Besvaret July 28, 2012 Øv der var forkert navn på. Så nu må vi vente igen... Men vi fik da mcD mad ud af det :) Ej hvor øv. Hvordan kan det dog ske??? :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Havde hun stavet det forkert da? :) Ej hvor øv. Hvordan kan det dog ske??? :-( Nej navnet var helt forkert. Havde skrevet hun havde lavet nogle rigtig fine nogle med Frederik den og den dag (hun smider de færdige op på facebook). Så jeg spurgte om hun ville lave nogle i samme stil med vores navn (som er hemmeligt lidt endnu). Men det må være gået for stærkt... Men hun skrev også hun er hængt op... Så må manden have dem med hjem på et tidspunkt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Øv øv er lige kravlet i seng igen. Jeg har det virkelig underligt, er total svimmel og føler ikke at min krop og hoved rigtig hører sammen og er bare virkelig utilpas. Vi skulle ellers have et hold gode venner på besøg helt fra tyskland, det er så sjældent vi ses - så nu er jeg helt tude færdig over at manden har aflyst med dem fordi han kunne se at jeg.bare slet ikke kunne hænge sammen. Det er på en måde fint nok for jeg kan ikke overskue det, men ej hvor er jeg træt af at de ikke kommer - er efterhånden bare et styk besværlig hvalros der ikke kan noget, klager over alt, har brug for hjælp og som nu også er skyld i at vi ikke ser vores gode venner. Er så ked af det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Øv øv er lige kravlet i seng igen. Jeg har det virkelig underligt, er total svimmel og føler ikke at min krop og hoved rigtig hører sammen og er bare virkelig utilpas. Vi skulle ellers have et hold gode venner på besøg helt fra tyskland, det er så sjældent vi ses - så nu er jeg helt tude færdig over at manden har aflyst med dem fordi han kunne se at jeg.bare slet ikke kunne hænge sammen. Det er på en måde fint nok for jeg kan ikke overskue det, men ej hvor er jeg træt af at de ikke kommer - er efterhånden bare et styk besværlig hvalros der ikke kan noget, klager over alt, har brug for hjælp og som nu også er skyld i at vi ikke ser vores gode venner. Er så ked af det! Kan virkelig godt forstå dig det er godt nok også trist.. Jeg kan heller ingen ting her og ligger helst bare ned :( vi skal holde fødselsdag i dag for min kæreste så har har selv måtte gøre alt og jeg har så dårlig samtidighed fordi jeg plejer at gøre alt klar men nu kan jeg ikk mere :( håber du snart har det bedre igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Øv øv er lige kravlet i seng igen. Jeg har det virkelig underligt, er total svimmel og føler ikke at min krop og hoved rigtig hører sammen og er bare virkelig utilpas. Vi skulle ellers have et hold gode venner på besøg helt fra tyskland, det er så sjældent vi ses - så nu er jeg helt tude færdig over at manden har aflyst med dem fordi han kunne se at jeg.bare slet ikke kunne hænge sammen. Det er på en måde fint nok for jeg kan ikke overskue det, men ej hvor er jeg træt af at de ikke kommer - er efterhånden bare et styk besværlig hvalros der ikke kan noget, klager over alt, har brug for hjælp og som nu også er skyld i at vi ikke ser vores gode venner. Er så ked af det! :kram Stakkels dig, det er bare ikke sjovt at være så ussel. Men nu varer det ikke så længe før prinsessen kommer ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Jeg er egentlig i gang med at gøre klar til mit babyshower i morgen. Men efter 4 timer med bageri og rengøring og strygning, er jeg punkteret på sofaen. Puha, hvor er det lummert her i KBH :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Øv øv er lige kravlet i seng igen. Jeg har det virkelig underligt, er total svimmel og føler ikke at min krop og hoved rigtig hører sammen og er bare virkelig utilpas. Vi skulle ellers have et hold gode venner på besøg helt fra tyskland, det er så sjældent vi ses - så nu er jeg helt tude færdig over at manden har aflyst med dem fordi han kunne se at jeg.bare slet ikke kunne hænge sammen. Det er på en måde fint nok for jeg kan ikke overskue det, men ej hvor er jeg træt af at de ikke kommer - er efterhånden bare et styk besværlig hvalros der ikke kan noget, klager over alt, har brug for hjælp og som nu også er skyld i at vi ikke ser vores gode venner. Er så ked af det! Hold ud! Man tror aldrig at man kommer til at fungere igen, men om max 3 uger og tre dage har du fået din lækre lille baby og så bliver det meget bedre med gener og overskud :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Æv, er bare megatræt i dag og kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst... Men så må jeg bare glæde mig over det jeg nåede i går, jeg fik ryddet det sidste op efter vores campingtur, jeg fik gået alle tre ungers skabe igennem og fjernet det tøj som var ved at være for lille, jeg fik vasket og lagt masse af vasketøj sammen OG på plads, jeg fik fjernet de gamle sengesæt og lagener fra sengene og støvsuget madrasser og lagt nyt, friskt sengetøj på, jeg fik slået græsplænen, jeg fik handlet ind til en del af det sammenskudsgrill-halløj vi skulle have sammen med et hold venner der kom på besøg, efter maden lavede jeg vafler til os og sidst men ikke mindst stod jeg op kl. 8 i dag og gik og småluntede en tur på en times tid, og nu er batterierne bare flade.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 :yay får mine suttekæder på mandag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Øv øv er lige kravlet i seng igen. Jeg har det virkelig underligt, er total svimmel og føler ikke at min krop og hoved rigtig hører sammen og er bare virkelig utilpas. Vi skulle ellers have et hold gode venner på besøg helt fra tyskland, det er så sjældent vi ses - så nu er jeg helt tude færdig over at manden har aflyst med dem fordi han kunne se at jeg.bare slet ikke kunne hænge sammen. Det er på en måde fint nok for jeg kan ikke overskue det, men ej hvor er jeg træt af at de ikke kommer - er efterhånden bare et styk besværlig hvalros der ikke kan noget, klager over alt, har brug for hjælp og som nu også er skyld i at vi ikke ser vores gode venner. Er så ked af det! Ej hvor træls at du er så skidt at der ikke blev overskud til vennebesøg... :kram2 Håber at det at du er kravlet i seng gør at du får det bedre og ser lidt lysere på det hele i morgen. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Skulle have haft en hyggelig dag i Odense zoo, men det pisregnede og dermed et stk's søster, der var meget træt af det og allerede ville hjem efter 1 time.. Nu havde jeg så lige brugt 2 timer for at komme dertil (og også 2 timer hjem senere) og 600 kr på den tur.. IHHH!! (vi endte dog med at ignorere det sure og er først lige kommet hjem)! Derudover fandt jeg ud af at min kusine også venter sig en pige, hvilket jeg er total gravid-fornærmet over, for når jeg nu ikke kunne få lov at være gravid alene, så havde jeg håbet på at jeg i det mindste kunne være den eneste der får en pige.. Men nej nej... Nu skal vores lille skat dele den plads også.. Kan man da ikke få lov at have noget unikt :prik :boo (ved godt det er total forkælet, men sådan har jeg det lige nu!) Og så smadre lillen min mavesæk fuldstændig og giver mig sure opstød og halsbrand - lad lige være med det pigebarn :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Er godt nok træt af en krop som nærmest intet aktivt tillader <_< Var en tur i centret med mand + søn og efter kort tid gav min krop op, og maven begyndte at spænde helt vildt, ligesom jeg begyndte at kunne mærke "spændinger" øverst i lårene og fik ondt i lænden :( Har hjulpet at slappe af hjemme, men får uregelmæssige plukkeveer og det kan begynde at spænde igen, når jeg rejser mig fra sofaen... Stort suk! :numse PS. Fandme glad for vi sagde nej til at besøge svigerforældrene i dag - Det havde jeg da virkelig ikke magtet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Har været forbi de gamle og så OL håndbold og spise aftensmad. Synes godt nok jeg har nogle onde plukveer her til aften. De trækker godt med over skambenet. Er der mon noget i det her??? Nu ligger jeg på sofaen og slapper til mere OL og lidt forsigtig timing af de her plukveer eller hvad det nu er... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Har været forbi de gamle og så OL håndbold og spise aftensmad. Synes godt nok jeg har nogle onde plukveer her til aften. De trækker godt med over skambenet. Er der mon noget i det her??? Nu ligger jeg på sofaen og slapper til mere OL og lidt forsigtig timing af de her plukveer eller hvad det nu er... Hepper hepper hepper :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Har været forbi de gamle og så OL håndbold og spise aftensmad. Synes godt nok jeg har nogle onde plukveer her til aften. De trækker godt med over skambenet. Er der mon noget i det her??? Nu ligger jeg på sofaen og slapper til mere OL og lidt forsigtig timing af de her plukveer eller hvad det nu er... Håber sån' for dig!!! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Har været forbi de gamle og så OL håndbold og spise aftensmad. Synes godt nok jeg har nogle onde plukveer her til aften. De trækker godt med over skambenet. Er der mon noget i det her??? Nu ligger jeg på sofaen og slapper til mere OL og lidt forsigtig timing af de her plukveer eller hvad det nu er... :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Jeg vil også have min baby!! Men har på fornemmelsen at der først bliver d. 6. eller 7. august <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Har været forbi de gamle og så OL håndbold og spise aftensmad. Synes godt nok jeg har nogle onde plukveer her til aften. De trækker godt med over skambenet. Er der mon noget i det her??? Nu ligger jeg på sofaen og slapper til mere OL og lidt forsigtig timing af de her plukveer eller hvad det nu er... Årh jeg håber sådan for dig søde :goodluck :goodluck :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Kan virkelig godt forstå dig det er godt nok også trist.. Jeg kan heller ingen ting her og ligger helst bare ned :( vi skal holde fødselsdag i dag for min kæreste så har har selv måtte gøre alt og jeg har så dårlig samtidighed fordi jeg plejer at gøre alt klar men nu kan jeg ikk mere :( håber du snart har det bedre igen :) :kram Stakkels dig, det er bare ikke sjovt at være så ussel. Men nu varer det ikke så længe før prinsessen kommer ud. Ej hvor træls at du er så skidt at der ikke blev overskud til vennebesøg... :kram2 Håber at det at du er kravlet i seng gør at du får det bedre og ser lidt lysere på det hele i morgen. :kram Tak piger :kram2 Jeg sov lige et par timer tror jeg og så stod jeg op - er stadig helt groggy. Hvad der gjorde mig svimmel ved jeg stadig ikke, men fik drukket en masse og sovet og det hjalp åbenbart. Humøret er meget bedre - hovedsageligt takket være min mand! Han har lavet en ny aftale med vennerne når babyen er kommet, og så sagde han at jeg nok bare havde for meget vand i kroppen så det var derfor jeg græd sådan :lol Hold ud! Man tror aldrig at man kommer til at fungere igen, men om max 3 uger og tre dage har du fået din lækre lille baby og så bliver det meget bedre med gener og overskud :kram2 TAK Barbamama :kram du aner ikke hvor rart det er at høre at der er et liv på den anden side af hvalros helvedet!!! Glæder mig virkelig til at være mig selv i min krop igen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Jeg vil også have min baby!! Men har på fornemmelsen at der først bliver d. 6. eller 7. august <_< Det kan jeg godt forstå! Håber ikke du skal vente for længe :kram2 :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Jeg vil også have min baby!! Men har på fornemmelsen at der først bliver d. 6. eller 7. august <_< Håber virkelig babyen bestemmer sig for at komme ud til jer MEGET snart - og da inden d. 6.-7. august.... :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Jeg vil også have min baby!! Men har på fornemmelsen at der først bliver d. 6. eller 7. august <_< Ej du blir nødt til at skynde dig lidt så vi andre kan få tur :D Kom nu baby :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Det kan jeg godt forstå! Håber ikke du skal vente for længe :kram2 :bd Håber virkelig babyen bestemmer sig for at komme ud til jer MEGET snart - og da inden d. 6.-7. august.... :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :goodluck Ej du blir nødt til at skynde dig lidt så vi andre kan få tur :D Kom nu baby :bd :bd :bd Ja, nu må han meget snart gerne komme. Men der er bare INTET der tyder på det. Og jeg kan efterhånden ikke tillade mig at brokke mig over at I andre begynder at føde, når han nu ikke il ud, selvom jeg stadig mener det er min tur :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Ikke nogen forandring i løbet af natten :-( Har haft endnu en nat hvor jeg ikke rigtig har kunne sove for varmen. Plukveerne er der stadig og de niver lidt. Især hvis jeg sidder op. Men det er mere den tyngende fornemmelse nedad der får mig til at tro der er noget på vej. På toilettet her til morgen sad jeg og overvejet om han var på vej ud eller hvad.... Ved godt det kommer til at gøre pænt meget mere ondt men tænk hvis man nu var en af de kvinder der pludselig stod med deres barn.... Sådan rigtig amerikansk - ej altså jeg vidste slet ikke jeg var gravid (ikke at det kan skjules med den store mave og klump fødderne) Nå jeg må vel bare se tiden an. Skal til fødselsdag i eftermiddag hos min fætter og hans kone (dem der mistede deres tvillinger) så håber altså virkelig ikke vandet går der. Selvom de er glade på vores vegne ville det nok lige være i overkanten af hvad de kan magte... :-/ Go dag derude og send endelig lidt vestøv denne vej :-))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Ikke nogen forandring i løbet af natten :-( Har haft endnu en nat hvor jeg ikke rigtig har kunne sove for varmen. Plukveerne er der stadig og de niver lidt. Især hvis jeg sidder op. Men det er mere den tyngende fornemmelse nedad der får mig til at tro der er noget på vej. På toilettet her til morgen sad jeg og overvejet om han var på vej ud eller hvad.... Ved godt det kommer til at gøre pænt meget mere ondt men tænk hvis man nu var en af de kvinder der pludselig stod med deres barn.... Sådan rigtig amerikansk - ej altså jeg vidste slet ikke jeg var gravid (ikke at det kan skjules med den store mave og klump fødderne) Nå jeg må vel bare se tiden an. Skal til fødselsdag i eftermiddag hos min fætter og hans kone (dem der mistede deres tvillinger) så håber altså virkelig ikke vandet går der. Selvom de er glade på vores vegne ville det nok lige være i overkanten af hvad de kan magte... :-/ Go dag derude og send endelig lidt vestøv denne vej :-))) :bd :bd :bd :bd Mht at få et barn uden at vide det så kan det sagtens lade sig gøre. Har hørt 2 eksempler på det hvor vi kender den ene. Hun mente selv hun måske var gravid men lægen afkræftede det hele 3 gange og sagde det bare var mave onde. Hun havde plet blødninger hele graviditeten så først da fødslen gik i gang blev det klart og manden troede først på hende da hun råbte til ham at hun altså kunne se hovedet. Så ja en række uheldige omstændigheder kan faktisk ende med at man ikke ved man er gravid :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites