Besvaret July 1, 2012 Meget, men der var ikke en tragisk stemning over det... Det var mere sådan... Ligesom hvis man taber en leverpostejmad på gulvet med leverpostejen nedad-stemning :lol (Jeg er åbenbart ret afslappet i mine drømme... I en anden drøm tog jeg det helt roligt med at min baby sov i det lokale supermarked ved flaskeautomaten :whistling ) Hahaha ja det må man sige. Meget afslappet ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Rart at høre jeg ikke er den eneste med mareridt... kan lige tilføje at jeg så styrtede ned med at fly OG havde et vildt skænderi med min storesøster efter jeg skrev i morges. Der må virkelig køre tanker rundt i hovedet på mig! Jeg er vågnet helt mellem hvert mareridt og været på toilet og sågar fundet em kat og kæle med for at komme ud af stemningen, men det har åbenbart ikke hjulpet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Den her dag må gerne bare blive slettet.. Lorte dag, lorte tuderi og lorte følser :'( :'( :'( I NEED A HUUUUUUG :'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Den her dag må gerne bare blive slettet.. Lorte dag, lorte tuderi og lorte følser :'( :'( :'( I NEED A HUUUUUUG :'( :kram Lyder ikke godt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 :blink Over de sidste par uger, har jeg øh.. "leveret" nogle ordentlige snottere når jeg var på toilet (Sorry for detaljer!).. Det minder om ÆL-slim.. Jordemoderen har sagt at det var en del af slimproppen der var ved at gå, og at det ikke var tegn på noget.. Det er ellers det eneste "tegn" jeg rigtig har haft.. I morges var der BLOD i, ikke meget, men lidt! :toot Tænker at det da trods alt må betyde der sker et eller andet... Krydser fingre, og får et lille håb om jeg ikke skal vente mere end en uge på min pige :toot *lille glædelseshop over det trods alt virker til min krop arbejder lidt* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Den her dag må gerne bare blive slettet.. Lorte dag, lorte tuderi og lorte følser :'( :'( :'( I NEED A HUUUUUUG :'( :kram :kram :kram Det lyder sørme ikke rart. Håber at det "bare" er hormoner og måske kan klares med is under dynen? :unsure :blink Over de sidste par uger, har jeg øh.. "leveret" nogle ordentlige snottere når jeg var på toilet (Sorry for detaljer!).. Det minder om ÆL-slim.. Jordemoderen har sagt at det var en del af slimproppen der var ved at gå, og at det ikke var tegn på noget.. Det er ellers det eneste "tegn" jeg rigtig har haft..I morges var der BLOD i, ikke meget, men lidt! :toot Tænker at det da trods alt må betyde der sker et eller andet... Krydser fingre, og får et lille håb om jeg ikke skal vente mere end en uge på min pige :toot *lille glædelseshop over det trods alt virker til min krop arbejder lidt* Yay!!!! :toot Det må da næsten være tegnblødning? :loveshower Og interessant at de der snottere ( :rolleyes ) kan være en del af slimproppen. Jeg synes nemlig faktisk også, at jeg har været lidt sneglet her på det sidste... :unsure Men kedeligt, hvis det alligevel ikke er tegn på noget <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Yay!!!! :toot Det må da næsten være tegnblødning? :loveshower Og interessant at de der snottere ( :rolleyes ) kan være en del af slimproppen. Jeg synes nemlig faktisk også, at jeg har været lidt sneglet her på det sidste... :unsure Men kedeligt, hvis det alligevel ikke er tegn på noget <_< :lolhit Jordemoderen sagde det var helt almindeligt at slimproppen kom lidt ad gangen, og at grunden til at mange aldrig "så den" var fordi den netop "bare" var gennemsigtig slim som kom over flere dage/uger, så man "bare" troede man havde øget udflåd.. Tror ikke det er tegnblødning, det var ikke særlig meget nemlig.. Men håber bare det er tegn på kroppen arbejder lidt :) Har lavet en aftale med en veninde i dag, så vi skal hygge hele dagen. Forsøger at fylde kalenderen op, for ellers går jeg virkelig bare og bliver deprimeret over at føle der INTET sker med kroppen.. Men er da helt oppe over den smule blodigt-snot :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 I øvrigt, så kunne det altså være skægt hvis prinsessen kom i morgen - vi har grinet så meget af at hun på alle tænkelige måder var gennemsnitlig - I forhold til hvornår vi mærkede liv, hendes vægt, hvor meget jeg har taget på osv. Alt har bare været gennemsnitlig.. Det VILLE da være pudsigt, hvis hun kom når jeg var 40+3 - Som er den dag førstegangsfødende gennemsnitligt føder på ;) Ej, nu må jeg vist også lade være at ligge mere i snotteren ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 I øvrigt, så kunne det altså være skægt hvis prinsessen kom i morgen - vi har grinet så meget af at hun på alle tænkelige måder var gennemsnitlig - I forhold til hvornår vi mærkede liv, hendes vægt, hvor meget jeg har taget på osv. Alt har bare været gennemsnitlig.. Det VILLE da være pudsigt, hvis hun kom når jeg var 40+3 - Som er den dag førstegangsfødende gennemsnitligt føder på ;) Ej, nu må jeg vist også lade være at ligge mere i snotteren ;) krydser alt hvad krydses kan! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Har lige smidt manden ud - dumme dumme han dyr - han er i total drille humør og alt er bare min skyld: kan jeg ikke høre hvad han siger er jeg døv, kan han ikke høre hvad jeg siger mumler jeg. Er der noget jeg ikke kan nå er jeg bare SÅ lille, skal jeg noget i det skab han står foran er jeg mega besværlig, er det omvendt går jeg i vejen... så fik jeg nok og sagde at nu KAN jeg ikke overskue ham mere, så han skulle bare VÆK fra mig NU! Så griner han bare og siger "det ved jeg godt" ^_^ Ud af døren med ham!!! Så nu vasker han bil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Har lige smidt manden ud - dumme dumme han dyr - han er i total drille humør og alt er bare min skyld: kan jeg ikke høre hvad han siger er jeg døv, kan han ikke høre hvad jeg siger mumler jeg. Er der noget jeg ikke kan nå er jeg bare SÅ lille, skal jeg noget i det skab han står foran er jeg mega besværlig, er det omvendt går jeg i vejen... så fik jeg nok og sagde at nu KAN jeg ikke overskue ham mere, så han skulle bare VÆK fra mig NU! Så griner han bare og siger "det ved jeg godt" ^_^ Ud af døren med ham!!! Så nu vasker han bil... :7himmel Det lyder nu meget sødt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 krydser alt hvad krydses kan! :goodluck :loveshower Overanalyserer bare ALT lige nu synes jeg. Glæder mig til min veninde kommer, så tankerne kan komme lidt væk fra tegn! Ih! Det er også bare fordi jeg SÅ gerne vil gå i fødsel selv jo :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Den her dag må gerne bare blive slettet.. Lorte dag, lorte tuderi og lorte følser :'( :'( :'( I NEED A HUUUUUUG :'( Kram på vej. Håber du er ok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 :blink Over de sidste par uger, har jeg øh.. "leveret" nogle ordentlige snottere når jeg var på toilet (Sorry for detaljer!).. Det minder om ÆL-slim.. Jordemoderen har sagt at det var en del af slimproppen der var ved at gå, og at det ikke var tegn på noget.. Det er ellers det eneste "tegn" jeg rigtig har haft.. :-)))) det er da så meget tegnblødning :-))))) I morges var der BLOD i, ikke meget, men lidt! :toot Tænker at det da trods alt må betyde der sker et eller andet... Krydser fingre, og får et lille håb om jeg ikke skal vente mere end en uge på min pige :toot *lille glædelseshop over det trods alt virker til min krop arbejder lidt* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Har lige smidt manden ud - dumme dumme han dyr - han er i total drille humør og alt er bare min skyld: kan jeg ikke høre hvad han siger er jeg døv, kan han ikke høre hvad jeg siger mumler jeg. Er der noget jeg ikke kan nå er jeg bare SÅ lille, skal jeg noget i det skab han står foran er jeg mega besværlig, er det omvendt går jeg i vejen... så fik jeg nok og sagde at nu KAN jeg ikke overskue ham mere, så han skulle bare VÆK fra mig NU! Så griner han bare og siger "det ved jeg godt" ^_^ Ud af døren med ham!!! Så nu vasker han bil... Ih dumme mand.... Lyder præcis som min. Han har drillet mig hele dagen. Sidste spas var at efterligne min gang :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 :loveshower Overanalyserer bare ALT lige nu synes jeg. Glæder mig til min veninde kommer, så tankerne kan komme lidt væk fra tegn! Ih! Det er også bare fordi jeg SÅ gerne vil gå i fødsel selv jo :rolleyes Min plan er afslapning og wellness det skulle øge Oxytocinen i kroppen - men veninde tid lyder nu også som en "slags" wellness ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Den her dag må gerne bare blive slettet.. Lorte dag, lorte tuderi og lorte følser :'( :'( :'( I NEED A HUUUUUUG :'( :kram2 søde ven da - håber du får det bedre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 øv, der er bare ingen tegn på noget som helst :( Øvbøv. Veninden tager snart hjem, og jeg tror jeg bare skal være ynkelig og hygge med en film eller noget i aften.. Måske lidt slik :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Har godt gang i maven idag :( den gør ondt, fuld af luft og har rendt et par gange :( hvad sker der lige...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Av for pokker.... Har i dag haft de styggeste plukkeveer indtil videre.... Desværre kom der kun 2, og det er flere timer siden nu :rolleyes Men de mindede mig da lige om hvordan veer føles :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Synes ikke at jeg er på toppen i dag. Har konstant kvalme, ingen appetit og lidt ondt i maven :( Forhåbentligt har det intet med baby at gøre, suk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Nogen der ved hvordan man får posedimsen til at sidde fast i blespandem fra babysam. Jeg kan ikke hitte ud af det. Kan ikke få lukket låget ordentligt efter at have proppet den i. Måske mån bare skulle købe en alm pedal spand... Hmm... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Nogen der ved hvordan man får posedimsen til at sidde fast i blespandem fra babysam. Jeg kan ikke hitte ud af det. Kan ikke få lukket låget ordentligt efter at have proppet den i. Måske mån bare skulle købe en alm pedal spand... Hmm... Har du vendt den rigtig og trukket posen den rigtige vej? Jeg måtte ty til brugsanvisningen da jeg satte den i, det var ikke helt logisk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Har godt gang i maven idag :( den gør ondt, fuld af luft og har rendt et par gange :( hvad sker der lige...? Kan det være kroppen der forbereder sig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2012 Har du vendt den rigtig og trukket posen den rigtige vej? Jeg måtte ty til brugsanvisningen da jeg satte den i, det var ikke helt logisk... Jeg har også brugt brugsanvisningen men den vil stadig ikke sidde ordentlig. Skulle mene posen er trukket den rigtige vej... Del dette indlæg Link to post Share on other sites