TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Øv synes det er rigtig tarveligt at akt er gået i dig selv igen. Tilbage er det dumme bækken og den tunge fede krop. Kom nu ud til os lille spunk :-)

Del dette indlæg

Øv, hvor jeg ikke synes det er sjovt mere. Jeg er simpelthen SÅ udkørt af det her graviditetsræs, at jeg har lyst til at troppe op på sygehuset og sige, at jeg ikke går hjem før de har sat mig igang, så jeg kan få det OVERSTÅET. Jeg har opgivet at prøve at sove her kl. 5 om morgenen. Jeg kan kun sidde ret op pga halsbrand, der er så slem, at jeg har ondt i ryggen af den, og det betyder at jeg får ondt i maven fordi den bliver klemt, mine ben sover, og jeg får plukveer.

I går aftes var jeg ved at bryde helt sammen inden sengetid fordi den lille bare blev ved med at skubbe til mine ribben og sparke de samme steder, så jeg var bare SÅ øm.

Jeg vil bare gerne kunne ligge mig ned og sove, vågne og være frisk og veludhvilet og glad og kunne glæde mig over hvor fantastisk det er, at der vokser et liv inden i mig. Men for f*nden hvor er det ikke sjovt lige nu :huug

Skulle lige ud med en bunke gylle her.

Årh du får en ordentlig bunke sympati kram herfra :kram :kram :kram :kram

Efterfulgt af en bunke vestøv :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv synes det er rigtig tarveligt at akt er gået i dig selv igen. Tilbage er det dumme bækken og den tunge fede krop. Kom nu ud til os lille spunk :-)

Åh ja det kan jeg virkelig godt forstå - men det går da heldigvis i den rigtige retning! :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver vist ikke en juli baby til os :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha hver eneste gang jeg er vågnet.i nat har det været med plukveer og muren i maven. Tag nu til for pokker!

Manden vågnede ved 8 tiden hvor jeg også var vågen og hans kommentar var bare "du har ikke engang født endnu" jamen god morgen til dig også :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha hver eneste gang jeg er vågnet.i nat har det været med plukveer og muren i maven. Tag nu til for pokker!

Manden vågnede ved 8 tiden hvor jeg også var vågen og hans kommentar var bare "du har ikke engang født endnu" jamen god morgen til dig også :D

Tarvelig kommentar :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder lige nu på Kolding Sygehus og venter på at få taget blodprøve til double-testen. Pt er der 6 foran mig, men desværre kan man ikke regne med at komme ind i rækkefølge...

Nu er der kun 29 dage til NF og forhåbentlig et noget mere positivt svar end sidst!

Selvom jeg aldrig har bestilt tid, når jeg er kommet fra akut svangerafsnit er jeg kommet til med det samme. Men synes godt nok de er hurtige til at få afviklet køen. I hvert fald i Viborg. Så håber snart du er igennem køen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om du godt kunne bruge et godt råd. De har været super søde de gange jeg har ringet til fødemodtagelsen. Så hvis du er så meget i tvivl som du lyder til ville jeg nok ringe og lige tale med dem. Formentlig kan de klare det over telefonen. De ved jo lige hvad de skal spørge om og give dig råd.

Jeg endte med at ringe til fødegangen, kl. 5 i morges, efter at have fået 2,5 timers søvn i nat... hun var vel flink nok... synes bare ikke rigtig jeg fik noget ud af at ringe derind...

Hun sagde at det lød som opstarten til en fødsel, men når jeg var i tvivl om hvorvidt det var veer, og jeg ikke kunne tage tid på noget... så kunne der gå lang tid endnu.... så jeg skulle bare blive hjemme og se tiden an... til.... ja...

jeg fortalte at jeg næsten ikke havde sovet, fordi de gjorde ondt....så sagde hun tag et varmt bad og 2 panodiler...

først var jeg ikke vildt efter de panodiler.. men jeg gjorde alligevel som hun sagde, for jeg var bare såååå træt...

og det resulterede også i at jeg har sovet fra kl 7-10 så nu er mit overskud da lidt større...

men smerterne de er der endnu, ligesom igår og i nat... og de bliver værre og værre, men de er stadig ret så konstante....

Min mand vil heldigvis komme hjem fra arbejde og køre med til jordemoder i eftermiddag... jeg havde ikke meget lyst til selv at tage turen.. så jeg håber min egen jordemoder, kan give mig lidt vished... om ikke andet så en ide om hvornår jeg skal foretage mig yderligere, end at slappe af og vente på at kunne tage tid på noget...

synes det er frustrerende... stadigvæk... boohoo.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

bd.gifbd.gifbd.gifTil alle jer andre herinde som bare ikke orker mere.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal få en ordenligt bunke kram herfra.:kram :kram :kram :kram :kram :kramDet lyder godt nok også strengt. Håber det bliver bedre op ad dagen.

Øv for en nat :-( Håber dagen bliver bedre

Årh du får en ordentlig bunke sympati kram herfra :kram :kram :kram :kramEfterfulgt af en bunke vestøv :bd :bd :bd :bd

Tak piger! Jeg fik sovet 2 1/2 time her til morgen, og det hjalp da klart på det. Er stadig ikke på toppen, men det bliver jeg sgu nok ikke før baby er ude. Men efter ret så store mængder youghurt er halsbranden forsvundet, så det er jo godt. :)

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvad jeg skal give manden i fødselsdagsgave. Han fylder i morgen, og jeg har ingen ide om hvad han skal have :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den her tråd er da ren klagetråd over babyer som sku ta og komme ud efterhånden :D

...føler mig godt nok selv bombet helt tilbage til start ved meldingen om at min livmodermund stadig er helt lukket... kan det så godt være snart alligevel? Jeg vil ha min baby! :boo

Nåmen... :rolleyes sender lidt ve støv rundt og håber snart vi begynder at få nogle flere augustbabyer :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den her tråd er da ren klagetråd over babyer som sku ta og komme ud efterhånden :D

...føler mig godt nok selv bombet helt tilbage til start ved meldingen om at min livmodermund stadig er helt lukket... kan det så godt være snart alligevel? Jeg vil ha min baby! :boo

Nåmen... :rolleyes sender lidt ve støv rundt og håber snart vi begynder at få nogle flere augustbabyer :bd :bd :bd

:lovebk :badgirl

:bd :bd :bd :bd :bd til dig også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd

Til jer alle :stork

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, ja du har ret. Men vi er også mange der er ved at runde termin efterhånden og vil bare gerne se sin baby :7himmel

:bd :bd :bd til alle :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej altså... Men kan det ikke gå stærkt med livmodermunden når der endelig sker noget? Kæmpe krammer herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg endte med at ringe til fødegangen, kl. 5 i morges, efter at have fået 2,5 timers søvn i nat... hun var vel flink nok... synes bare ikke rigtig jeg fik noget ud af at ringe derind...

Hun sagde at det lød som opstarten til en fødsel, men når jeg var i tvivl om hvorvidt det var veer, og jeg ikke kunne tage tid på noget... så kunne der gå lang tid endnu.... så jeg skulle bare blive hjemme og se tiden an... til.... ja...

jeg fortalte at jeg næsten ikke havde sovet, fordi de gjorde ondt....så sagde hun tag et varmt bad og 2 panodiler...

først var jeg ikke vildt efter de panodiler.. men jeg gjorde alligevel som hun sagde, for jeg var bare såååå træt...

og det resulterede også i at jeg har sovet fra kl 7-10 så nu er mit overskud da lidt større...

men smerterne de er der endnu, ligesom igår og i nat... og de bliver værre og værre, men de er stadig ret så konstante....

Min mand vil heldigvis komme hjem fra arbejde og køre med til jordemoder i eftermiddag... jeg havde ikke meget lyst til selv at tage turen.. så jeg håber min egen jordemoder, kan give mig lidt vished... om ikke andet så en ide om hvornår jeg skal foretage mig yderligere, end at slappe af og vente på at kunne tage tid på noget...

synes det er frustrerende... stadigvæk... boohoo.gif

:kram :kram

Godt du fik sovet lidt. Håber jordemoder kan hjælpe med råd og vejledning i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det må man sige.

Sender dog jer alle en bunke :bd :bd :bd :bd :bd

Lige pludselig går der vel hul på bylden og så vælter det ud med augustbabyer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det må man sige.

Sender dog jer alle en bunke :bd :bd :bd :bd :bd

Lige pludselig går der vel hul på bylden og så vælter det ud med augustbabyer.

Wow, så bliver der har garanteret helt stille herinde - på en måde lidt trist, men også skønt for de der får lov til at møde det menneske de har båret på i ca. 9 mdr. - nogle knap så lang tid og andre længere tid end de har følt har været godt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brugt dagen på at bage lidt til fryseren... Pizzasnegle og kanelsnegle... Mums, skal virkelig passe på ikke at spise dem alle sammen :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brugt dagen på at bage lidt til fryseren... Pizzasnegle og kanelsnegle... Mums, skal virkelig passe på ikke at spise dem alle sammen :mam

Det er altid dejligt at have i fryseren, og mums jeg kunne godt prøvesmage for dig.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er simpelthen så øv at komme ind og læse om mad, når man rent faktisk sidder og er små sulten :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er splattet helt ud i mine forældres campingvogn efter en lille bitte gåtur - Puh hvor er man godt nok sølle efterhånden... men ellers en god dag tror bare det bliver en hurtig godnat og sov godt i aften og en stille dag imorgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har så virkelig fået nogle slemme smerter nede over skambenet her til aften. Ikke noget bagtil men foran nede under maven. Det kan sgu da ikke være veer - eller kan det?!?!?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har så virkelig fået nogle slemme smerter nede over skambenet her til aften. Ikke noget bagtil men foran nede under maven. Det kan sgu da ikke være veer - eller kan det?!?!?

Umiddelbart tænker jeg bækkenløsning/symfyse løsning eller blærebetændelse. Jeg syns veer mærkes i lænden og/eller forrest på maven men ikke helt nede, snarere fra navlen ned. På den anden side, hvis smerterne blir periodiske så kan det jo være...?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Naboen mener jeg føder i nat. Spændende om han får ret. Men det er noget af nogle historier han kan :D Mon fe er opfundet i en brandert? :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER