Besvaret December 9, 2010 sikke meget de forlanger I skal have. Men krydser fingre for at hun siger ja i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 ja jeg står jo lidt i den samme situation.... Jeg krydser alt jeg kan for at det kan lade sig gøre for jer..... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Knus Pia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 uhhh spændende, krydser fingre for at hun siger god for det. Men det er da positivt, at hun ikke var helt afvisende. men tænkte, at man skulle passe lidt på med at spørge, hvis i havde fået svaret nej Hvis vi havde fået nej, så havde i allerede kunne læse en masse brok fra mig :D Så det skal du ikke tænke på, det er ikke verdens undergang hvis vi får nej ;) . For det er jo endelig et luksus problem det her, hvis man kan sige det sådan. For vi behøver endelig ikke en ny bil, vi kunne bare vælge at spare op og få rep. vores egen. Grunden til vi gerne vil have en ny, er at vi i længden kan spare en masse penge på benzin, vægtafgift, forsikring og rep. af bil. Vælger vi at beholde den vi har, så har vi 15000 kr til os selv om måneden, køber vi ny har vi 12000 kr. Da vi ikke er billån, som sådan, på den vi har nu, da lånet blev betalt ud da vi byggede om. Derfor vil vi have mindre om måneden ved køb af ny. Håber ikke det blev for rodet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Så fik vi svar fra banken, vi kan godt låne pengene til en ny bil :glad Vi skal dog betale den af på 8 år i stedet for 10 år, men mon ikke også det kan lade sig gøre. Jeg får åbenbart mere udbetalt i løn næste år, end jeg selv regnede med :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Juhuuuuuuuuuuu FEDT :) ér nu skønt med en ny bil, jeg fik selv en sidste år af samme grund som jer, og jeg elsker at sætte mig ind i den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Så fik vi svar fra banken, vi kan godt låne pengene til en ny bil :glad Vi skal dog betale den af på 8 år i stedet for 10 år, men mon ikke også det kan lade sig gøre. Jeg får åbenbart mere udbetalt i løn næste år, end jeg selv regnede med :glad det var da en dejlig nyhed, så kan i få ny dyt :-). men du har inspireret mig til at få kontaktet banken, så vi lige kan få et banktjek af vores lån.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 TILLYKKE TILLYKKE HVOR ER DET DEJLIGT FOR JER............... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 YAAAAAY FEDT :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Det var rigtig dejlig for jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 det var da en dejlig nyhed, så kan i få ny dyt :-). men du har inspireret mig til at få kontaktet banken, så vi lige kan få et banktjek af vores lån.... Ja det kan godt betale sig at lade banke gå det igennem en gang i mellem, i sær nu hvor der er kommet forskudsopgørelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 sikke meget de forlanger I skal have. Men krydser fingre for at hun siger ja i morgen :) Vi har jo 2 børn, derfor forlanger de vi har så meget ;) Er glad for at vi ikke skal købe hus i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 TILLYKKE TILLYKKE HVOR ER DET DEJLIGT FOR JER............... Tak :) Ja nu slipper vi for at smide penge i rep. efter en gammel bil Skønt :balloon Det er lækkert :) YAAAAAY FEDT :loveshower :) Det var rigtig dejlig for jer. Ja det er lækkert :) Vi har talt om at få ny bil i nogle år, men så skulle vi lige bygge om og så skulle vi lige og så.......... Men nu er det altså nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 :glad :glad Vi får den nye bil i morgen, skal i banken i dag og skrive under og i morgen eftermiddag får vi den :glad Så i ser mig nok ikke hele weekenden, for jeg sidder nok ude i bilen og klør den lidt bag sidespejlerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Ej, hvor bliver det bare dejligt. Det er skønt med ny dyt :) :glad :kram ML, der slet ikke er misundelig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Ej, hvor bliver det bare dejligt. Det er skønt med ny dyt :) :glad :kram ML, der slet ikke er misundelig :whistling Tillykke med den :) Ja glæder mig også helt vild, det er første gang vi køber en ny bil :o Alle de andre har næsten været ved at falde fra hinanden. Ej okay den 406 som vi har nu, den var 2 år gamle, da vi købte den. Men stadig ikke helt ny. Går bare og venter på manden der har fri her kl. 12.30, så han komme ned og hente den :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Dejligt :glad :glad Tillykke med den nye dyt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Dejligt :glad :glad Tillykke med den nye dyt :balloons Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites