TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Vendingsforsøg udskudt til imorgen. De havde ikke tid alligevel. Fuck også. Nu havde jeg lige mentalt forberedt mig + kaldt manden hjem fra arbejde.

Aflysningen resulterede i en skide sur mand og mig som pludselig er vildt nervøs.

Har total tudetur :-((((((

:kram :kram

Håber det lykkedes at vende den lille drillepind i morgen, så du kan få din drømmefødsel. Der er da ingen tvivl om du ihvertfald har gjort dit for at lokke ham på plads. Og ja der er risici, men jeg ville helt uden tvivl også give vendingsforsøget en chance.

Og arghh min mand kunne sgu også have fundet på at blive sur over aflysningen. De kan få lov at være gravide næste gang! :P

Del dette indlæg

Vendingsforsøg udskudt til imorgen. De havde ikke tid alligevel. Fuck også. Nu havde jeg lige mentalt forberedt mig + kaldt manden hjem fra arbejde.

Aflysningen resulterede i en skide sur mand og mig som pludselig er vildt nervøs.

Øv altså, hvor er det ærgeligt. Kan godt forstå det ikke er det fedeste, når nu man har sat tid af til det og forberedt sig.

Håber det går godt i morgen! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes savnet er stort lige nu :(

Men jeg ved jo dårligt hvad det er jeg savner ud over at blive holdt om og elsket :/ hmm

Hvor er jeg egentlig ynkelig at høre på alt for tit.. Ikke noget at sige til at så mange flygter fra mig :/

Nå men håber bare snart jeg får et ordenligt liv..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne?? men det er også 6 år siden jeg var gravid sidst - og ved denne graviditet begyndte man først at kunne se det omkring uge 20..

Hvornår skal du til læge eller jordemoder? Du kan jo altid kontakte dem hvis du er i tvivl..

Jeg er kun 9 uger henne, så det er ikke alverden endnu. Ser bare andre som har rigtig meget mave på samme punkt som mig.

Mener at jeg læste om at kroppen genstarter efter så mange år, så det kunne være derfor :)

Skal til læge på mandag, så der får jeg nok noget at vide :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er kommet hjem fra total yndlings hygge dag/road trip med manden :loveshower - vi spiste brunch i Randers, tog til mariager (årh en SMUK by) og besøgte salt centret inkl en tur i salt bassinet (ah hvilken fryd at føle sig vægtløs :7himmel) derefter kørte vi rundt i det smukke danske landskab og endte ved "verdens kortet" hvor vi hyggede i parken og spiste en is inden vi kørte hjemad... SKØN dag..!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 for pokker hvor tarveligt! Håber du får ro på nerverne til i morgen, og selvfølgelig at I får vendt den lille bandit uden problemer. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes savnet er stort lige nu :(

Men jeg ved jo dårligt hvad det er jeg savner ud over at blive holdt om og elsket :/ hmm

Hvor er jeg egentlig ynkelig at høre på alt for tit.. Ikke noget at sige til at så mange flygter fra mig :/

Nå men håber bare snart jeg får et ordenligt liv..

Kan godt forstå at du savner nogen i dit liv at holde af og om, især når man er i den følelsesmæssige rutsjebanetur det er at være gravid. Men prøv om du kan finde et positivt holdepunkt i at vide det der venter og kommer er af langt større betydning end alt andet. Det er nu du skal prøve at fokusere på dig, og at du får det bedre med dig selv, så du har det overskud der skal til at gøre dig i stand til at give dit barn det han/hun har brug for, nemlig en stærk mor der kender sit eget værd. Når du kender dit eget værd er det også nemmere at koncentrere sig om at finde den person der er det værd at tage ind i sit liv.. :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er kommet hjem fra total yndlings hygge dag/road trip med manden :loveshower - vi spiste brunch i Randers, tog til mariager (årh en SMUK by) og besøgte salt centret inkl en tur i salt bassinet (ah hvilken fryd at føle sig vægtløs :7himmel) derefter kørte vi rundt i det smukke danske landskab og endte ved "verdens kortet" hvor vi hyggede i parken og spiste en is inden vi kørte hjemad... SKØN dag..!

Ej hvor lyder det altså bare hyggeligt... Skønt at have sådan nogle dage inden at man skal være forældre og tomandheden forsvinder for en tid. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er jeg nervøs i dag... Havde været ude og gå/lunte en tur med vores hund i dag, og så skulle jeg have hende afsted i pension da vi skulle afsted på camping i dag. På vej hjemmefra pensionen får jeg den der kraftige tyngende menstruationslignende smerter som bare har plaget mig hele dagen, så har rendt i pendulfart frem og tilbage til toiletterne for at tjekke om jeg skulle bløde, men det har der ikke været noget af heldigvis.

Jeg har haft menssmerter tidligere, men kan ikke lide de bare dukker op ud af det blå igen. Og får flashback til da jeg mistede sidste gang, det var jo også i 12. uge hvor jeg også befinder mig nu, så er måske også lidt psykisk påvirket lige nu. Men jeg fik ringet til det sygehus jeg havde valgt og de kunne give mig en tid til scanning i den by vi camperer i til på onsdag, så nu må jeg lige se hvad der sker der. Håber det bedste, men frygter det værste... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er jeg nervøs i dag... Havde været ude og gå/lunte en tur med vores hund i dag, og så skulle jeg have hende afsted i pension da vi skulle afsted på camping i dag. På vej hjemmefra pensionen får jeg den der kraftige tyngende menstruationslignende smerter som bare har plaget mig hele dagen, så har rendt i pendulfart frem og tilbage til toiletterne for at tjekke om jeg skulle bløde, men det har der ikke været noget af heldigvis.

Jeg har haft menssmerter tidligere, men kan ikke lide de bare dukker op ud af det blå igen. Og får flashback til da jeg mistede sidste gang, det var jo også i 12. uge hvor jeg også befinder mig nu, så er måske også lidt psykisk påvirket lige nu. Men jeg fik ringet til det sygehus jeg havde valgt og de kunne give mig en tid til scanning i den by vi camperer i til på onsdag, så nu må jeg lige se hvad der sker der. Håber det bedste, men frygter det værste... :(

:kram2 jeg er sikker på det nok bare er psyken der påvirker dig. Jeg havde mens-muren i laaaang tid i starten og var også virkelig bange fordi min søster lige havde mistet. Men jeg er 37+0 imorgen og kan mærke en meget aktiv baby hver eneste dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige spist en omelet med pølser, svampe og løg og den var goooood - men nu har jeg lyst til havregrød.. WTF :whistling

Og så sparker baby indad idag - det føles dælme sært at blive sparket i tarmene :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå at du savner nogen i dit liv at holde af og om, især når man er i den følelsesmæssige rutsjebanetur det er at være gravid. Men prøv om du kan finde et positivt holdepunkt i at vide det der venter og kommer er af langt større betydning end alt andet. Det er nu du skal prøve at fokusere på dig, og at du får det bedre med dig selv, så du har det overskud der skal til at gøre dig i stand til at give dit barn det han/hun har brug for, nemlig en stærk mor der kender sit eget værd. Når du kender dit eget værd er det også nemmere at koncentrere sig om at finde den person der er det værd at tage ind i sit liv.. :kiss

Tak for de rare ord.. :) Selv om jeg jo godt ved de ting du skriver er det bare nogengange rart og høre det fra andre..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 for pokker hvor tarveligt! Håber du får ro på nerverne til i morgen, og selvfølgelig at I får vendt den lille bandit uden problemer. :kram2

Tak :-) Nerverne er blevet lidt bedre og håber også han er med på en vendetur imorgen. Sender ihvertfald masser af positive tanker til ham

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha.. Min mand ringede for en halv time siden og lød MEGET dårlig.. Han sidder på arbejde og er ved at ligge sidste hånd på specialet.. Han havde måtte ligge sig på gulvet og hvile sig efter at han havde spist 2 hovedpinepille.. :o

Blev helt dårlig, fordi han havde det så dårligt og er ret langt væk - jeg kan i hvert fald på ingen måde komme derud hurtigt eller let.. :(

Men så ringede han igen for lidt siden, at nu havde han det bedre og pillerne havde virket. Han ville lige gøre det færdigt og så komme hjem.. Tror da nok at min søde mand fortjener en omgang massage og kram når han kommer hjem (forhåbentligt snart!!)... Så må jeg bare være træt imorgen, for han har da vist brug for lidt omsorg :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha.. Min mand ringede for en halv time siden og lød MEGET dårlig.. Han sidder på arbejde og er ved at ligge sidste hånd på specialet.. Han havde måtte ligge sig på gulvet og hvile sig efter at han havde spist 2 hovedpinepille.. :o

Blev helt dårlig, fordi han havde det så dårligt og er ret langt væk - jeg kan i hvert fald på ingen måde komme derud hurtigt eller let.. :(

Men så ringede han igen for lidt siden, at nu havde han det bedre og pillerne havde virket. Han ville lige gøre det færdigt og så komme hjem.. Tror da nok at min søde mand fortjener en omgang massage og kram når han kommer hjem (forhåbentligt snart!!)... Så må jeg bare være træt imorgen, for han har da vist brug for lidt omsorg :huh

Puha, du må passe godt på ham når han kommer hjem. Det lyder som om han er godt presset.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, du må passe godt på ham når han kommer hjem. Det lyder som om han er godt presset.

Ja, han har siddet foran den computer nærmest i døgndrift de sidste par dage og har ikke spist ordentligt eller fået nok søvn. Nu vil jeg virkelig bare gerne have ham hjem, så jeg kan passe lidt på ham :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så står den på vendingsforsøg idag omkring kl. 9. Hvis de aflyser går jeg total pregzilla <_<

I må meget gerne krydse fingre for mig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så står den på vendingsforsøg idag omkring kl. 9. Hvis de aflyser går jeg total pregzilla <_<

Krydser alt jeg kan :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser både fingre og tæer ;) :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal krydse alt hvad krydses kan og sende masser af positive tanker din vej.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det i dag jeg skal til første scanning og forhåbentlig se hjerteblink... Kryds lige fingre

Jeg krydser :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydsede alt hvad jeg kunne :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det i dag jeg skal til første scanning og forhåbentlig se hjerteblink... Kryds lige fingre

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser alt hvad krydses kan for little miss der skal have vendt lille manden, for Nica der bliver sat igang og for Minnies lille spire der forhåbentligt blinker løs til hende... en spændende dag :goodluck og :bd til jer alle 3

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER