Besvaret May 21, 2012 Har fået en ny last. Har fundet ud af man kan købe små portioner koldskål med kammerjunkere i låget. Mums det er god at hive sådan en ud af køleskabet i ny og næ (hvilket betyder jeg ikke kan have dem uden at spise dem :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Har en mega aktiv spunk i maven der igennem hele dagen har sparket og strukket sig. Er godt nok øm i maven efterhånden men dejligt og sjovt at se den skæve og bulede mave :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er ved at GÅ TIL i den her varme. Gruer for min eksamen i morgen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Går rundt i en bizar blanding af eksamensstress og barselsfryd :blink Det ene øjeblik er jeg verdens lykkeligste menneske, der sidder med bare fødder på altanen og hygger mig, og det næste øjeblik sidder jeg med hovedpine og panikker ved tanken om at jeg på ingen måde kan nå at kvalificere mig til at bestå den eksamen... Bah!!! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Hej Majs.. Jeg er jo i samme båd. I følge det sted hvor jeg var i løntilskud - er jeg ansat under alm. regler men er blot sygemeldt resten af løntilskudsperioden, og får "løn" indtil sidste dag i løntilskud. Da jeg er sygemeldt af længere varighed skal jobcentret informeres. Jobcentret har afmeldt mig - og jeg skal derfor ikke bekræfte jobforslag (som det nu er blevet ændret til). Jeg har også informeret a-kassen. Dog skal jeg være opmærksom på, at ved løntilskudsophør skal jeg overgå til sygedagpenge, indtil barselsperiodens start - men det var ikke sikkert at det skete automatisk. Den skulle jeg selv følge op på. Men kender så udemærket til det pres der ligger.. og specielt det økonomiske.. Gør dig selv den tjeneste at få styr på det, så du med god ro kan nyde tiden hjemme. For ellers (kunne jeg forestille mig) går du og stresser unødigt og så er det jo ikke den store gavn for hverken dig selv eller bebsen at du er hjemme. (det er på ingen måde ment strengt, men de unødige bekymringer skal destrueres - og i det her tilfælde at få styr på det "administrative") Pas godt på dig selv. Kh Nica TAK jeg kontakter jobcentret imorgen, min sygemelding er ikke registreret hos A-kassen endnu, men var på skolen i dag og fik at vide at han først skal indhente læge erklæringen nu, men han manglede lige en autograf på et af mine ansættelses papirer før han kunne det. Nøj det var hårdt at sige farvel til børnene, man burde ellers være vant til det nu, og har ikke været der så længe, men måske hormonerne spillede lidt ind. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Lidt selv forkælelse blev det til, først i min Kolonihave, derefter et visit i mormor Kolonihave - altid hygge med mormor, man får altid kage :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ligger på svangreklinikken... Har nu fået kørt ctg i næsten to timer :( og prinsessens hjertelyd er lid t for høj stadigvæk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ligger på svangreklinikken... Har nu fået kørt ctg i næsten to timer :( og prinsessens hjertelyd er lid t for høj stadigvæk :( Øv da :( :kram2 Håber lillepigen retter sig, og du snart er hjemme igen! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ligger på svangreklinikken... Har nu fået kørt ctg i næsten to timer :( og prinsessens hjertelyd er lid t for høj stadigvæk :( Øv altså! Håber snart du kan komme hjem igen, og at alt er helt som det skal være med prinsessen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ligger på svangreklinikken... Har nu fået kørt ctg i næsten to timer :( og prinsessens hjertelyd er lid t for høj stadigvæk :( :kram håber alt er ok og du snart er hjemme igen. Men er ikke helt klar over hvad betydning det har at hjertelyden er for høj? Håber i hvert fald at lillepigen og selvfølgelig også dig har det godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Jeg har det virklig alt alt for varmt, er ved at gå til..... hvordan skal jeg dog komme igennem de sidste måneder?? Jeg kan ikke sove for det, og jeg kan ikke finde ro nogen steder... jeg kan bare svede og svede og svede... og drikke masser af vand.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ligger på svangreklinikken... Har nu fået kørt ctg i næsten to timer :( og prinsessens hjertelyd er lid t for høj stadigvæk :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Stadigvæk på svangreklinikken.. Hjertelyden er nu normal, jeg har fået masser af saltvand i drop.. Er blevet scannet - hun har vendt sig, men står ikke fast og ligger nærmest i en vinkel.. Lægen der scannede overvejer flere undersøgelser pga fostervandet - men ved ikke om hvorfor :/ så er et stort spørgsmålstegn.. Håber snart jeg får nogle svar... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Stadigvæk på svangreklinikken.. Hjertelyden er nu normal, jeg har fået masser af saltvand i drop.. Er blevet scannet - hun har vendt sig, men står ikke fast og ligger nærmest i en vinkel.. Lægen der scannede overvejer flere undersøgelser pga fostervandet - men ved ikke om hvorfor :/ så er et stort spørgsmålstegn.. Håber snart jeg får nogle svar... Masser af :kram til dig Håber du snart får svar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Stadigvæk på svangreklinikken.. Hjertelyden er nu normal, jeg har fået masser af saltvand i drop.. Er blevet scannet - hun har vendt sig, men står ikke fast og ligger nærmest i en vinkel.. Lægen der scannede overvejer flere undersøgelser pga fostervandet - men ved ikke om hvorfor :/ så er et stort spørgsmålstegn.. Håber snart jeg får nogle svar... Håber du snart får de svar du har brug for.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Stadigvæk på svangreklinikken.. Hjertelyden er nu normal, jeg har fået masser af saltvand i drop.. Er blevet scannet - hun har vendt sig, men står ikke fast og ligger nærmest i en vinkel.. Lægen der scannede overvejer flere undersøgelser pga fostervandet - men ved ikke om hvorfor :/ så er et stort spørgsmålstegn.. Håber snart jeg får nogle svar... :kram2 :kram2 Håber du snart får noget vished, nogle svar... masser af :kram2 :kram2 til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Har lavet fodbad med isterninger :7himmel Isterningerne smeltede dog i løbet af meget MEGET kort tid! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Pga fostervand?!?!? Håber du snart får svar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Øv er blevet indlagt pga for mange og slemme plukveer. Havde håbet jeg kunne komme hjem her til aften, men de vil gerne holde øje med mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Øv er blevet indlagt pga for mange og slemme plukveer. Havde håbet jeg kunne komme hjem her til aften, men fe vil gerne holde øje med mig. Øv hvor træls! Men godt at de holder øje med dig i hvert fald. Håber, du snart kan komme hjem :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Stadigvæk på svangreklinikken.. Hjertelyden er nu normal, jeg har fået masser af saltvand i drop.. Er blevet scannet - hun har vendt sig, men står ikke fast og ligger nærmest i en vinkel.. Lægen der scannede overvejer flere undersøgelser pga fostervandet - men ved ikke om hvorfor :/ så er et stort spørgsmålstegn.. Håber snart jeg får nogle svar... Sikke noget :o Men I er jo i gode hænder :kram Kan det være pga. For lidt fostervand? :unsure Jeg kender ikke mindre end 4 der har født indenfor se sidste 2 mdr., hvor der har været for lidt fostervand og fødslen derfor er blevet sat i gang ved uge 37-38. Håber ikke det er alvorligt, så du snart kan komme hjem igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Øv er blevet indlagt pga for mange og slemme plukveer. Havde håbet jeg kunne komme hjem her til aften, men de vil gerne holde øje med mig. :kram selvfølgelig er det øv, men så er du/I gode hænder. Håber snart du kommer hjem igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Blev sendt hjem ved 18 tiden, og tog direkte ud til svigerforældrene.. Fik en maaaassssse saltvandsdrop, og det viste sig at grunden til lægen ville tjekke ekstra for fostervand, var fordi han kunv ar ved at blive uddannet i det - DET kunne han måske godt have informeret om INDEN jeg skulle blive nervøs <_< Men alt så helt fint ud.. Jeg skal slappe af, undgå solen, undgå at få det for varmt (held og lykke) drikke minimum 3 liter om dagen af vand, og gerne en del mere. Hvis jeg mærkede mindre liv end nu eller en ændring, skulle jeg kontakte dem igen - men skal til jordemoder om en uge, og scannes om 8 dage, så umiddelbart troede/håbede de ikke det blev relevant. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Blev sendt hjem ved 18 tiden, og tog direkte ud til svigerforældrene.. Fik en maaaassssse saltvandsdrop, og det viste sig at grunden til lægen ville tjekke ekstra for fostervand, var fordi han kunv ar ved at blive uddannet i det - DET kunne han måske godt have informeret om INDEN jeg skulle blive nervøs <_< Men alt så helt fint ud.. Jeg skal slappe af, undgå solen, undgå at få det for varmt (held og lykke) drikke minimum 3 liter om dagen af vand, og gerne en del mere. Hvis jeg mærkede mindre liv end nu eller en ændring, skulle jeg kontakte dem igen - men skal til jordemoder om en uge, og scannes om 8 dage, så umiddelbart troede/håbede de ikke det blev relevant. Ej, hvor unfair at du skulle være nervøs helt uden grund :prik Men ellers godt at alt så fint ud! :) Og ja, held og lykke med ikke at få det for varmt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Jeg sveeeeder!! Hvor er jeg glad for at jeg ikke skal gå med stor mave i den her varme.. Jeg føler med jer.. Sidder i sofaen med sved løbende ned af ryggen.... AD! Del dette indlæg Link to post Share on other sites