Oprettet April 17, 2012 Hej.. Ja, vores sidste forsøg med fryseæg gik jo i vasken - jeg begyndte at bløde - så nu skal vi begive os ind i privaten. Og har surfet lidt på nettet omkring hvilken klinik vi skal vælge. Tænkte jeg ville spørge herinde omkring privat klinikker i enten Aalborg eller Århus... Hvor er det bedste, billigst og bedste resultater???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Jeg er i gang på Ciconia i Aarhus. Ruger pt på 2 æg, og ved først onsdag, om det giver pote. De er bare super super søde og meget dygtige derude - også selv om det ikke er sikkert, at jeg får noget ud af det... Kan ikke ønske mig et bedre sted at være i behandling! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Jeg har også været på Ciconia og var meget tilfreds - selvom det ikke gav resultat for mig. Er nu i det offentlige for at spare penge ifm IVF, og hooold da op hvor savner jeg Ciconia nogle gange! Men for mig lå den også tæt på mit hjem og det betød meget. Så beliggenhed ville jeg nok også vægte højt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Jeg har været hos Faurskov i Aalborg, og brød mig ikke om ham. Nu er vi i det offentlige som ligger i Dronninglund. Så ud fra hvad de andre skriver, vil jeg helt klart vælge den i Aarhus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites