Guest

Flash jeres indkøbsliste for uge 16

28 indlæg i dette emne

Jeg ved ikk helt hvorfor jeg vil vide det. Det er bare meget rart at have styr på, ikk for at skære ned i det. Men for at ha et overblik til et budget. Og for at kunne se hvor meget forskel der er når bebs engang kommer. Jeg gemmer jo også kun for en måned af gangen :)

Del dette indlæg

Kan godt forstå man er nødt til at have overblik, hvis man handler flere steder :)

Men jeg behøver bare ikke vide at jeg har brugt 50 kr på vaskepulver - det kan jeg jo se står i mit skab ^^ Og det samme med maden, men nu bruger vi også kun penge på mad og husholdning når vi handler, og intet andet :) Og som sagt, hvis det går fra samme punkt, har jeg intet behov for at vide om mine 2000 kr om måneden er fordel på 1500 kr mad, 100 kr shampoo, 100 kr vaskepulver osv osv osv :)

Hvorfor vil I vide det? Hvis man kigger tilbudsaviser, får man jo alligevel det billigste.. Og altså.. Man kan vel ikke sådan, skære ned i hvor meget håndsæbe man bruger, eller vaskepulver?

Jeg har et excelark, hvor jeg uge på uge skriver ind hvad jeg bruger. Bare for at have overblik, ellers løber det løbsk. Kontrol kan man nu godt kalde mig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shit i har styr på det :blink

Så meget styr har jeg ikke på det. Jeg handler en gang om ugen og handler det hele et sted, gider ikke bruge tid på at rende rundt i flere butikker. Jeg laver en madplan som der bliver handlet efter, og så henter jeg mælk, rugbrød og frugt en ekstra gang.

Vi bruger mellem 600-1000 kr. på mad om ugen, det er fordelt på 2 voksne, 2 børn, 1 hund og 4 dagplejebørn.

Bonerne gemmer jeg ikke, har ikke noget at bruge dem til, de vil bare ligge og fylde i min pung ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER