Oprettet April 22, 2012 Vi har lige fået nogle arve møbler hjem, og har fået en "mormor" afdeling i stuen. Så lige nu har vi 3-4 forskellige stilarter blandet sammen <_< Så for at binde det hele sammen, har jeg tænkt at jeg (vi ^_^ ) skal have nogle nye fede lamper. Så hvis du skulle ud og have nye lamper til loftet, hvilke kunne du så virkelig godt tænke dig? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 koglen :) ville være drømmelampen, den er såååå smuk Vi ønskede os denne lampe i bryllupsgave Mit link Holmegaard, og fik 2 stk 1 stor og en lille af min søster og hendes familie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 koglen :) ville være drømmelampen, den er såååå smuk Vi ønskede os denne lampe i bryllupsgave Mit link Holmegaard, og fik 2 stk 1 stor og en lille af min søster og hendes familie :loveshower Det er fine lamper, men den øverste er slet ik mig og min stil, og den nederste har min far, så for mig er den lidt for voksen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Jeg er helt vild med ph 4/3 pendel... er en klassiker. Men det er selvfølgelig også en dyr lampe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Det er heller ikke min smag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Ved ikke om det er din stil, men herhjemme har vi 2 Verner Panton lamper. Den ene er med spiraler og den anden i muslingeskal. (Billedet af den med muslingeskal snyder, de er lidt mere cremede/bløde i farven og ikke så hvide som på billedet) Den med spiraler hænger i loften over trappen og den med muslingeskal har vi som spisebordslampe. Hvis det skulle være mindre lamper, så kan jeg også rigtigt godt lide Panton's Flowerpot de fåes i mange fede farver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Ved ikke om det er din stil, men herhjemme har vi 2 Verner Panton lamper. Den ene er med spiraler og den anden i muslingeskal. (Billedet af den med muslingeskal snyder, de er lidt mere cremede/bløde i farven og ikke så hvide som på billedet) Den med spiraler hænger i loften over trappen og den med muslingeskal har vi som spisebordslampe. Hvis det skulle være mindre lamper, så kan jeg også rigtigt godt lide Panton's Flowerpot de fåes i mange fede farver Jeg er helt klart mest til flowerpot så :) Men er ikke sikker på manden er ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Jeg er på flowerpots vognen :) ønsker mig tilskud til dem hver år :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Den er også fed, men giver mig ikke følelsen af at det er LAMPEN. Jeg må lede videre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Vil også gerne lige sige, at det må gerne være en billig lampe i har set i Bilka som bare er mega fed. Det behøver altså ikke at være dyre designer lamper ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Så en speciel lampe, bestående af flere forskelllige farvede skærme som hang sammen i en klynge :) Mener det var i Bilka til lidt under 400 bobs :) I Bauhaus har de også nogle spændende ting fx noget i stil med den der Le Klint hvor man kan udskifte skærmen. Den kan fåes i flere forskellige farver og man kan vælge at få en farvet ledning til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 DENNE er sååp grim at den er super fed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2012 DENNE er sååp grim at den er super fed ;) Oh wow den kommer til at samle meget støv! :o Men du har ret. Den er så grim at den er lidt fed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites