Barbamama

Hvad ku' du godt liiiiige spise?

69 indlæg i dette emne

Uhh ja en god omgang brunch. Mums!!!

Del dette indlæg

risengrød, uhhh jeg kunne godt lige spise risengrød

Del dette indlæg

Annonce ♥

Friskbagt brød med hjemmelavet ostecreme med hvidløg og persille. Men det skal jeg heldigvis også have liiiiiiiige om lidt. :mam :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige lavet guacamole og har lyst til at fråde hele skålen selv :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Friskbagt brød med hjemmelavet ostecreme med hvidløg og persille. Men det skal jeg heldigvis også have liiiiiiiige om lidt. :mam :yay

Uh det lyder lækkert! Hvordan laver du ostecreme?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh det lyder lækkert! Hvordan laver du ostecreme?

1 Domyati ost (dem der fra Taverna - dem der også laver feta) hakkes/skæres/smuldres ud i en skål. Ikke for fint, det må meget gerne være lidt klumpet og "rustikt". Så hælder man ca. ½ liter yoghurt (eller a38 eller hvad man nu synes... Et syrnet mælkeprodukt) over og rører rundt. Bland et knust fed hvidløg i (det er fristende at putte mere i, men når det trækker, så trænger hvidløgssmagen kraftigt igennem!) og noget hakket persille (vi bruger bladbladet). Lidt salt, peber og en smule olie (vi har bare brugt rapsolie, det var det vi havde, men det ville sikkert være godt med olivenolie eller noget andet lækkert). Man kan sikkert putte krydderier og alt muligt andet i også, men vi kan godt lide at det er "enkelt" og der er MASSER af smag i pga. hvidløget og persillen. Så skal det bare lige stå på køl en times tid og trække. Og så klaskes ud på noget godt brød :mam

Det er ikke en smuk ret, men det er nemt og smager fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Chokoladekage med vanilleis...... Selv om jeg lige har spist det :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget sødt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stadig noget til at slukke halsbranden :(

Jeg kunne tidligere idag slukke min halsbrand med noget yoghurt natural, som jeg blandede lidt stødt ingefær (½ tsk) og en lille smule sukker i :) Ved ikke om det var et tilfælde, men det hjalp hos mig... :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne virkelig godt spise en lun bolle med smør og ost :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pandekager med nutella og banan

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 Domyati ost (dem der fra Taverna - dem der også laver feta) hakkes/skæres/smuldres ud i en skål. Ikke for fint, det må meget gerne være lidt klumpet og "rustikt". Så hælder man ca. ½ liter yoghurt (eller a38 eller hvad man nu synes... Et syrnet mælkeprodukt) over og rører rundt. Bland et knust fed hvidløg i (det er fristende at putte mere i, men når det trækker, så trænger hvidløgssmagen kraftigt igennem!) og noget hakket persille (vi bruger bladbladet). Lidt salt, peber og en smule olie (vi har bare brugt rapsolie, det var det vi havde, men det ville sikkert være godt med olivenolie eller noget andet lækkert). Man kan sikkert putte krydderier og alt muligt andet i også, men vi kan godt lide at det er "enkelt" og der er MASSER af smag i pga. hvidløget og persillen. Så skal det bare lige stå på køl en times tid og trække. Og så klaskes ud på noget godt brød :mam

Det er ikke en smuk ret, men det er nemt og smager fantastisk! :loveshower

Lyder også virkelig lækkert! Det tror jeg nok lige jeg må lave en dag... hmm, og så med friskbagt brød af en art :mam

Dét kunne jeg også godt spise lige nu... uhmm :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:mam (dog uden banan)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den pakke Oreo's vi har liggende ude i skabet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Peanutbutter :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lækkert sprødt pink lady æble :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Pandekager, eller vafler, mmmm.. øv!

Del dette indlæg

Annonce ♥