Oprettet December 9, 2010 Så kan i lære det !!!!!!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :sm :sm :seng :jul8: :hophop :hophop :hophop :blush Pik er gud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :haha :haha Jamen han ER da dejlig :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Er det samme person alle billeder? de billeder i bar overkrop ligner ikk de andre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Behold ham bare! ;) Er bestemt ikke min type, men man må godt nok sige, at han har en overkrop som en mand... :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Er det samme person alle billeder? de billeder i bar overkrop ligner ikk de andre... Jepper, samme fyr - bare inden han (i filmen) blev klippet og blev til en ulv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Er han ikke lidt ung? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Er han ikke lidt ung? ;) Jo han er vel ved at være hvad 18 år nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ja, jeg forstår da godt at mine kusiners teenagedøtre er pjattede med ham.... Meeeen, jeg tror nu nok jeg foretrækker en lidt mere moden type... Een, der skal barbere sig og sådan... ;) hø-hø Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :biglove Men ham her er nu heller ikke dårlig :sm :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Er han ikke lidt ung? ;) helt enig i hvad Stikan spørger om, synes også han ser noget ung ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Synes ikke helt jeg kan savle over de samme som min bonusdatter på knapt 13 savler over. Næ nej - giv mig disse i stedet Det kan godt være den sidste er lidt gammel, men så løber han vel ikke så hurtigt og er lettere at fange? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Synes ikke helt jeg kan savle over de samme som min bonusdatter på knapt 13 savler over. Næ nej - giv mig disse i stedet Det kan godt være den sidste er lidt gammel, men så løber han vel ikke så hurtigt og er lettere at fange? ;) Mads Mikkelsen har jeg aldrig rigtig kunne se det lækre i, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen George han er altså bare en top hottie. Uhhhh kommer helt til at savle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Mads Mikkelsen har jeg aldrig rigtig kunne se det lækre i, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen George han er altså bare en top hottie. Uhhhh kommer helt til at savle Hopper altså også med på Clooney :D :D Gammel eller ej ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hmmm kan slet ikke se det lækre i ham :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Nææææææææææææææææææææh tak, jeg holder mig til ham her :wub gider nemlig ikke at lugte af våd hund hele tiden :D :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Men har smidt karlmar ind i denne læækre tråd? <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 MUAAAAHAAAAA Ham der med den røde tud, som ikke er Rudolf. Godt nok er han mere moden end ulvedrengen meeeeeen........... :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :sm :sm :seng :jul8: :hophop :hophop :hophop :blush Pik er gud Ej.. ham her må du sgu gerne selv beholde.. føj da! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ej.. ham her må du sgu gerne selv beholde.. føj da! :P Ja ham må hun sku gerne beholde for sig selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :lol eeeeeeeiw hvor nasty... behold du bare ham .. hhahaha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ej.. ham her må du sgu gerne selv beholde.. føj da! :P Ja puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuha, der fik jeg sku lige 6 julenisseskum mænd i den gale hals Martin, du står til en megastor omgang løgsuppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :sm :sm :seng :jul8: :hophop :hophop :hophop :blush Pik er gud Ej øv, er det den ældre version af Jacob du tænder på :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Martin, du står til en megastor omgang løgsuppe :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites