsel :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Puha for en omgang. Godt det ikke er mig. Bump er bare ikke sjovt med en mave der hopper... Håber det går bedre :tak nej det gjorde edder sparkemig ondt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites