TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Jeg kan anbefale en tur i svømmehallen. Vægtløsheden i sig selv er et hit. Tror faktisk jeg vil tage en tur igen imorgen :-)))

Del dette indlæg

Er tøj virkelig så nødvendigt? Kan alle andre i huset ikke bare ta og gå ud så jeg kan være skabsnudist i fred inden jeg dør af varme :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er glad for at manden er begyndt at aflevere Xander i vuggestuen fast om morgenen nu, så jeg nøjes med én gåtur om dagen - For bare det at hente drengen smadrer min krop <_< På vej hjem i dag følte jeg, at mine hofter var ved at sprænge, fik murren fortil samt i lænd og havde det i det hele taget som om, at hun var ved at grave sig ud derinde... For slet ikke at snakke om alt sveden som piblede af mig :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes ikke lillepigen er helt så aktiv, som hun plejer at være.. <_< Mon bare hun dovner i det varme vejr... Er der nogle tricks til at få gang i hende?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes ikke lillepigen er helt så aktiv, som hun plejer at være.. <_< Mon bare hun dovner i det varme vejr... Er der nogle tricks til at få gang i hende?

Masser af kold vand med isterninger skulle jo gerne vække hende... Men det skulle være ok at aktivitetsniveauet falder i varmen. Bare du mærker hende flere gange dagligt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, drik noget koldt eller prøv at puffe blidt til hende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt klart varmen. Ellers prøv med 2 store glas mega koldt vand - drikkes hurtigt eller en kold klud over maven :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min jordemoder sagde koldt og sødt kan få gang i babyen, prøv kold cola fx.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været til sidste jordemoder besøg inden termin, håber ikke jeg får brug for den næste tid.

Dagens gode nyhed er at hovedet nu står fast :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været til sidste jordemoder besøg inden termin, håber ikke jeg får brug for den næste tid.

Dejligt! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaaaa, hvor er det fedt :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er mærkeligt ikke at "høre til" herinde mere... :unsure Savner ikke som sådan at være gravid (nyder faktisk at være mobil igen :lol) men jeg savner jer herinde. Glæder mig til at flere af jer kommer med over i baby smalltalk :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er mærkeligt ikke at "høre til" herinde mere... :unsure Savner ikke som sådan at være gravid (nyder faktisk at være mobil igen :lol) men jeg savner jer herinde. Glæder mig til at flere af jer kommer med over i baby smalltalk :kram2

Åhr :kram2 Jeg kan mærke, at det er underligt, at alle jer jeg har fulgt helt fra starten ikke er herinde mere ;) Ligesom på søsterBK, da alle omkring én begyndte at blive gift. Godt at man godt må hoppe mellem trådene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhu sikken en nyhed :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens 3. kolde brusebad og et stort glas isterninger mmmm :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer lige om lidt.... Forhåbentlig <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes slet ikke det har været for varm idag. Synes faktisk vinden er rigtig kold. Så er faktisk hoppet i noget mere tøj. Synes ikke helt det giver mening <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, tak for alle de gode ideer.. Jeg drak så meget koldt vand med isterningen, jeg kunne og fik lidt gang i hende - men havde nok regnet med mere, for føler mig lidt skuffet.. Må prøve igen senere, hvis min blærer tillader det..

Tænker om min forstoppelse også kan mase hende en smule, så hun ikke er så aktiv lige nu kombineret med varmen.. Men puha, jeg har lige sovet en lille time og er nu helt smadret her i varmen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er heldigvis kommet mere gang i hende nu, det krævede vist bare en lur og en hel eftermiddag med afslapning på sofaen, efter et par dage med noget at lave hele tiden :loveshower

Elsker hendes små hygge-spark :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

ligger i sengen med ondt i maven. Det niver og jager godt, men spænder ikke, så det er bare smerter jeg ikke kan bruge til en fis. Er glad for at varmen er aftaget, men er stadig en kvalm død fisk. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha jeg kan mærke at min lænd ikke er helt glad efter den 7 timer lange tur i Djurs Sommerland, eller det var den såmænd ikke da de første par stykker var gået men det blev da ikke just bedre med tiden. Havde lykkeligt glemt alt om hvor tidligt jeg plejer at begynde at døje med lændesmerter.... It sucks! Og det er ikke ligefrem så nemt at forklare børnene at man ikke har lyst til at rokke sig ud af flækken fordi man lige har fundet et godt sted på en bænk et sted.. Suk... Men ellers en dejlig dag som både vi og ungerne (især) har nydt. :) Men nu er jeg ved at være klar til at se dyner. Godnat de damer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvornår lærer jeg det- ikke spise lidt ekstra bare fordi gril mad er mums.

Det giver ris til egen røv her senere om aften. For tøzen kan ikke lide alt den gode mad fylder- så hun sparker den ud igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto Big time...... Der skal snart lidt mere gang i den der baby smalltalk tråd :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle egentlig sove lidt mere, men har lidt ondt i maven. Men vil nu se om jeg kan finde lidt ro til det. Faldt sent i søvn fordi lillemanden var så urolig igår aftes...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle egentlig sove lidt mere, men har lidt ondt i maven. Men vil nu se om jeg kan finde lidt ro til det. Faldt sent i søvn fordi lillemanden var så urolig igår aftes...

:bd :bd :bd

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER