Mettemor

Nf idag

8 indlæg i dette emne

Endelig blev det tid til at jeg skulle til NF. Har været SÅ nervøs for at den ikke levede.

Vi ventede i ca 25 min, og jeg var ret tissetrængende, men man skal jo have fyldt blærer. Nå jeg kom op og ligge, og hun satte scanneren på. Så var der en tom sæk. Øv jeg blev bare mere nervøs, men det viste sig så at være blæren!! Puha. Lige pludselig lå muslingen der, men helt stille. Føj jeg blev bange, var sikker på at det var slut. Men så gav den et lille hop, jeg var bare bange for at det var fordi hun skubbede til den. Så jeg spurgte lever den?? Ja i bedste velgående sagde hun så. Nøj hvor blev jeg glad. :loveshower

Den var bare så livlig, at det var svært at få taget mål og billeder, men det lykkedes da til sidst. Desværre fik vi kun et billede med hjem, synes da godt nok at de er fedtede! Det billede vi fik, er rigtig dårligt, og det ligner nærmeszt en hund! <_< Godt at vi har set at det er en rigtig baby. :rolleyes :D

Fik en ririko der hed 1:1102 så det er fint. Det hele så fint ud. Så jeg er bare så lettet, og skal lige fatte at jeg virkelig er gravid!! :P

Om 3 uger skal vi til kønsscanning i Kolding. Det glæder jeg mig meget til. :glad

Del dette indlæg

Tillykke med veloverstået NF skanning :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er fedt at se den lille hoppe rundt derinde :glad Godt at høre alt var som det skulle være - tillykke!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som jeg også skrev i din tråd så er det bare fantastisk.

Må jeg spørge om hvorfor man ikke må tisse inden scanning? Det har jeg nemlig ikke fået noget afvide om!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke skal du også have herinde med den gode scanning.

Øv med møg billedet, mine blev jo heller ikke gode :(

Kender følelsen, min blære var også propfyldt og skulle vente 40 min på at komme ind. Så var ved at sprænges. Og det gjorde bare herre nas at blive trykke ti maven med scanneren og måtte ikke gå ud og tisse lidt!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som jeg også skrev i din tråd så er det bare fantastisk.

Må jeg spørge om hvorfor man ikke må tisse inden scanning? Det har jeg nemlig ikke fået noget afvide om!

Det er for at de bedre kan se den lille, og scanne ordentligt. Til Md scanningen skulle det ikke være nødvendigt. Det stod i det brev jeg fik med fra sygehuset, at man skulle drikke en 1/2 l væske(ikke mælk) 1 time inden, og at man heller ikke måtte tisse i en time inden. Jeg snød lidt, for det render så hurtigt igennem mig. :rolleyes Så drak det 3 kvarter til en halv time inden, og det var mere end rigeligt. Der står også at hvis man har kraftig vandladningstrang, må man lade en smule af vandet. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke, det var dejligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er for at de bedre kan se den lille, og scanne ordentligt. Til Md scanningen skulle det ikke være nødvendigt. Det stod i det brev jeg fik med fra sygehuset, at man skulle drikke en 1/2 l væske(ikke mælk) 1 time inden, og at man heller ikke måtte tisse i en time inden. Jeg snød lidt, for det render så hurtigt igennem mig. :rolleyes Så drak det 3 kvarter til en halv time inden, og det var mere end rigeligt. Der står også at hvis man har kraftig vandladningstrang, må man lade en smule af vandet. :)

Åh okay, det tror jeg ikke står i mit brev. Eller måske jeg bare har overset det? Men tak for svar søde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER