Oprettet April 18, 2012 ærlige meninger ønskes :) kan jeg fremkalde en af disse? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2012 Hvor er de flotte!! Jeg er især vild med nr. 1 og 2!! De er så naturlige og smukke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Er helt vild med nr 2 og ville jeg få der fremkaldt :wub Ville nok ikke få fremkaldt nr 1, da jeg synes placeringen i billedet virker lidt underlig, hvilket er rigtig ærgerligt, for maven er super smuk på det billede :D men maven ville i min verden skulle være lidt mere til højre eller midt i ;) Nr 3 er også fin, men lidt for mørk og nr 4 er lidt for grumset... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Helt sikkert.. Rigtig fine billeder.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Tak for svar piger tror vi skal prøve med lidt mere lys på :) jeg kan se der er mega stor forskel på hvilken pc man sidder ved.. hjemme på min egen er de ret tydelige billederne men idag sidder jeg og ser dem på jobbet, og kan jo næsten ikke se hvad der er på billederne :( men kunne nok godt finde på at prøve at fremkalde nr 2 :) og så nogle nye med mere lys Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Altså motivet er skønt, men synes de er for mørke og utydelige til at jeg ville få dem fremkaldt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Jeg er meget vild med nr. 1,2 og 3, men de er ikke skarpe. Så jeg syntes klart I skal prøve igen og så evt. stille kameraet på et stativ, så ingen rystelser forvirre skarpheden! :goodluck Ellers så tag det i meget mere lys og så ret det til i Picasa efterfølgende - så kan det stadig blive mørkt som dem du har taget nu!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Stemmer i med de andre nr 2 virkelig smuk med lys. Men de er meget mørke på min skærm ;-) Heldigvis koster det jo ikke ret meget at få dem fremkaldt, så prøv jer da lidt frem. Så får vi også chancen for at se nogle flere :loveshower Elsker billeder :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 De også ret mørke på min computer, men jeg ville vælge nr. 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Jeg er meget vild med nr. 1,2 og 3, men de er ikke skarpe. Så jeg syntes klart I skal prøve igen og så evt. stille kameraet på et stativ, så ingen rystelser forvirre skarpheden! :goodluck Ellers så tag det i meget mere lys og så ret det til i Picasa efterfølgende - så kan det stadig blive mørkt som dem du har taget nu!!! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Nr 2 synes jeg er bedst! Super fin mave du har! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Hmm.. du ønsker en ærlig mening, so here comes: Billederne er meget uskarpe og meget mørke. Derudover er din mave belyst på en måde, så det første jeg lagde mærke til, var dine strækmærker :( Jeg synes tanken er er rigtig god - og du har en super flot krop (specielt dine :hophop ) men jeg synes som nogle andre også skriver, at I skal prøve igen - og evt med en anden beslysning. Vil give koret ret - nr 2 er det bedste billede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Hmm.. du ønsker en ærlig mening, so here comes: Billederne er meget uskarpe og meget mørke. Derudover er din mave belyst på en måde, så det første jeg lagde mærke til, var dine strækmærker :( Jeg synes tanken er er rigtig god - og du har en super flot krop (specielt dine :hophop ) men jeg synes som nogle andre også skriver, at I skal prøve igen - og evt med en anden beslysning. Vil give koret ret - nr 2 er det bedste billede. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Fulgte jeres råd og prøvede at tage nogle med meget mere lys, og har efterfølgende redigeret i picasa, udemærket program egentlig, men kunne ikke finde ud at at lave den mørke baggrund som jeg ønsker ;) Jeg ved godt at man kan se mine strækmærker lidt, men det gør mig egentlig ikke noget, de har jo også været en del af min graviditet :gravid jeg synes selv bedst om nr 1, men har en masse forskellige og sendt dem alle til fremkaldelse, så må jeg se hvilken der gør sig bedst, eller om jeg må ty til en fotograf ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 nr 1 af de nye er fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Synes de to nye er blevet super flotte! :respekt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Synes billede 2 er helt perfekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Jeg synes nr. 1 virker sløret, så jeg stemmer for nr. 2 - det er rigtig flot :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Hold da fast - synes det nye billeder 2 er helt fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Stemmer i med de andre ;-) billede 2, smuk mave ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Hold da på nogen flotte billeder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 nr 2 af de nye er da helt perfekt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Tak piger :loveshower Jeg glæder mig til at alle billederne kommer ind ad døren, så jeg kan se dem i den trykte udgave.. Billedet er i øvrigt præcis det samme 1 og 2, bare redigeret forskelligt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 De er bare super fine! Kan dog bedst lide nr 2 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites