TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Har lige opdaget at jeg ikke kan lide hvis noget presser på min mave lige over skambenet (hvor det fleste af mine bukser sidder <_< ) Så er det da godt at jeg lige har købt 2 par ventebukser af Diden, men det er skisma da tidligt hvis jeg allerede skal til at skifte??? Er kun 8+0 imorgen!!!! Og sidste gang gik jeg da i mine almindelige bukser helt til NF, hvor det jo så sluttede...

Nå ja... godt at jeg stadig har et par bukser mere med en noget højere talje som ikke generer endnu...

Og så havde jeg kvalme en del af dagen igår, måtte endda have mine sea-bands på om aftenen, og her til morgen har jeg kvalme igen :yay :yay :yay :yay (Jeg er underlig, jeg ved det). Lad det endelig blive ved sådan, og så ingen blødninger eller mere brunt udflåd!

Hvor er det altså skøn med din positivitet :glad Dejligt du kan se det positive i kvalme :D Jeg tror jeg var i ventebukser omkring 9+0. Havde kun sådan nogle højtaljede stramme cowboybukser og det var ikke til at holde ud som de strammede...

Del dette indlæg

Jeg har egentlig hele tiden været ret rolig omkring tankerne om fødslen, men puha nu er jeg bare blevet SÅ nervøs! Det kommer godt nok tæt på nu, og det skræmmer mig lidt :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har egentlig hele tiden været ret rolig omkring tankerne om fødslen, men puha nu er jeg bare blevet SÅ nervøs! Det kommer godt nok tæt på nu, og det skræmmer mig lidt :unsure

Bare vent til 39+6. Her er det ved at gå rigtig op for mig at han skal jo ud :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej, de damer altså!

Lyder til at der snart sker noget baby-mirakel rundt omkring... :stork Er lidt misundelig -selv om jeg godt kan høre det langt fra er ubetinget behageligt! :rolleyes

Jeg fødte jo min søn 6 uger før tid -ved akut kejsersnit, så håber at jeg får lov at gå lidt længere den her gang -og håber jeg får lov til at føde "normalt"...

Håber der snart kommer gang i "sagerne" for dem af Jer der ønsker det! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare vent til 39+6. Her er det ved at gå rigtig op for mig at han skal jo ud :o

Uha ja, og jeg er allerede nervøs nu - for pokker hvor jeg da håber jeg ikke går over tid! :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii er 30+0 i dag.

Men desværre ligger begge piger og jeg syge herhjemne med snot og høste og feber!

Skal til lægen om en time med os alle sammen.

ØV! Rigtig god bedring! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ondt i maven og halsbrand - dumme forstoppelse! Er dog kommet af med lidt idag, håber på noget mere så min mave kan blive normal størrelse, luften forsvinder og smerten går væk... :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, har undgået vægten de sidste par uger, for jeg har virkelig været en fedt- og sukkergris, jeg har ikke tal på de pomfritter, cheeseburgere, chips og m&m's der er røget indenbords den sidste halvanden måneds tid. Men jeg tog mig sammen og prøvede her til morgen, og ja, vejer mig kun om morgenen, det er det laveste resultat man får der og det kan jeg bedst lide. :whistling Men summasummarum så har jeg kun taget et halvt kilo på siden jeg blev gravid, det er da vist helt ok når man er i 14 + 4 er det ikke? Kan stadig passe mine bukser indtil om aftenen hvor min mave vokser til dobbelt størrelse, men det varer da nok ikke længe før jeg bliver nødt til at tage mig sammen og finde en ventetøjsforretning og få mig en lille forsyning af tøj til den voksende mavse. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drømmer om stranden oppe ved Blokhus. Det må blive til næste år. Vi var der sidste år i en tre dage, og når turisterne er taget hjem fra stranden er der bare skøn :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træning, sol & strand :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha... kan slet ikke overskue endnu en varm dag... planen er at jeg nu går i gang med dagens projekter inden solen rammer stue vinduet og derefter står den på hjemme wellness og køligt fodbad mens jeg hører noget afslappende musik og ordner hænder og negle...

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV! Rigtig god bedring! :kram2

Jo tak. Mit var bare sommer forkølelse.

Men lægen mistænkte meget kraftigt at pigerne havde kighoste!

Svaret på podningen får vi om en uge. Desværre kan man ikke gøre noget. Det går selv væk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, har undgået vægten de sidste par uger, for jeg har virkelig været en fedt- og sukkergris, jeg har ikke tal på de pomfritter, cheeseburgere, chips og m&m's der er røget indenbords den sidste halvanden måneds tid. Men jeg tog mig sammen og prøvede her til morgen, og ja, vejer mig kun om morgenen, det er det laveste resultat man får der og det kan jeg bedst lide. :whistling Men summasummarum så har jeg kun taget et halvt kilo på siden jeg blev gravid, det er da vist helt ok når man er i 14 + 4 er det ikke? Kan stadig passe mine bukser indtil om aftenen hvor min mave vokser til dobbelt størrelse, men det varer da nok ikke længe før jeg bliver nødt til at tage mig sammen og finde en ventetøjsforretning og få mig en lille forsyning af tøj til den voksende mavse. :)

Jo det er helt fint med et halvt kg.

Min vægt siger +2.1 kg. Og er 30+0 i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha... kan slet ikke overskue endnu en varm dag... planen er at jeg nu går i gang med dagens projekter inden solen rammer stue vinduet og derefter står den på hjemme wellness og køligt fodbad mens jeg hører noget afslappende musik og ordner hænder og negle...

Lyder som en virkelig god plan :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en virkelig god plan :super

Det var også ekstremt dejligt... lige nu sidder jeg foran blæseren, fødderne oppe en halv liter isvand og overvejer om jeg skulle tage en sun lolly og se en film...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har måtte bevæge mig fra sofaen ud i bilen da jeg skal til fys her kl 15. For filan en kræftanstrengelse at tage nogen steder i denne varme :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo det er helt fint med et halvt kg.

Min vægt siger +2.1 kg. Og er 30+0 i dag.

WOW! :respekt til dig med 2,1 kg. Det ligger vist også i den lave ende af det normale man tager på i en graviditet. Plejer de ikke sige 8 - 12 hvis man er normalvægtig?

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW! :respekt til dig med 2,1 kg. Det ligger vist også i den lave ende af det normale man tager på i en graviditet. Plejer de ikke sige 8 - 12 hvis man er normalvægtig?

Det er 10-15 kg hvis man er normalvægtig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smelter i varmen... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden kom tidligt hjem fra arbejde idag. Han kunne se hvor meget jeg led så nu har han placeret mig i skyggen i en liggestol med fødderne i hver sin spand med koldt vand og et bord med kold saft, vindruer, bog og mobil. Nøj det er dejligt :-)))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et JM besøg lige efter bogen idag :yay Men ca 4 kg baby i maven :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et JM besøg lige efter bogen idag :yay Men ca 4 kg baby i maven :o

Sådan :-) Det er da en god størrelse bebs har. Hvor langt er du idag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan :-) Det er da en god størrelse bebs har. Hvor langt er du idag?

Rammer termin imorgen. Skal ringe til sekretærene næste torsdag for at aftale tid til igangsættelse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så er det jo perfekt. Lillemanden her er blevet skudt til at ville veje ca 3600 ved termin :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så er det jo perfekt. Lillemanden her er blevet skudt til at ville veje ca 3600 ved termin :-)

Det blev ham også på et tidspunkt. Men det gik da over :o Så nu må han gerne snart komme...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER