Besvaret July 19, 2012 Mere plads er på vej :wee :yay :loveshower :yay Hvor bliver det dejligt for jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Ømme, ømme mave.. Masser af skønne spark og masser af knap så skønne plukveer og stik og jag.. Er det for tidligt at ville have sin baby uuuuuuuud?! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Ømme, ømme mave.. Masser af skønne spark og masser af knap så skønne plukveer og stik og jag.. Er det for tidligt at ville have sin baby uuuuuuuud?! :whistling Åh jeg har det på samme måde som dig.. Jeg er også nået dertil, hvor jeg gerne snart bare vil have min baby ud! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Puh ha fik ellers dagen forskrækkelse hos jordemoderen i dag - hun kunne simpelthen ikke mærke hvordan prinsessen lå :blink - men så scorede man sig da lige en ekstra scanning som viste et fint lille hoved der vendte nedad Pyh ha!!! Alt så fint ud og har nu en lille pige der er skønnet til 3000g af jordemoder og 3128g til vægtscanning :super Så dejligt at høre at hun er total klar til at blive født :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Så dejligt at høre at hun er total klar til at blive født :loveshower Ja nu går jeg bare og venter på veer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Ja nu går jeg bare og venter på veer :D Du må ud og være aktiv :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 1 1/2 time til sidste vendingsforsøg + samtale med en læge hvis det ikke lykkes. Har næsten 100 % besluttet mig for en sædefødsel hvis lillemanden ikke gider rykke sig rundt men har lige et par spørgsmål til lægen inden jeg endelig beslutter mig. Men helt ærligt - kunne min halsbrand ikke holde sig væk idag. Især når jeg nu under vendingsforsøget skal ligge med hovedet nedad :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Et eller andet siger mig at graviditetshormonerne alligevel påvirker mig lidt hehe. Sad ihvertfald med tårer i øjnene da Maja så "Bjørne Brødre"... Det er for pokker da bare en film jeg har set omkring 10 gange før... Og kæmpe held og lykke til Little Miss Tak Minnie :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 1 1/2 time til sidste vendingsforsøg + samtale med en læge hvis det ikke lykkes. Har næsten 100 % besluttet mig for en sædefødsel hvis lillemanden ikke gider rykke sig rundt men har lige et par spørgsmål til lægen inden jeg endelig beslutter mig. Men helt ærligt - kunne min halsbrand ikke holde sig væk idag. Især når jeg nu under vendingsforsøget skal ligge med hovedet nedad :-/ :goodluck Håber han er samarbejdsvillig idag. Men ellers lyder det jo til du er afklaret... Bliver spændende med en opdatering senere idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 1 1/2 time til sidste vendingsforsøg + samtale med en læge hvis det ikke lykkes. Har næsten 100 % besluttet mig for en sædefødsel hvis lillemanden ikke gider rykke sig rundt men har lige et par spørgsmål til lægen inden jeg endelig beslutter mig. Men helt ærligt - kunne min halsbrand ikke holde sig væk idag. Især når jeg nu under vendingsforsøget skal ligge med hovedet nedad :-/ Håber de kan vende ham i dag :goodluck Ellers lyder du til at have fundet frem til den rigtige løsning for dig :) Baah, halsbrand! <_< Absolut en af tingene ved graviditeten jeg IKKE vil savne!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 1 1/2 time til sidste vendingsforsøg + samtale med en læge hvis det ikke lykkes. Har næsten 100 % besluttet mig for en sædefødsel hvis lillemanden ikke gider rykke sig rundt men har lige et par spørgsmål til lægen inden jeg endelig beslutter mig. Men helt ærligt - kunne min halsbrand ikke holde sig væk idag. Især når jeg nu under vendingsforsøget skal ligge med hovedet nedad :-/ Jeg har krydsede arme, ben, tæer, fingre osv håber VIRKELIG han slår en fin koldbøtte for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 For fanden da også. Ringede lige ind til fødemodtagelsen hvor vendingsforsøget skal foregå for at tjekke om de nu også havde tid til os eller om vi skulle sidde og vente. Får en eller anden lam undskyldning om de havde forsøgt at ringe til mig (not) for de havde meget travlt. De havde derfor ikke tid ril vendingsforsøget kl 10 men jeg kunne da ringe ind kl 12 og se om der er tid der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 For fanden da også. Ringede lige ind til fødemodtagelsen hvor vendingsforsøget skal foregå for at tjekke om de nu også havde tid til os eller om vi skulle sidde og vente. Får en eller anden lam undskyldning om de havde forsøgt at ringe til mig (not) for de havde meget travlt. De havde derfor ikke tid ril vendingsforsøget kl 10 men jeg kunne da ringe ind kl 12 og se om der er tid der... Ej, hvor er det bare ikke fedt, at i skal så meget igennem fordi den lille mand ikke vil ligge ordentligt <_< :kram2 Og sikke noget bøvl med en ændret tid og lamme undskyldninger :klap Krydser rigtig meget fingre for, at det lykkedes i dag! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 For fanden da også. Ringede lige ind til fødemodtagelsen hvor vendingsforsøget skal foregå for at tjekke om de nu også havde tid til os eller om vi skulle sidde og vente. Får en eller anden lam undskyldning om de havde forsøgt at ringe til mig (not) for de havde meget travlt. De havde derfor ikke tid ril vendingsforsøget kl 10 men jeg kunne da ringe ind kl 12 og se om der er tid der... Skod! <_< Nå, men i det mindste kan du være glad for, at du ringede inden, selvom det er en ringe trøst... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 For fanden da også. Ringede lige ind til fødemodtagelsen hvor vendingsforsøget skal foregå for at tjekke om de nu også havde tid til os eller om vi skulle sidde og vente. Får en eller anden lam undskyldning om de havde forsøgt at ringe til mig (not) for de havde meget travlt. De havde derfor ikke tid ril vendingsforsøget kl 10 men jeg kunne da ringe ind kl 12 og se om der er tid der... Ej hvor skod. Synes ikke det har været noget særlig god service (hvis man kan sige det om en afdeling på et sygehus) du har fået derinde indtil videre :( Men godt du fik ringet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 For fanden da også. Ringede lige ind til fødemodtagelsen hvor vendingsforsøget skal foregå for at tjekke om de nu også havde tid til os eller om vi skulle sidde og vente. Får en eller anden lam undskyldning om de havde forsøgt at ringe til mig (not) for de havde meget travlt. De havde derfor ikke tid ril vendingsforsøget kl 10 men jeg kunne da ringe ind kl 12 og se om der er tid der... Ej hvor er det dog nitten.... Jeg håber de har tid senere så.... og at det må lykkedes..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Er endelig færdig med den hjemmesyede strækvikle. :loveshower Glæder mig til at få den i brug, og håber jeg kan finde ud af det :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Øv, øv, øv.... brunt udflåd her i eftermiddag :boo Jeg ved jo godt at når det er brunt - og det er helt brunt - så er det gammelt blod, og jeg ved jo også godt at det ikke behøver betyder noget - men for pokker det gør mig bange! Især fordi jeg også har kunnet mærke nogle jag de sidste dage over skambenet... Føj jeg er nervøs... :kram :kram :kram krydser fingre for det er ingenting og spiren har det godt. Kan godt forstå du blir bange, blod under graviditet er bare ikke rart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Minnie: Sender dig en stor bunke kram :kram2 Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig meget og tror absolut, at det ikke er "noget" Jeres lille spirre har bare at blive på sin plads! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Øv, øv, øv.... brunt udflåd her i eftermiddag :boo Jeg ved jo godt at når det er brunt - og det er helt brunt - så er det gammelt blod, og jeg ved jo også godt at det ikke behøver betyder noget - men for pokker det gør mig bange! Især fordi jeg også har kunnet mærke nogle jag de sidste dage over skambenet... Føj jeg er nervøs... Årh hvor er det bare irriterende at du skal gå og være så bange hele tiden... selvfølgelig er det ikke noget, men jeg har prøvet det og det giver tudeture og hjertebanken hver gang. Jeg blødte 4 gange inden for de første mdr af graviditeten og det var frisk blod, men min lille prinsesse ligger og spræller lystigt i min mave lige nu og til scanningen i går fik vi at vide at hun har det rigtig godt derinde. så blod er bestemt ikke altid et tegn på at der er noget galt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 For fanden da også. Ringede lige ind til fødemodtagelsen hvor vendingsforsøget skal foregå for at tjekke om de nu også havde tid til os eller om vi skulle sidde og vente. Får en eller anden lam undskyldning om de havde forsøgt at ringe til mig (not) for de havde meget travlt. De havde derfor ikke tid ril vendingsforsøget kl 10 men jeg kunne da ringe ind kl 12 og se om der er tid der... Årh mand du er uheldig! Håber dog i er kommet af sted og lille manden har slået en FIN koldbøtte! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Wuhuuuuu vendingsforsøget virkede. På trods af at oddsene var under 25% fik lægen ham vendt. De skulle bare tænke lidt anderledes. Normalt laver man vendingen så baby roterer forlæns men vores søn skulle selvfølgelig have det på sin egen måde så baglæns kolbøtte skulle der til. Så nu er det bare at håbe han bliver liggende :-)))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Jubii... så har vi fået barnevognen hjem :loveshower og så købte vi lige madresser m.m. når nu vi var der + det tilbehør vi fik med i tilbudet da vi købte barnevognen så NU er vi bare HELT klar... eller det er vi når jeg har fået vasket det der skal vaskes, men det er en lille biting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Wuhuuuuu vendingsforsøget virkede. På trods af at oddsene var under 25% fik lægen ham vendt. De skulle bare tænke lidt anderledes. Normalt laver man vendingen så baby roterer forlæns men vores søn skulle selvfølgelig have det på sin egen måde så baglæns kolbøtte skulle der til. Så nu er det bare at håbe han bliver liggende :-)))) Årh sikke dog en skøn opdatering :loveshower ej sidder virkelig med en klump i halsen (dumme hormoner), hvor er det skønt at du ikke behøver tænke mere på det... virkelig glad på jeres vejne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2012 Wuhuuuuu vendingsforsøget virkede. På trods af at oddsene var under 25% fik lægen ham vendt. De skulle bare tænke lidt anderledes. Normalt laver man vendingen så baby roterer forlæns men vores søn skulle selvfølgelig have det på sin egen måde så baglæns kolbøtte skulle der til. Så nu er det bare at håbe han bliver liggende :-)))) Skøn opdatering :glad Håber han bliver liggende nu så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites