Besvaret May 28, 2012 Du kan da sagtens have det på. Jeg har fundet ud af som gravid at man kan meget - altså bla have spildt ned af sig selv uden at det er noget andre kigger skævt til. Nyd det og tag dine flotte lyse bukser på og hvide trøje :-) Det har jeg også besluttet - på trods af at vi faktisk skal i zoo.. Har bare kun sorte leggins ellers - og det bliver simpelthen for vamrt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Årh sidder i haven og nyder det sammen med min datter.. Vil slappe max af og nyde det inden det gør løs imorgen og lillebror forhåbentlig melder sin ankomst.. Hvor er det vildt, at du virkelig har nået vejs ende nu! :7himmel Det må alligevel være mærkeligt at vide, at han (forhåbentligt) er ude i morgen. Held og lykke med det hele! Håber på en nem fødsel :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Ja, det er lidt vildt.. Synes faktisk tiden er gået stærkt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 If eating pancakes, nutella and bananas are wrong, then I don't wanna be right :bunny :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 If eating pancakes, nutella and bananas are wrong, then I don't wanna be right :bunny :sandie Du er måske ikke wrong, men du er sandelig tarvelig, nåh! :numse :klap At skrive sådan noget i et offentligt forum :bask ;) Mangler at læse 265 siders pensum før eksamen på onsdag. Har knoklet på siden kl. 9 i morges, og har læst 60 sider. Min hjerne kan bare ikke følge med i denne varme.. -_- :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Du er måske ikke wrong, men du er sandelig tarvelig, nåh! :numse :klap At skrive sådan noget i et offentligt forum :bask ;) Mangler at læse 265 siders pensum før eksamen på onsdag. Har knoklet på siden kl. 9 i morges, og har læst 60 sider. Min hjerne kan bare ikke følge med i denne varme.. -_- :huh :P Og :kram2 på eksamenslæsning. Sidder selv i det, og det er IKKE sjovt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 If eating pancakes, nutella and bananas are wrong, then I don't wanna be right :bunny :sandie Så var det, at jeg IGEN fik lyst til pandekager med is... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Øv...... Synes det hele er lidt surt :( Jeg er SÅ træt, træt ,træt!! Jeg har faktisk nærmest ikke energi til at skrive om hvad der er galt :( Men den korte historie er at min mand har pådraget sig et facetledssyndrom (AV AV i ryggen, som skal have hvile) Han kan næsten ikke engang løfte Marlon :( Og det kan jeg faktisk snart heller ikke...... Er simpelthen for gravid til at have ukampdygtig mand :boo Jeg kan slet ikke holde til at være alene om vores lille krudtugle hele dagen, og selv om det lyder grimt, så er jeg virkelig glad for dagplejen endelig åbner i morgen, så jeg kan få lidt ro, og måske have knapt så øm mave, og knapt så mange plukveer hele tiden :( (selvfølgelig ikke fordi Marlon er træls :rolleyes men trænger virkelig til hvile ) I dag endte det med vi måtte tage i zoo hen på eftermiddagen, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde til at aktivere ham mere herhjemme..... Og selv om det er hårdt at gå rundt i zoo, så er det alligevel noget bedre, når lillemanden kan sidde og hygge i klapvognen.... Puha...... Håber godt nok lillebror bliver i hulen til min mand er helt ovenpå igen..... tuder næsten, bare ved tanken :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Øv...... Synes det hele er lidt surt :( Jeg er SÅ træt, træt ,træt!! Jeg har faktisk nærmest ikke energi til at skrive om hvad der er galt :( Men den korte historie er at min mand har pådraget sig et facetledssyndrom (AV AV i ryggen, som skal have hvile) Han kan næsten ikke engang løfte Marlon :( Og det kan jeg faktisk snart heller ikke...... Er simpelthen for gravid til at have ukampdygtig mand :boo Jeg kan slet ikke holde til at være alene om vores lille krudtugle hele dagen, og selv om det lyder grimt, så er jeg virkelig glad for dagplejen endelig åbner i morgen, så jeg kan få lidt ro, og måske have knapt så øm mave, og knapt så mange plukveer hele tiden :( (selvfølgelig ikke fordi Marlon er træls :rolleyes men trænger virkelig til hvile ) I dag endte det med vi måtte tage i zoo hen på eftermiddagen, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde til at aktivere ham mere herhjemme..... Og selv om det er hårdt at gå rundt i zoo, så er det alligevel noget bedre, når lillemanden kan sidde og hygge i klapvognen.... Puha...... Håber godt nok lillebror bliver i hulen til min mand er helt ovenpå igen..... tuder næsten, bare ved tanken :( Puh, det lyder godt nok hårdt!!!! Jeg ville selv være helt ødelagt, hvis min mand ikke kunne hoppe og springe for mig, som han gør, og vi har ikke engang en lille krudtugle, der kræver opmærksomhed :unsure Jeg ved ikke hvad facetledssyndrom er, er det "realistisk" at håbe at det snart går over (som i inden fødslen)? :unsure :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Puh, det lyder godt nok hårdt!!!! Jeg ville selv være helt ødelagt, hvis min mand ikke kunne hoppe og springe for mig, som han gør, og vi har ikke engang en lille krudtugle, der kræver opmærksomhed :unsure Jeg ved ikke hvad facetledssyndrom er, er det "realistisk" at håbe at det snart går over (som i inden fødslen)? :unsure :kram :kram :kram :kram Jamen jeg kan slet heller ikke overskue det, og jeg tuder hele tiden....... :( Han var til "vagt-kiropraktor" i går, og hun kunne sætte noget af det på plads (facetled sidder i rygsøjlen, og de kan "vrides skævt/låses".... Lidt som et hold i ryggen, eller kan sammenlignes lidt med en forstuvning...... Og så er det YDERST smertefuldt) Og så skal han afsted igen i morgen..... Og så håber vi da at en uges tid hjælper meget på det. Så det BURDE være helt ovre inden.... (det skal det bare!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Jamen jeg kan slet heller ikke overskue det, og jeg tuder hele tiden....... :( Han var til "vagt-kiropraktor" i går, og hun kunne sætte noget af det på plads (facetled sidder i rygsøjlen, og de kan "vrides skævt/låses".... Lidt som et hold i ryggen, eller kan sammenlignes lidt med en forstuvning...... Og så er det YDERST smertefuldt) Og så skal han afsted igen i morgen..... Og så håber vi da at en uges tid hjælper meget på det. Så det BURDE være helt ovre inden.... (det skal det bare!) Puha :( Jeg krydser alt hvad jeg kan for at han bliver hurtigt rask!!!! :goodluck :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2012 Har ondt i ryggen, må få manden til at give mig massage :whistling Og så har jeg lyst til en sodavandsis! men vi har ikke nogen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Årh nederen at vågne kl 5 på sin fødselsdag fordi naboen ikke har slået sit vækkeur fra selvom hun ikke er hjemme.... det bipper stadig :( og jeg er ved at blive SKØR... manden sover bare videre [quote name=TroldeMor' timestamp='1338234094' post='243795] Øv...... Synes det hele er lidt surt :( Jeg er SÅ træt, træt ,træt!! Jeg har faktisk nærmest ikke energi til at skrive om hvad der er galt :( Men den korte historie er at min mand har pådraget sig et facetledssyndrom (AV AV i ryggen, som skal have hvile) Han kan næsten ikke engang løfte Marlon :( Og det kan jeg faktisk snart heller ikke...... Er simpelthen for gravid til at have ukampdygtig mand :boo Jeg kan slet ikke holde til at være alene om vores lille krudtugle hele dagen, og selv om det lyder grimt, så er jeg virkelig glad for dagplejen endelig åbner i morgen, så jeg kan få lidt ro, og måske have knapt så øm mave, og knapt så mange plukveer hele tiden :( (selvfølgelig ikke fordi Marlon er træls :rolleyes men trænger virkelig til hvile ) I dag endte det med vi måtte tage i zoo hen på eftermiddagen, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde til at aktivere ham mere herhjemme..... Og selv om det er hårdt at gå rundt i zoo, så er det alligevel noget bedre, når lillemanden kan sidde og hygge i klapvognen.... Puha...... Håber godt nok lillebror bliver i hulen til min mand er helt ovenpå igen..... tuder næsten, bare ved tanken :( Årh hvor er det træls for jer! Håber på snarest mulig bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Øv øv hovedpine igen... Jeg havde både hovedpine og halsbrand i søndags... heldigvis havde jeg ikke så meget halsbrand igår og hovedpinen var væk og nu kommer den dumpende igen... :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Tillykke Majs.. Er ved at gøre klar til at smutte på sygehuset til igangsættelse.. Jubii, er nervøs men samtidig glæder jeg mig helt vildt :) Hav en super dag alle BK tøser.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Tillykke Majs! :balloon Og :goodluck og :bd Verdier! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Ja, Tillykke Majs :hurra Og :goodluck og :bd til dig Verdier :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Er lidt bekymret- synes Blop er noget stille :( Var det også i går aftes, men lidt reaktion kom der da der. Har smidt mig på sofaen og håber på kontakt til den lille bandit... Har haft så ondt i lænd og bækken siden en gåtur i går, at jeg kunne :boo Måske er det fordi jeg ondt, at jeg ikke har bemærket noget til den bette :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Stort tillykke med fødselsdagen Majs. Og held og lykke med fødslen Verdier Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Tillykke med fødselsdagen Majs :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 :goodluck med igangsættelsen i dag Verdier :goodluck :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Skal til 2. Jordmor besøg i dag. Glæder mig, men også til at høre lillepigen- for har ikke mærket meget til hende over den længe weekend Alt gik rigtig fint hos jordmoren, så skal først afsted igen om 8 uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Har lidt ømme fødder i dag efter en gåtur på 7-8 km i går... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Har lidt ømme fødder i dag efter en gåtur på 7-8 km i går... :respekt Hvordan dælen gør du det? Min krop er helt kvadret ovenpå en gåtur i går på noget der minder om 2-3 km (maks). Det er så sejt gjort af dig :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2012 Stort tillykke Maja :balloon :balloons :loveshower Og alt mulig held og lykke med igangsættelsen Verdier :loveshower :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites