Oprettet April 21, 2012 Rema1000 har babyalarmer på tilbud og bugsy wheels til halvpris imorgen og ugen frem. Tænke i andre gerne ville vide det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Og Huntergummistoevler til 499 :) Bugsy wheels er en slags boernescooter, bare som insekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Tror det er en Wheely Bug der er på tilbud i Rema1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Tror det er en Wheely Bug der er på tilbud i Rema1000 Det er det :) Og det er godt nok billigt både for babyalarmer (Super Nova 700 kr.) og wheely bug (stor til 500 kr.) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Arh, fantastisk! Vi ha bestilt supernovaen i babysam, så tror da lige vi skal fordi rema på mandag. De er mange penge sparet! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Årh, hvor gad jeg godt have en Wheely Bug til Anna! Men hvad er chancen for der er nogen tilbage, når man kommer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Tak for tippet :) Vi har købt en wheely bug og der var en masse tilbage. Så giv ikke op.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Tak for tippet :) Vi har købt en wheely bug og der var en masse tilbage. Så giv ikke op.... Hvorhenne?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Årh, hvor gad jeg godt have en Wheely Bug til Anna! Men hvad er chancen for der er nogen tilbage, når man kommer <_< Der er også åbnet en Rema1000 i Nærum, det er jo ikke så langt fra Virum endda ;) Håber du får fat på en :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 De havde dem også på tilbud i Føtex (i hvert fald føtex Holme).. :) Altså wheely bugs :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Så er supernovaen købt. Har nu 1300 kr. Til gode hos babysam. Mon ikke man kan få dem brugt på et eller andet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Altså jeg kan lige smide en anbefaling ind ift. wheely bug - de er helt fantastiske.. Vi havde tre i den vuggestue jeg arbejdede i - og børnene var ellevilde med dem.. Og så er de jo mega cute at se på - frem for den typiske plastikscooter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites