Oprettet December 9, 2010 Her er min lille vuffer, som jeg lige tog et billede af, fordi jeg håber det kommer med på BT over julehunde :) Er hun ikke sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hvor er hun bare kær :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Åhh hvor er hun sød mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jo hun er godt nok sød! Sikke et blik :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Nårh- hvor er hun sød Millehunden :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Tak piger :) ja hun kan lige løfte ørerne på den der særlige måde og så se rigtig legesyg ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Imponerende hun ikke spiser nissen :) Hun må være godt opdraget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Imponerende hun ikke spiser nissen :) Hun må være godt opdraget :) Jeg tror hun er den bedst opdragne hund i verdenen :) Lige pånær at hun gør når der kommer nogen. Også selvom det er de samme som gik ud 2 sek. før Del dette indlæg Link to post Share on other sites