TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Gad godt se din baby læse bøger om baby svømning osv. :D (Sorry, kunne ikke lade være... :whistling)

Jamen jeg får da et utroligt læselystent barn :lolhit (måske man skulle begynde på ABC sangen allerede nu )

Del dette indlæg

Ahhh, synes det hjalp lidt at drikke noget :)

Og så kunne jeg godt spise et par af Fru SP's kanelsnegle - Du sender bare denne vej ;)

Haha.. Skal ellers din retning imorgen (tror jeg da), så hvis du står klar til at gribe et sted tæt på IC togbanen mod Odense, så kan jeg smide nogle af når Lyntoget kører forbi :P

Men godt, at det hjalp at drikke noget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha.. Skal ellers din retning imorgen (tror jeg da), så hvis du står klar til at gribe et sted tæt på IC togbanen mod Odense, så kan jeg smide nogle af når Lyntoget kører forbi :P

Men godt, at det hjalp at drikke noget :)

Hvis du har en god kastearm, så skal jeg nok stå klar og gribe :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har en god kastearm, så skal jeg nok stå klar og gribe :D

:lolhit Kan lige se det for mig - det ville sikkert være et stort ståhej, hvis man smider noget ud af toget, mens det kører ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjalp desværre kun midlertidigt med drikke... Fik pludselig kvalme og blev utilpas igen kort efter manden kom hjem for ca. 1 time siden <_< Nå, men nu har vi spist og jeg har drukket 1/2 liter vand - Har en del plukkeveer og til tider kvalme... Håber det snart går over, så jeg kan være i min krop igen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit Kan lige se det for mig - det ville sikkert være et stort ståhej, hvis man smider noget ud af toget, mens det kører ;)

Jeg kan så se for mig, at du i stedet for at kaste til mig i stedet prøver at ramme gamle damer, mens du forestiller dig, hvor mange point du tjener for hvert hit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan så se for mig, at du i stedet for at kaste til mig i stedet prøver at ramme gamle damer, mens du forestiller dig, hvor mange point du tjener for hvert hit :lolhit

Haha.. :lolhit Ja, 10 point pr gammel dame, men ekstrapoint for at ramme dem alle sammen :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden kan lave "huller" i mig nu, så han er blevet helt nervøs for om jeg snart sprækker :lol så han har stablet puder under mine fødder i sofaen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft besøg af min søster, svoger og nevø. Nevøen ar godt nok mosters dreng i aften. Er total smadret af at løfte ham op på knæerne. Og det var hårdt at sidde med ham, fordi min mave fylder så meget...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lagde mærke til i dag, at de rynker man har ved ledene på ens tæer er forsvundet hos mig. Tykke, tykke tæer. Kunne dog overtale manden til lidt fodmassage, så det var skønt :7himmel

Får besøg af en veninde i morgen, som jeg ikke har set i flere måneder :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil nu tørt konstatere at jeg ALDRIG bliver rugemor - hvis jeg skal igennem en graviditet så skal jeg dælme også have belønningen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er der bare fantastisk ikke kunne sove :( Har ondt i hele kroppen. Der skal vare længe før jeg skal lave så meget på en dag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er der bare fantastisk ikke kunne sove :( Har ondt i hele kroppen. Der skal vare længe før jeg skal lave så meget på en dag...

Man kan føle sig frygtelig invalideret en gang imellem syntes jeg, nogle gange pga smerter. Nogle gange på grund af træthed og nogle gange fordi kroppen bare sætter sine begrænsninger.

Kan til tider føle mig som fange i min egen krop! Godt det snart er ovre :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil nu tørt konstatere at jeg ALDRIG bliver rugemor - hvis jeg skal igennem en graviditet så skal jeg dælme også have belønningen!

:ditto :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er drengene sendt på Marguerit-rute tur.... ser dem først igen i morgen, måske mandag!

Så nu har Mor her, huset for sig selv, og en fin låne bil til KIA Picanto stående i indkørslen..... herligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i toget på vej til Odense, hvor jeg skal mødes med hele familien og manden der har været på besøg hos hans forældre siden torsdag :glad

Men synes ikke helt vejret lover en god tur i zoo :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sovet røv elendigt i nat pga varmen. Tror måske jeg har sovet sammenlagt 3 timer. Er nu stået op for at få lidt morgenmad og holde øje med mit bind den næste times tid for hvor fugtigt det bliver. Ellers må jeg ringe til FM

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syns simpelthen min baby er for stor til min krop nu - når lillesøster syns hun sku mose fødderne op i den øverste del af maven når jeg syns jeg sku sove, av for dumme unge sov så nå!

Men hva, fik vel egentlig fået sovet det jeg sku alligevel, temperaturen er faldet så nu vil jeg få indhentet lidt praktisk husarbejde i dag :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har heller ikke sovet særlig godt i nat. Efter 2 varme dage med benene nedad hele tiden havde fødder og skoler fået en hidtil ukendt størrelse. For søren hvor har jeg bare haft meget uro i dem.

Er ikke tilhænger af vand i kroppen :P

Planen i dag er afslapning og benene opad så meget som muligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drømte i nat at vandet gik, og var SÅ skuffet da jeg vågnede og fandt ud af, at det bare var en drøm. Til gengæld har jeg sovet så dybt at min krop først registrerede alt for sent at jeg lå enormt ubehageligt, så nu gør det ondt i hele bækken og lænd-området. Dumme drøm!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg melder mig i koret om en dum nat - varme, en dum flue og myggestik + det almindelige natte roderi.... øv altså er HELT flad nu... men hey varmen er faldet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til alle jer, der har sovet dårligt!!! Men hold ud, I kommer til at sove meget bedre (dog næppe mere...) når jeres lille skat kommer ud :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gik kold igen ved seks tiden. Og sov til ca. 10.40 :o Skønt. Lige om lidt skal vi op at hente navnesuttekæder :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gik kold igen ved seks tiden. Og sov til ca. 10.40 :o Skønt. Lige om lidt skal vi op at hente navnesuttekæder :yay

Øv der var forkert navn på. Så nu må vi vente igen... Men vi fik da mcD mad ud af det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv der var forkert navn på. Så nu må vi vente igen... Men vi fik da mcD mad ud af det :)

Havde hun stavet det forkert da? :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER