Besvaret June 24, 2012 Godt det hjalp lidt - tror ofte at ulykker kan sætte en skræk i livet på folk også selvom der ikke rigtig skete noget! Men det er jo oftest bitte små skader og skræk der kommer ud af de ulykker der sker heldigvis! og de der klaphatte der så kører spritkørsel, overhaler hasarderet og kører alt for stærkt de skal have noge :klap skal de - det er altså bare ikke OK!!! Nej, og jeg er rimelig meget en sippe på det punkt. At folk kører hurtigt, kan genere mig hvis man ikke kører efter forholdene.. At nogen kører 150 i en 130 zone - "fair nok". Eller 130 i en 110 zone.. Men det er mere de der som ikke følger forholdene, kører op og blinker og presser andre, og som kører ud og ind mellem bilerne, og mener at alle andre bare kører for langsomt fordi de overholder hastighedsbegrænsningerne. ÅH! Jeg har en "ingen alkohol" politik; Så her er det altid mig som kører, hvis de andre har drukket bare lidt alkohol. Jeg er selv utrolig forsigtig i trafikken, og holder ekstra afstand osv.. jeg ser INGEN grund til at ligge i røven af de andre biler.. Og bliver VOLDSOMT vred på motorvejen, hvis nogen "nupper" min afstand, fordi de mener der LIGE er plads til dem; Ja det er der meget muligt, men man skal faktisk holde afstand, så når "du" kører ind og jeg pludselig kun har 3-4 meter hen til dig så har jeg altså ikke meget afstand!! GAH! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2012 Er det når du kæler med den, eller generelt? Jeg har en kat som ligefrem kan sidde og dryppe ud af munden fordi den bliver så salig over at blive kælet med :rolleyes Tror godt det kunne være sådan noget.. men det jo lidt træls hehe :) Jeg vænner mig jo nok til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2012 Hun skal tage dem AF ikke PÅ :P Haha ja det kunne være kønt med to par linser på... Thihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2012 Suk, har lige spist et stykke mørk toblerone og har fået mega halsbrand af det.. Baby vil virkelig ikke have sukker, jeg bliver altså helt dårlig af det <_< Ikke at jeg rigtigt vil klage over det - det er da bedre end at jeg kun har lyst til slik, chokolade osv., men det er da træls at jeg ikke engang kan hygge med lidt guf (andet end chips), sodavand eller lignende :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Jubii, jeg har rent faktisk sovet GODT i nat (på trods af en fødsel og en undsluppet skildpadde - de drømme er simpelthen for sære for tiden). Så nu er jeg rent faktisk frisk, og kl er ikke engang 10 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Sidder og venter på sygehuset om jeg må komme hjem eller om jeg skal scannes. Men jeg slipper ikke. Skal tjekkes for leverbetinget graviditetskløe i morgen tidlig og så have kørt en ny strimmel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Sidder og venter på sygehuset om jeg må komme hjem eller om jeg skal scannes. Men jeg slipper ikke. Skal tjekkes for leverbetinget graviditetskløe i morgen tidlig og så have kørt en ny strimmel... Hold da op du får set noget til sygehuset for tiden. Håber alt er fint med dig og den lille. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Så fik kæresten hue på :loveshower Vi bruger dagen på at fejre ham - Når dagen er omme, går vi i gang med at vente på prinsessen :7himmel Det er faktisk lidt skræmmende§!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Tillykke med manden! Hvor er det dejligt, så kan prinsessen sagtens få lov at komme! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Så fik kæresten hue på :loveshower Vi bruger dagen på at fejre ham - Når dagen er omme, går vi i gang med at vente på prinsessen :7himmel Det er faktisk lidt skræmmende§!! Tillykke!!!! :glad :glad :glad :glad Så ventede hun derinde til I blev klar! Så nu krydser vi fingre for at hun snart vil UD! :loveshower :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Har virkelig fødselsparanoia. Nu med to nætter med underlige mavesmerter, og har også haft ondt et par gange her idag. Synes dog ikke, at der er rytme i dem, og der er ikke skyggen af hverken vand, slimprop eller tegnblødning. Tilgengæld er jeg virkelig sløj, og synes også det virker som om at lillemanden samler energi... Vent nu lige bare 24 timer lille skat!!!! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Så fik kæresten hue på :loveshower Vi bruger dagen på at fejre ham - Når dagen er omme, går vi i gang med at vente på prinsessen :7himmel Det er faktisk lidt skræmmende§!! Wuhu så kom dagen endelig. Så må hun gerne komme :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Har virkelig fødselsparanoia. Nu med to nætter med underlige mavesmerter, og har også haft ondt et par gange her idag. Synes dog ikke, at der er rytme i dem, og der er ikke skyggen af hverken vand, slimprop eller tegnblødning. Tilgengæld er jeg virkelig sløj, og synes også det virker som om at lillemanden samler energi... Vent nu lige bare 24 timer lille skat!!!! :goodluck Uha spændende om han skal være "på tværs" og komme før du vil have det. Er dog sikker på han er en sød dreng så han selvfølgelig venter :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Hmm, synes det er en lidt træls periode jeg er i lige nu. Jeg er splittet mellem at være overlykkelig over at være gravid for 4. gang og at synes det hele er frygteligt besværligt. Men når jeg så har ondt og føler mig sløj, bliver jeg rædselsslagen for om der er noget galt, og jeg er virkelig sensitiv mht. hvad jeg mærker, da jeg tidligere har haft en SA i 12. uge. Der skal ingenting til før jeg kommer til at tænke på at "spirrevippen" er død. F.eks. i dag, da havde jeg lige pludselig den samme fornemmelse som når jeg har haft kraftig mens blødning og det bare føles som omdet fosser ud af en. Det var heldigvis tid til min 1. svangreundersøgelse i dag, og hun tjekkede mig og kunne slet ikke se nogen som helst tegn på at der var noget galt, så nu er jeg da lidt beroliget for nu. Men de første 12 uger er godt nok lidt hårde at komme igennem, ikke i overdreven grad på det fysiske plan, selvom jeg har haft noget kvalme og træthed, men mere på det psykologiske plan fordi jeg er så forvirret og konstant nervøs ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Hmm, synes det er en lidt træls periode jeg er i lige nu. Jeg er splittet mellem at være overlykkelig over at være gravid for 4. gang og at synes det hele er frygteligt besværligt. Men når jeg så har ondt og føler mig sløj, bliver jeg rædselsslagen for om der er noget galt, og jeg er virkelig sensitiv mht. hvad jeg mærker, da jeg tidligere har haft en SA i 12. uge. Der skal ingenting til før jeg kommer til at tænke på at "spirrevippen" er død. F.eks. i dag, da havde jeg lige pludselig den samme fornemmelse som når jeg har haft kraftig mens blødning og det bare føles som omdet fosser ud af en. Det var heldigvis tid til min 1. svangreundersøgelse i dag, og hun tjekkede mig og kunne slet ikke se nogen som helst tegn på at der var noget galt, så nu er jeg da lidt beroliget for nu. Men de første 12 uger er godt nok lidt hårde at komme igennem, ikke i overdreven grad på det fysiske plan, selvom jeg har haft noget kvalme og træthed, men mere på det psykologiske plan fordi jeg er så forvirret og konstant nervøs ... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Har virkelig fødselsparanoia. Nu med to nætter med underlige mavesmerter, og har også haft ondt et par gange her idag. Synes dog ikke, at der er rytme i dem, og der er ikke skyggen af hverken vand, slimprop eller tegnblødning. Tilgengæld er jeg virkelig sløj, og synes også det virker som om at lillemanden samler energi... Vent nu lige bare 24 timer lille skat!!!! :goodluck Han kommer garanteret lige præcis når du har været oppe :lol ej jeg tror nu nok du kan nå at fejre det lidt og få slappet godt af før han kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Sidder og venter på sygehuset om jeg må komme hjem eller om jeg skal scannes. Men jeg slipper ikke. Skal tjekkes for leverbetinget graviditetskløe i morgen tidlig og så have kørt en ny strimmel... Men det er trods alt godt de tager tingene seriøst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Han kommer garanteret lige præcis når du har været oppe :lol ej jeg tror nu nok du kan nå at fejre det lidt og få slappet godt af før han kommer Jamen det skulle ikke undre mig! :o Ej, det er sikkert bare min paranoia, der spiller ind, men sidder nærmest med en fornemmelse af allerede at være ved at "åbne" mig (pardon detaljerne) og en uuuuuuuunderlig uro i kroppen... Ca. 19 timer to go. Stay in there! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Ok, har haft en træls dag i lang tid. Sov først kl. 02, vågnede kl 5, lavede morgenkaffe til min mor, sov igen men drømte at alle mine tænder faldt ud. Nå, det øsede ned så hyggede med hundene, spiste frokost med min søster og hentede Libero-pakken, smadrede bagsiden på min iPhone(smadrede fronten for nogle siden) opdagede at mine heste ikke længere har adgang til løstdrift i det her vejr, blev rimelig sur fordi de heller ikke har særlig meget græs.... Og det har de andre heste så :( Nå... Caroline sparker i venstre side og giver mig sidestik.. Hahaha.. Jeg brokker mig i dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Ok, har haft en træls dag i lang tid. Sov først kl. 02, vågnede kl 5, lavede morgenkaffe til min mor, sov igen men drømte at alle mine tænder faldt ud. Nå, det øsede ned så hyggede med hundene, spiste frokost med min søster og hentede Libero-pakken, smadrede bagsiden på min iPhone(smadrede fronten for nogle siden) opdagede at mine heste ikke længere har adgang til løstdrift i det her vejr, blev rimelig sur fordi de heller ikke har særlig meget græs.... Og det har de andre heste så :( Nå... Caroline sparker i venstre side og giver mig sidestik.. Hahaha.. Jeg brokker mig i dag :D Lyder da også som lidt af en skoddag :kram2 Men kunne liberopakken ikke hjælpe lidt på humøret? :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Lyder da også som lidt af en skoddag :kram2 Men kunne liberopakken ikke hjælpe lidt på humøret? :balloon Humøret fejler nu ikke noget.... Men jo, Libero pakken er en ganske fin gratis ting. Og gratis ting skal man jo aldrig sige nej til(Næsten) ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Så blev man da lige lidt bekymret, fordi man kunne mærke noget der rendte ala mens, og så var det bare øget mængde udflådssnask <_< Kunne det da ikke lige tage og lade være med det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Så blev man da lige lidt bekymret, fordi man kunne mærke noget der rendte ala mens, og så var det bare øget mængde udflådssnask <_< Kunne det da ikke lige tage og lade være med det? Yuk! Den fornemmelse havde jeg også meget i starten. Meget unødvendig og irriterende "bonus" ved at være gravid <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Heheh, har lige "aftalt" med en veninde at jeg føder på torsdag eller fredag. Fordi "Så kan jeg lige nå at få vasket tøj inden". Man tænker vel lidt praktisk :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Yuk! Den fornemmelse havde jeg også meget i starten. Meget unødvendig og irriterende "bonus" ved at være gravid <_< Virkelig ubehagelig/irriterende fornemmelse synes jeg egentlig <_< for man tænker jo Shit hvad sker der?? Håber ikke den slags bliver ved Heheh, har lige "aftalt" med en veninde at jeg føder på torsdag eller fredag. Fordi "Så kan jeg lige nå at få vasket tøj inden". Man tænker vel lidt praktisk :whistling Man er da vel en praktisk mor ;) Så fra torsdag skal vi følge med i barbababy føljetonen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites