Besvaret July 27, 2012 Er det sært at man rent faktisk ser det at man er begyndt at komme af med afføring hver dag som en helt succesoplevelse? :rolleyes Men nøj,der var dage hvor der gik både 2, 3 og 4 dage imellem og hvor jeg sad flere halve timer på toilettet gasblå i hovedet i forsøg på at komme af med noget. Håber sandelig på at "succesen" bliver ved. ;) Ellers synes jeg at jeg klarer den oplevelse vi havde i mandags nogenlunde fornuftigt og roligt, men jeg må tilstå at så snart jeg mærker ubehag så dukker det op til overfladen igen og især "hvis"-kommentaren fra lægen. Så den ro jeg håbede at få,efter de første 12 uger var overstået, har altså ikke helt indfundet sig. Vil faktisk gerne have den ekstra scanning og den md-scanning vi skal have i næste måned overstået så lægerne (selvfølgelig) kan konstatere at alt er som det skal være... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ih altså hænder og fødder og ikke mindst maven klør bare helt vildt idag. Tror ikke det er tegn på graviditetsbetinget leverkløe. Mere varmen og alt vandet i kroppen. Er ved at blive sindsyg - og har efterhånden kløet mig selv til blods :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ih altså hænder og fødder og ikke mindst maven klør bare helt vildt idag. Tror ikke det er tegn på graviditetsbetinget leverkløe. Mere varmen og alt vandet i kroppen. Er ved at blive sindsyg - og har efterhånden kløet mig selv til blods :-( Ih hvor øv. Er det ikke noget med at kølige bade og lidt creme kan hjælpe lidt? Jeg har det slet ikke ret meget kløe, men har alligevel en fodcreme stående på natbordet til de nætter hvor fødderne klør, det er nok for mig heldigvis. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ih altså hænder og fødder og ikke mindst maven klør bare helt vildt idag. Tror ikke det er tegn på graviditetsbetinget leverkløe. Mere varmen og alt vandet i kroppen. Er ved at blive sindsyg - og har efterhånden kløet mig selv til blods :-( Jeg ville nok få det undersøgt, når du har kløet dig selv til blods. Det var bare en blodprøve hos mig der skulle til. Så jeg ville kontakte FG... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ih hvor øv. Er det ikke noget med at kølige bade og lidt creme kan hjælpe lidt? Jeg har det slet ikke ret meget kløe, men har alligevel en fodcreme stående på natbordet til de nætter hvor fødderne klør, det er nok for mig heldigvis. Hvis jeg smør mine fødder kan jeg ikke komme af med varmen så det er desværre ikke en mulighed :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Jeg ville nok få det undersøgt, når du har kløet dig selv til blods. Det var bare en blodprøve hos mig der skulle til. Så jeg ville kontakte FG... Grunden til det klør er primært at jeg har mega tør hud. Og pga barmen kan jeg ikke smøre mig ind i min normale fede creme. Så min hud har det ikke godt :-( Så lillemand.... Kom ud til mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Hvis jeg smør mine fødder kan jeg ikke komme af med varmen så det er desværre ikke en mulighed :-( Baby olie er vejen frem for mig. Har nemlig samme problem, men baby olien lukker ikke noget inde og nogle gange oplever jeg endda at hævelsen bliver mindre hvis jeg (læs min mand :whistling) masserer det godt ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Grunden til det klør er primært at jeg har mega tør hud. Og pga barmen kan jeg ikke smøre mig ind i min normale fede creme. Så min hud har det ikke godt :-( Så lillemand.... Kom ud til mor Du har også kun 1 UGE til termin i dag :yay Men øv med alt den tørre hud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Har slet ikke været nok på BK de sidste par dage... jeg tror det bliver en af dagens prioriteringer, hvis ikke min veninde skriver at hun godt vil komme forbi. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Du har også kun 1 UGE til termin i dag :yay Men øv med alt den tørre hud. Yes vildt nok med kun 1 uge tilbage... Men igen så kan der jo gå et godt stykke tid før der sker noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Baby olie er vejen frem for mig. Har nemlig samme problem, men baby olien lukker ikke noget inde og nogle gange oplever jeg endda at hævelsen bliver mindre hvis jeg (læs min mand :whistling) masserer det godt ind Det må prøves ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Er i meget bedre humør i dag end jeg var i går. Tog en bold med, da jeg gik med hunden, og så satte jeg mig på en betonklods og kastede den til ham, og så hyggede vi med det et godt stykke tid. Synes det er lidt synd for ham at jeg ikke går så lange ture med ham mere, men han var meget tilfreds med måden vi gjorde det på i morges, så det var et stort plus på min samvittighedskonto. :7himmel Det er heller ikke så varmt i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Jeg er ved at gå til i denne varme... jeg orker den ikke mere nu..... det er for varmt inde og for varmt ude.... og også om natten er jeg ved at smelte og kan slet ikke sove.... er i såååå dårligt humør idag...... Jeg håber så sandelig en middagslur lykkes idag, eller bliver det trist at være i nærheden af mig i aften!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Hold nu op det er hårdt at være fysisk aktiv i det her vejr. Men hold op det pyntede på brusenichen at få den skrubbet. Det er længe siden jeg har lagt på knæerne og gøre klinker rene :D Tror nu faktisk jeg vil fortsætte med at vaske vinduer i skyggesiden. Sikke dog en gang energi jeg har idag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Hold nu op det er hårdt at være fysisk aktiv i det her vejr. Men hold op det pyntede på brusenichen at få den skrubbet. Det er længe siden jeg har lagt på knæerne og gøre klinker rene :D Tror nu faktisk jeg vil fortsætte med at vaske vinduer i skyggesiden. Sikke dog en gang energi jeg har idag :yay Nogen bliver jo også aktive, inden de går i fødsel ;) Hep! Hep! :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Synes det er mærkeligt ikke at "høre til" herinde mere... .unsure Savner ikke som sådan at være gravid (nyder faktisk at være mobil igen :lol) men jeg savner jer herinde. Glæder mig til at flere af jer kommer med over i baby smalltalk .kram2 :ditto Big time...... Der skal snart lidt mere gang i den der baby smalltalk tråd .loveshower Jeg gør mit bedste for at komme derover :bd :bd :bd går bare og venter og venter og venter - men hey - flere plukveer idag end nogensinde før :yay og nogle af dem niver faktisk en smule!!! Og for hver dag der går kommer vi tættere på en fødsel (jeg ved bare ikke hvor meget <_< ) Synes slet ikke det har været for varm idag. Synes faktisk vinden er rigtig kold. Så er faktisk hoppet i noget mere tøj. Synes ikke helt det giver mening <_< Jeg havde det på samme måde i går - formåede faktisk at fryse (oh hvilken fryd) tror det var vinden der var så kold. Nogen bliver jo også aktive, inden de går i fødsel ;) Hep! Hep! .bd .bd .bd :ditto tænkte PRÆCIS det samme :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Og for hver dag der går kommer vi tættere på en fødsel (jeg ved bare ikke hvor meget <_< ) :ditto Det er sådan vi må se det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Glæder mig meget over at have fået fat i noget lækkert ventetøj, så det ikke,strammer nu hvor maven begynder at gi sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ej, føler mig sgu lidt utilpas :( Tror jeg må have drukket for lidt i dag... Har også lidt menssmerter nu og da, og kan mærke nerver der "bliver ramt" op ad ryggen... Forsøger mig med en kold cola lige nu og håber det hjælper lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ej, føler mig sgu lidt utilpas :( Tror jeg må have drukket for lidt i dag... Har også lidt menssmerter nu og da, og kan mærke nerver der "bliver ramt" op ad ryggen... Forsøger mig med en kold cola lige nu og håber det hjælper lidt... Puha, tak du dig noget at drikke, og slap lidt af :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Er i gang med at bage kanelsnegle og gik måske lidt for vidt og bagte dobbeltportion = ca. 60 snegle :whistling Men så har vi da nogle til fryseren... ;) Og på plussiden har lillen været vældig aktiv, både i nat/morges og når jeg har slappet af/efter jeg har spist idag... Også også lige nu, men tror det er fordi hun GODT kan lide den kanelsnegl, jeg lige skulle smage for at se om de er ok :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ej, føler mig sgu lidt utilpas :( Tror jeg må have drukket for lidt i dag... Har også lidt menssmerter nu og da, og kan mærke nerver der "bliver ramt" op ad ryggen... Forsøger mig med en kold cola lige nu og håber det hjælper lidt... øv - pas nu på dig selv - drik en masse koldt og slap lidt af!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Ahhh, synes det hjalp lidt at drikke noget :) Og så kunne jeg godt spise et par af Fru SP's kanelsnegle - Du sender bare denne vej ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 har lige bestilt en masse nye bøger :whistling Men hey det er til babyen!!! :rolleyes jeg har købt "Vidunderlige uger" om tigerspring, så har jeg bestilt "baby svømning" og så røg "hold da helt hus" lige i til mig selv :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 har lige bestilt en masse nye bøger :whistling Men hey det er til babyen!!! :rolleyes jeg har købt "Vidunderlige uger" om tigerspring, så har jeg bestilt "baby svømning" og så røg "hold da helt hus" lige i til mig selv :whistling Gad godt se din baby læse bøger om baby svømning osv. :D (Sorry, kunne ikke lade være... :whistling) Del dette indlæg Link to post Share on other sites