Annemb

Vil lige slå et slag for nattesøvnsredderen

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg faldt en aften i en rigtig dårlig film med Jennifer Lopez, som var gravid med tvillinger. Hun havde dog sådan en ret fantastisk graviditetspude, som hun sov med om natten, og jeg tænkte, at sådan en måtte jeg simpelthen have fingre i, og så fandt jeg denne på eBay til omkring 300 kr. inkl. fragt. Den så ikke ud af meget da den ankom, og jeg havde forventet, at den ville have J-form, men den er altså bare "I-formet". Ikke desto mindre er den virkelig skøn at sove med, fordi man kan placere den så den både ligger mellem benene, under maven/brysterne og under hovedet. Det giver en ret god støtte, og efter mange mere eller mindre søvnløse nætter, har jeg faktisk sovet rimelig godt siden den kom ind i mit liv :zzz .

Jeg fandt den her:

http://viewitem.eim.ebay.dk/MATERNITYPREGNANCYNURSING-SUPPORT-BODY-PILLOW--COVER/380369947969/item

Man kan vist også købe den type puder herhjemme, men her er de noget dyrere. Hvis man er lidt fiks på fingrene, kan man sikkert også nemt sy den selv, da det jo reelt bare er en helt almindelig pude, som bare er meget lang.

post-2283-035742100 1334997739_thumb.jpg

Del dette indlæg

Dem der bor tæt på grænsen kan købe i Flensborg.

Jeg købt en som er boomerangformet (som den i j-lo filmen). Den er 1,90 m. Og kostede ca. 320 kr. På tilbud Ved BabyOne i flensborg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aah ja, den maa vaere rar. Har nu to maaneder tilbage og taenker, om det er noedvendigt. PT har jeg rullet en dyne sammen lidt fladt og har en mindre pude i ryggen... Det kom sig af at min mand synes det maatte vaere koldt uden dynen, som jeg automatisk havde lagt paa den maade. Saa nu fungerer det nogelunde paa den maade rolleyes.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har set de havde den i Lidl for ikke ret mange penge, men da jeg nåede ned i butikken var de selvfølgelig væk. Men ku jo være man var heldig for de får den slags ting hjem af og til, så holder øje med deres katalogtilbud nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, jeg så den film sidste år. og har tænkt siden, den dag jeg bliver gravid skal jeg havde fat i sådan én. Men der hvor jeg fant den, koster den 499,- og det syns jeg er liige i overkanten og mangler den ikke endnu. Tænker jeg måske kan få min svigermor til at sy en til mig...

Men for 300,- er det vel okey af købe en :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sjovt at de ikke er blevet in i DK. For som sagt såkan man få dem i Tyskland og min svigerinde i Sverige havde også en da hun var gravid.

Kan huske hun kiggede underligt på mig da jeg spurgte hvad den var til, for det er åbenbart ganske normalt i Sverige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en stor ammepude, som jeg gør det der med :) Det er SÅ fantastisk, og det gør at jeg kan sove på siden :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER