Besvaret April 19, 2012 Det skulle ikke være en debat for og imod at vælge kejsersnit :) Det var mere HVIS man skulle have et planlagt kejsersnit; Hvordan og hvorledes så ;) Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan andre gerne vil bringe deres barn til verden - de må have en heppekor i lokalet, hvis det er det folk lyster, når jeg får mine "valgmuligheder", så er jeg ikke for stolt eller for noget som helst, til at vælge det JEG føler er bedst for mig og mit barn; Ligesom jeg er sikker på alle jer andre vælger det som I føler er bedst i situationen.. Tvivler på nogen mennesker vælger et kejsersnit, fordi de synes det er lettere eller mindre smertefuldt - så vidt jeg ved, er man langt hurtigere klar efter en almindelig fødsel, hvor imod det tager mange mange uger at komme sig over et kejsersnit, samt at man er enormt begrænset efterfølgende :) Jeg tror de fleste, ville sætte kryds i "Hurtig, fødsel uden smertelindring og med et minimum af smerter" hvis man selv kunne vælge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Hi Hi ved godt du var lige glad med andres mening, men du/I får nu alligevel min. ja, nu har jeg jo været igennem en kompliceret fødsel, der betød: operation i forbindelse med fødsel,1 uge på hospitalet, 8 uger liggende og 4 uger i ro, genoptræning og efterfølgende yderliger 3 operationer og genoptræning, smerter, gener mv. Jeg er stadig uforstående overfor at de ikke gav mig akut kejsersnit og mine gener har været langt større end hvad et kejsersnit normalt giver. Nu må jeg ikke længere føde selv, men jeg foretrækker fortsat en naturligfødsel, dog med smertelindring, men jeg er ikke bange for kejsersnit og må også indrømme, at jeg er glad for, at jeg ikke skal bekymre mig om, min kommende fødsel og dens forløb, da det nu er planlagt. Jeg synes heller ikke, jeg har hørt om planlagte kejsersnit der gik galt. Efter min oplevelse som ikke var sædefødsel, ville jeg vælge kelsersnit, hvis der var indikatorer på kompliceret forløb.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites