Mettemor

Vil i kende kønnet, inden baby kommer??

7 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger. Vil i vide kønnet??

Vi vil meget gerne vide det. Jeg har bestilt tid til privat kønsscanning i Kolding mandag d 7 Maj. Jeg glæder mig så meget. :glad Vi har 2 drenge i forvejen, så selvfølgelig kunne det være rigtig sjovt med en lille pige, men nu må vi se. Vores sønner vil altså også gerne have en lilesøster. De kan sådan set ikke rigtig forstå, at vi ikke bare kan sørge for at det bliver det. :rolleyes :lolhit

Første gang kendte vi ikke kønnet, men 2 gang ville vi vide det, og også denne gang.

Hvordan har i det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil gerne vide det. Vi har i forvejen fire drenge og en pige (og har også mistet en pige, vores førstefødte barn), så her kunne det da også være meget sjovt med en pige mere. Især vores datter på syv år går meget op i, at hun altså ønsker sig en søster, hvilket også er forståeligt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal køn-skannes på onsdag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi vil gerne vide det, og håber vi kan få en tid til kønsscanning i næste uge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide det, så vi bedre kan forberede storebror på hvad det er der kommer - han ønsker sig en lille søster og er det nu en lillebror så har vi lidt tid at forberede ham i.

Vi ville ikke vide det sidst, men ved midtvejsscanningen sagde hende der scannede os flere gange han og på et tidspunkt i skanningen kommenteret hun så også tappen - så vidste vi det jo så alligevel - indkøbs/planlægningsmæssigt var det såmændt fint nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide det.... Og har lige fået det af vide i dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide det.... Og har lige fået det af vide i dag....

Ud med det!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER