Oprettet December 9, 2010 Linus på 2 år plejer selv at gå i køkkenet, hente et krus, gå på badeværelset, sætte skammel hen til vasken og selv tage vand. Han er SÅ stolt over han selv kan :) Jeg har så lige opdaget et lille problem. Mel og sukker står nemlig i samme skab som krusene... og gæt hvordan køkkenet ser ud lige nu?!!!!!!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 kan tænke mig at der er mel og sukker i hele køkkenet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 næh næh den går ikke. Vi vil se billeder :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jaaaa vi vil se billeder... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg glemte at tage billeder :( Skyndte mig at tage støvsugeren så han ikke fik det spredt mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Det så sikkert MAAAJET flot og fint ud :D :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Nææææ se mor.. det sner oz indenfor nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 øv så må vi undvære. Men næste gang, så grib kameraet istedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 He he, den har mine unger også kavet :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg kom ud i køkknet efter at ha ammet min datter og der så det sådan her ud. Har har også haft smurt honning over hele køleskabet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Han har sikkert rigtig hygget sig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Haha der er en der har hygget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Det viser jo egentlig bare at de er kloge. For udenfor er det jo koldt og ved at bruge mel og sukker kan de have det lige så sjovt uden at blive kolde eller få våde fingre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Det viser jo egentlig bare at de er kloge. For udenfor er det jo koldt og ved at bruge mel og sukker kan de have det lige så sjovt uden at blive kolde eller få våde fingre ;) Lige præcis :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg ved godt hvordan sådan noget ser ud!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 háha sikken der er blevcet hygget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Der er da bare blevet hygget for viiiildt !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Han er da bare kvik ikke andet. Vi har engang haft en episode hvor jeg var alene hjemme med August og ja vi skulle have pandekager og fik lavet dejen, Sagde til August at jeg lige ville gå ud og ordne vasketøj, ok mot siger han og tager sit værktøjsbælte på. (jeg aner ikke uråd på dette tidspunkt desværre) Et par minutter efter kan jeg høre nogen som røre i skålen og jeg går i køkkente og der står han og helder sukker, kanel og mel i dejen :-) Så mpr her måtte lige rører det op igen og det endte med at vi bagte pandekager til 80 mennesker (dejligt at der var mange aftager ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites