Naturegirl

MME

10 indlæg i dette emne

for et par uger siden begyndte jeg at supplere amningen med et par flakser om dagen, fordi min mælke produktion ikke lige altid kan følge med hendes behov.... det går sådan set fint nok, og hun sover længere om natten efter 120 ml mme og en gang bryst.... :)

vi har købt det der hedder Allomin, både i pulverform og brikkerne med færdig blandet til når vi skal ud på tur....

jeg har bare lagt mærke til at alle jeg snakker med, og hører om, bruger det der hedder NAN.... jeg nævnte det for min sp, og hun siger at det er ganske udmærket, der er ingen forskel.... men at der for nogle år tilbage var problemer med at Allomin godt kunne gi hård mave.... Astrid har ikke decideret haft hård mave, men der er længere imellem lorte bleerne og afføringen er blevet noget mere fast.... men jeg tænker det er meget naturligt når man begynder at gi dem mme....

hvad bruger i af mme..?? Alloomin eller NAN..?? og hvorfor..?? tror i der er forskel på de to, eller er det i bund og grund bare et navn..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Erica får NAN af den ene grund det forhandles i Nrtto, og det er oftest der vi handler. Tror NAN er mere kendt, men tror ikke det er bedre af den grund. Så fortsæt du da bare med Allomin hvis det ikke giver problemer.

Og mht afføring så tror jeg det er helt normalt hvad du fortæller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger allomin og det har vi gjort sin hun fik flaske første gang...Hvorfor, ja det kan jeg ikke give nogen forklaring på, det var bare det vi købt... Jeg har ikke problemer med hun har hård måve overhovedet...nogen gange har hun faktisk lidt tynd mave, men ikke noget jeg sådan tænker jeg skal have snakket med SP om...

Så vi har ingen problemer haft med hun får allomin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også Allomin og har ikke problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også Allomin og har ikke problemer :)

Det må jeg trække tilbage. Annas bleer har ik været som de bør, så vi skal vist prøve noget andet :( Skulle NAN være blidere ved maven eller skal vi bruge det grønne Allomin? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke flaskebørn, men jeg ville tage den grønne allomin, det fik både min søster og jeg som babyer, og det var det der var blidest mod vores maver, i hvert fald den gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Nan og har gjort det med begge børn.

Jeg ved ikke hvordan sammensæningen er i allomin, men i nan er der dha, fiskeolier, nutrimin (mener jeg det hedder) Det er med til at gøre immunforsvaret stærkt og der er også nu nogle mælkesyrebakterier i.

Jeg kender ikke sammensætningen af allomin nu, men de havde ihvertfald ikke dha og fiskeolier i da min søn fik mme og nu har vi fortsat da vi har gode erfaringer med nan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Allomin, og det bruger vi fordi det brugte vi også til storesøster. Hvorfor vi valgte det dengang kan jeg ikke huske. Ingen af mine piger har haft problemer med maven når de får Allomin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar.... :) jeg tror bare vi fortsætter med den blå Allomin som vi har brugt hele tiden, og hun har jo stadig ingen problemer med det.... skulle hun ske at få træls mave, vil jeg nok forsøge mig med den grønne Allomin.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har suppleret med Allomin siden fødslen, og har aldrig haft problemer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER