Besvaret July 31, 2012 Umiddelbart tænker jeg bækkenløsning/symfyse løsning eller blærebetændelse. Jeg syns veer mærkes i lænden og/eller forrest på maven men ikke helt nede, snarere fra navlen ned. På den anden side, hvis smerterne blir periodiske så kan det jo være...? Det er netop fra navlen og ned. Hele vejen ned. Er også begyndt at mærke det i lænden så nu er der timer på. Håber ikke jeg jinxer det :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Det er netop fra navlen og ned. Hele vejen ned. Er også begyndt at mærke det i lænden så nu er der timer på. Håber ikke jeg jinxer det :-( Ihh spændende :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Det er netop fra navlen og ned. Hele vejen ned. Er også begyndt at mærke det i lænden så nu er der timer på. Håber ikke jeg jinxer det :-( Spændende :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Fik sagt en masse på forhånds-undskyld til min søde kæreste og snøftet og krammet og puttet, fordi jeg er så umulig disse dage, og hvis vi skal vente flere dage endnu, som det jo godt ku se ud til, sikkert vil være umulig flere gange endnu. Det gjorde underværker for humøret, sammen med en god dyb lur efter zoneterapien. Har haft konstant murren i understellet siden jeg var afsted, men det er til at ignorere så det gør jeg indtil videre. Har indstillet mig på at jeg skal ha tiden til at gå et stykke tid endnu, så prøver at finde nogle serier og film jeg gider se, helst nogen med noget at grine lidt af undervejs :rolleyes :7himmel Sender lige lidt :bd :bd :bd til MinHemmeligeProfil og til de andre august-mødre som står i venteposition. Håber på gode nætter og hyggelige dage og snarlige veer til os alle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har lige talt med fødemodtagelsen da der er mellem 2,5 og 4 min imellem hver plukve/ve/hvad det nu er... Men eftersom jeg kun øffer lidt over dem synes hun ikke der var grund til jeg kom ind. Fair nok :-) Må se tiden an.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har lige talt med fødemodtagelsen da der er mellem 2,5 og 4 min imellem hver plukve/ve/hvad det nu er... Men eftersom jeg kun øffer lidt over dem synes hun ikke der var grund til jeg kom ind. Fair nok :-) Må se tiden an.... Hvor lang tid varer de hver? Spændende om de tiltager eller hvad, hepper herfra :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Fik sagt en masse på forhånds-undskyld til min søde kæreste og snøftet og krammet og puttet, fordi jeg er så umulig disse dage, og hvis vi skal vente flere dage endnu, som det jo godt ku se ud til, sikkert vil være umulig flere gange endnu. Det gjorde underværker for humøret, sammen med en god dyb lur efter zoneterapien. Har haft konstant murren i understellet siden jeg var afsted, men det er til at ignorere så det gør jeg indtil videre. Har indstillet mig på at jeg skal ha tiden til at gå et stykke tid endnu, så prøver at finde nogle serier og film jeg gider se, helst nogen med noget at grine lidt af undervejs :rolleyes :7himmel Sender lige lidt :bd :bd :bd til MinHemmeligeProfil og til de andre august-mødre som står i venteposition. Håber på gode nætter og hyggelige dage og snarlige veer til os alle! :bd right back at you :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Hvor lang tid varer de hver? Spændende om de tiltager eller hvad, hepper herfra :glad :glad :glad De varer lige omkring 1 min. Nogen lige under andre lige over... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Fik sagt en masse på forhånds-undskyld til min søde kæreste og snøftet og krammet og puttet, fordi jeg er så umulig disse dage, og hvis vi skal vente flere dage endnu, som det jo godt ku se ud til, sikkert vil være umulig flere gange endnu. Det gjorde underværker for humøret, sammen med en god dyb lur efter zoneterapien. Har haft konstant murren i understellet siden jeg var afsted, men det er til at ignorere så det gør jeg indtil videre. Har indstillet mig på at jeg skal ha tiden til at gå et stykke tid endnu, så prøver at finde nogle serier og film jeg gider se, helst nogen med noget at grine lidt af undervejs :rolleyes :7himmel Sender lige lidt :bd :bd :bd til MinHemmeligeProfil og til de andre august-mødre som står i venteposition. Håber på gode nætter og hyggelige dage og snarlige veer til os alle! Tak tak. Har været ude at gå, men der har kun givet en livlig dreng i maven, en øm lænd og øm ved lyske og skamben. :bd retur også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Er super stolt af min søde mand, der i dag er blevet cand.polyt med et 12-tal i speciale :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 De varer lige omkring 1 min. Nogen lige under andre lige over... Det er gode tegn søde, jeg gætter på du må ha fat i fg igen om en time eller to ;) :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Er super stolt af min søde mand, der i dag er blevet cand.polyt med et 12-tal i speciale :loveshower :loveshower Stort tillykke med ham :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Er super stolt af min søde mand, der i dag er blevet cand.polyt med et 12-tal i speciale :loveshower :loveshower Stort tillykke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Er super stolt af min søde mand, der i dag er blevet cand.polyt med et 12-tal i speciale :loveshower :loveshower Hvor flot :) Stort tillykke med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har lige talt med fødemodtagelsen da der er mellem 2,5 og 4 min imellem hver plukve/ve/hvad det nu er... Men eftersom jeg kun øffer lidt over dem synes hun ikke der var grund til jeg kom ind. Fair nok :-) Må se tiden an.... Uhhh spændende.. sender en masse vestøv så du snart har din guldklump i armene...:bd :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Stort tillykke med ham :glad Stort tillykke... Hvor flot :) Stort tillykke med manden :) Tak :kram2 Og en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd til alle jer der mangler lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Er super stolt af min søde mand, der i dag er blevet cand.polyt med et 12-tal i speciale :loveshower :loveshower Kan da godt forstå at du er stolt af ham - det var også en rigtig flot karakter må man sige. :super Mon så der er mere tid til,dig herefter? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har lige talt med fødemodtagelsen da der er mellem 2,5 og 4 min imellem hver plukve/ve/hvad det nu er... Men eftersom jeg kun øffer lidt over dem synes hun ikke der var grund til jeg kom ind. Fair nok :-) Må se tiden an.... Ej hvor spændende!!! Noget nyt? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Kan da godt forstå at du er stolt af ham - det var også en rigtig flot karakter må man sige. :super Mon så der er mere tid til,dig herefter? :glad Ja nu har han jo ferie i en måned, så er der masser af tid til mig og baby sager :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Ej hvor spændende!!! Noget nyt? :) Uh ja, jeg er også nysgerrig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Er super stolt af min søde mand, der i dag er blevet cand.polyt med et 12-tal i speciale :loveshower :loveshower Arh hvor er det flot. Så kan i endelig bare nyde den sidste kæreste tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har lige talt med fødemodtagelsen da der er mellem 2,5 og 4 min imellem hver plukve/ve/hvad det nu er... Men eftersom jeg kun øffer lidt over dem synes hun ikke der var grund til jeg kom ind. Fair nok :-) Må se tiden an.... Uh :bd :bd :bd :bd husk at holde os opdateret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Arh hvor er det flot. Så kan i endelig bare nyde den sidste kæreste tid! Ja nemlig :7himmel :7himmel Ihh det er bare så skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Fik sagt en masse på forhånds-undskyld til min søde kæreste og snøftet og krammet og puttet, fordi jeg er så umulig disse dage, og hvis vi skal vente flere dage endnu, som det jo godt ku se ud til, sikkert vil være umulig flere gange endnu. Det gjorde underværker for humøret, sammen med en god dyb lur efter zoneterapien. Har haft konstant murren i understellet siden jeg var afsted, men det er til at ignorere så det gør jeg indtil videre. Har indstillet mig på at jeg skal ha tiden til at gå et stykke tid endnu, så prøver at finde nogle serier og film jeg gider se, helst nogen med noget at grine lidt af undervejs :rolleyes :7himmel Sender lige lidt :bd :bd :bd til MinHemmeligeProfil og til de andre august-mødre som står i venteposition. Håber på gode nætter og hyggelige dage og snarlige veer til os alle! Årh det er altså bare guld værd med sådan en mand :kuller Mon ikke der snart sker noget? Sender i hvert fald :bd tilbage i hovedet af dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har haft en fantastisk dag i Jyllands Park Zoo i dag med manden og pigerne. Er glad for jeg klarede dagen uden for mange slemme plukveer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites