Besvaret December 9, 2010 Man kan godt se det er en mand der har valgt det billede - det er hvad han mener hønsegården mindst ville kunne lide ;) Hvad mon en kvinde ville have valgt? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ha ha ha ha jeg kan slet ikke stoppe med at grine over, at gammelsmølf har indsat det billede af Karl Marl Møller. Det er så tårene løber ned at kinderne, så meget griner jeg... Det er altså humor :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hmmm... ANER ikke hvem det er.. andet end jeg kan se det er en fra det der twilight... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 hey laustsen Hvad siger din mand til signatur banneret? Så vidt jeg ved er han ret bleg ;) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 hey laustsen Hvad siger din mand til signatur banneret? Så vidt jeg ved er han ret bleg ;) ;) hmmm du siger noget der :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 hey laustsen Hvad siger din mand til signatur banneret? Så vidt jeg ved er han ret bleg ;) ;) hey - det ER min mand, get it :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Han er altså heller ikke lige min yndlings-mand ;) Men helt hen i vejret er han heller ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites