TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Ja hvis der kommer en baby ud af det, så er det iorden! :loveshower Men jeg tror desværre ikke at smerten betød baby på vej <_< Medmindre han da har tænkt sig at kravle ud gennem mit lår :o :lolhit

Haha, det ville da være et kønt syn. :D

Men sender lige en bunke vestøv i din retning :)

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Jeg har konstant ondt i lysken. Nogle gange mere end andre og det er mit bækken der driller. Tror desvære ikke det er veer. Skal de ikke sidde hvor man har mens smerter og i lænden? De kloge siger, at du i hvert fald ikke er i tvivl, når du får veer :goodluck

Jo du har helt sikkert ret. Er nok bare nået til et punkt, hvor jeg håber at alle smerter er veer :badgirl :rolleyes

Haha, det ville da være et kønt syn. :DMen sender lige en bunke vestøv i din retning :) :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

:tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det?

Meget stille og roligt - den bette blev skønnet til 3500 gram :)Synes man står ret meget i kø, når man er over tid <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker reklamerne for CallMe. "Tal ordentligt - det koster ikke noget". Synes de er så rammende, at jeg er lige ved at tude. Og er bare så vild med hende den søde og overskudsagtige der til sidst - efter at være blevet brølet af af kollegaen - siger "Kom! Skal du ikke med ned og have frokost?"

Skørt som en reklame kan påvirke en, men jeg synes bare det er sådan et smukt og rigtigt budskab :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, skal til frisøren i dag. Har ikke været afsted i et år nu, så det er virkelig på tide. Mit hår er blevet så slidt af denne graviditet, så der skal nok en god bid af. Men har tænkt at give hende rimeligt frie hænder, så det bliver spændende hvad det ender med.

Mon man skal gå efter noget praktisk, nu når der kommer en lille fis om lidt og tager alt ens tid? Det skal under alle omstændigheder ikke være noget der ligner lort, hvis ikke man har brugt en halv time på at sætte det.

Elsker reklamerne for CallMe. "Tal ordentligt - det koster ikke noget". Synes de er så rammende, at jeg er lige ved at tude. Og er bare så vild med hende den søde og overskudsagtige der til sidst - efter at være blevet brølet af af kollegaen - siger "Kom! Skal du ikke med ned og have frokost?"

Skørt som en reklame kan påvirke en, men jeg synes bare det er sådan et smukt og rigtigt budskab :loveshower

Det er et ret fint budskab. Man kommer altså længst med høflighed - det er nu meget rart at blive mindet om en gang i mellem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvis der kommer en baby ud af det, så er det iorden! :loveshower Men jeg tror desværre ikke at smerten betød baby på vej <_< Medmindre han da har tænkt sig at kravle ud gennem mit lår :o :lolhit

Låret er sgu nok en tosset vej at komme ud igennem.

Det lyder desværre ikke specielt ve-agtigt. Nok mere noget led/nerve/muskel noget!

Men derfor kan du da godt se at få nogle rigtige veer også! :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, skal til frisøren i dag. Har ikke været afsted i et år nu, så det er virkelig på tide. Mit hår er blevet så slidt af denne graviditet, så der skal nok en god bid af. Men har tænkt at give hende rimeligt frie hænder, så det bliver spændende hvad det ender med.

Mon man skal gå efter noget praktisk, nu når der kommer en lille fis om lidt og tager alt ens tid? Det skal under alle omstændigheder ikke være noget der ligner lort, hvis ikke man har brugt en halv time på at sætte det.

Dejligt med frisørtid. Det kommer jo an på hvilken type man er, men jeg ville klart gå efter noget praktisk. Har selv ret kraftigt og superglat hår og det skal helst føntørres for ikke at hænge ned i øjnene på mig, men jeg gider næsten ikke gøre det nu, så hvordan bliver det ikke når baby kommer. Der bliver jeg nok glad bare det bliver vasket. :rolleyes

Arbejder på lidt længde, så jeg kan sætte det en smule op og væk fra øjnene. Men skal seriøst også klippes i august inden baby kommer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg har IKKE lyst til at skulle til JM idag :(

Har sådan en fornemmelse af, at det kommer til at bestå af et vægtskøn som jeg ikke tror på alligevel, "gode" råd om at drikke mere vand og gå flere ture (hvilket jeg snart brækker mig over :prik), og ukonkret snak om en igangsættelse som jeg alligevel ikke kan få en dato på (hvilket jeg bare ville blive SÅ frustreret over!).

Æv, er rigtig pessimist lige nu kan jeg mærke :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lufte hunde 4 km. done

Slå den ene græsplæne done.

Ordne vasketøj done.

Nu er jeg done... :P Varmt, laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bad venter :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sådan en fornemmelse af, at det kommer til at bestå af et vægtskøn som jeg ikke tror på alligevel, "gode" råd om at drikke mere vand og gå flere ture (hvilket jeg snart brækker mig over :prik), og ukonkret snak om en igangsættelse som jeg alligevel ikke kan få en dato på (hvilket jeg bare ville blive SÅ frustreret over!).

Ville sådan ønske, at jeg kunne sige noget opmuntrende - men tør heller ikke skuffe dig. Du kender jo mit JM-besøg fra i går :(

Du får istedet nogle :kram - krydret med endnu mere :bd

Også håber jeg, at du bliver positivt overrasket til konsultationen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lufte hunde 4 km. done

Slå den ene græsplæne done.

Ordne vasketøj done.

Nu er jeg done... :P Varmt, laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bad venter :biglove

:respekt

Du er simpelthen SÅ sej :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville sådan ønske, at jeg kunne sige noget opmuntrende - men tør heller ikke skuffe dig. Du kender jo mit JM-besøg fra i går :(

Du får istedet nogle :kram - krydret med endnu mere :bd

Også håber jeg, at du bliver positivt overrasket til konsultationen :)

Tak :kiss Og ja, der er jo altid håbet :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i dag indleveret min gamle konfirmationskjole til rensning - så skal vi snart igang med at sy dåbskjolen :)

Og har også købt karton til dåbsinvitationer - godt med noget at gå igang med ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lagt et billede ind i min tråd, af min stribede strækmærke-Zebra mave :rolleyes For dælan da.. Det er jo bare hud :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i dag indleveret min gamle konfirmationskjole til rensning - så skal vi snart igang med at sy dåbskjolen :)

Og har også købt karton til dåbsinvitationer - godt med noget at gå igang med ;)

Ihhh, hvor hygsomt!!! Glæder mig til billeder ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh, hvor hygsomt!!! Glæder mig til billeder ;)

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmm... Skal have pizza med speltbund, kylling, bacon, svampemix, mozarella og parmesan ost til aftensmad :mam Junk på den semi-sunde måde. MUUUUUUUUMS :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er holdt op med at være utæt - lige for nu i hvert fald..

Og så er jeg suuuuuulten og aner ikke hvornår manden komme hjem og drømmer stadig om den der kæææmpe burger med masser af dressing og salat, tomat, agurk og bøf med ost :mam

Men manden har taget hjemmelavede pølser op og det er ikke helt tilfredsstillende nok!

Og har halsbrand og det er irriterende... SUUUUK!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmm... Skal have pizza med speltbund, kylling, bacon, svampemix, mozarella og parmesan ost til aftensmad :mam Junk på den semi-sunde måde. MUUUUUUUUMS :sandie

ÅÅÅÅÅRH det lyder GODT! Sur :numse at jeg er på skrump! :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er jeg suuuuuulten og aner ikke hvornår manden komme hjem og drømmer stadig om den der kæææmpe burger med masser af dressing og salat, tomat, agurk og bøf med ost :mam

Men manden har taget hjemmelavede pølser op og det er ikke helt tilfredsstillende nok!

:kram på halsbrand og manglende mulighed for at få burger (der er bare ikke noget værre end at have lyst til noget som gravid og ikke kunne få det :prik)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅÅÅRH det lyder GODT! Sur :numse at jeg er på skrump! :sandie

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når vi snakker om mad ikk.... Så har jeg stadig den sygeste lyst til KINESISK. Bliver nødt til at lokke en eller anden med ud og spise i weekenden!!! På deres regning, selvfølgelig! (Eller noget..) :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram på halsbrand og manglende mulighed for at få burger (der er bare ikke noget værre end at have lyst til noget som gravid og ikke kunne få det :prik)

Ja, det stinker at have total meget lyst til noget og bare slet ikke have mulighed for det.. Tror jeg skal snakke med min mand og om Halifax date på tirsdag når han aflevere speciale :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld, men kan slet ikke tage det seriøst, når du skriver ordet "utæt" :lolhit

Åhh, de cravings - Kender det godt. Manden min kigger bare underligt på mig, når jeg har det :rolleyes Og skod med halsbrand <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER