Oprettet December 9, 2010 Krydser i ikke lige finger for at vores søde og venlige (fedte fedte) bankdame, vil låne os penge til en ny bil. Jeg kørte jo et rålam ned i onsdags sidste uge, og bilen er så endt på værksted. Vi får en hel ny bil som låne bil :o og den forsøger de nu at sælge til os. Vi har godt nok snakkede om at skifte vores 9 år gamle 406 ud, men det skulle først være til næste år, hvor vores huslån skulle ligges om. Men nu er den nye bil her, en 308 og peugoet vil give os en god pris på vores, som vi ikke ville kunne få andre steder. Da vores 406 ikke kan sælges herhjemme i DK, den har for stor motor, det er en 3,0 V6 og 210 heste = stor forbrug i benzin ;) Så i eftermiddag skal vi i banken og håber bankdamen vil sige ja. Vi har regnet og regnet på det her hjemme. Når alt er betalt så har vi et uge beløb der siger 2200 kr til mad, tøj og diesel. Jeg regner altid i uge beløb, da jeg handler en gang om ugen og hæver et fast beløb hver uge (1200 til mad). :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck Synes da med det beløb i sagtens burde.. det er noget mere end vi har så håber det lykkedes for jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Krydser alt hvad jeg kan. :goodluck :goodluck Vi står i samme situation, næsten da, men vi tør ikke spørge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Krydser alt hvad jeg kan. :goodluck :goodluck Vi står i samme situation, næsten da, men vi tør ikke spørge Som mand siger, så ville vi være dumme ikke at høre ad. For den bil vi har nu, står til at skulle have skiftet trækaksel, tandrem, hjul og se var der noget mere. De ting render jo desværre også op. Men hvis bankdamen siger nej, så må vi jo bare høre om hun vil låne penge, så vi kan rep. på en 9 år gammel bil hele tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck Synes da med det beløb i sagtens burde.. det er noget mere end vi har så håber det lykkedes for jer Det håber jeg også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Krydser alt hva jeg kan :goodluck :goodluck :goodluck Mon ikke de vil det :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Du kan tro jeg krydser fingre for jer :) Vi står heldigvis ikke og skal have nye biler, men vi skal nok snart skifte bank. Det er en ok bank vi har nu, de tager sig bare for godt betalt. Men puha, det er ikke sjovt at skulle forbi andre banker når man har for stor gæld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg skal nok krydse for jer XXXXXXXXXXXXXX Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 krydser alt havd jeg kan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Der krydses også fingre herfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Du kan tro jeg krydser fingre for jer :) Vi står heldigvis ikke og skal have nye biler, men vi skal nok snart skifte bank. Det er en ok bank vi har nu, de tager sig bare for godt betalt. Men puha, det er ikke sjovt at skulle forbi andre banker når man har for stor gæld Vi skiftede selv bank i starten af året, men det var tilbage til den gamle bank vi kom fra. Havde kun været i den anden bank 1 år, så skiftede vi tilbage igen. Den anden bank eller det var retter bankmanden vi fik, han havde bare ikke styr på en pind. Det gad vi ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Vi skiftede selv bank i starten af året, men det var tilbage til den gamle bank vi kom fra. Havde kun været i den anden bank 1 år, så skiftede vi tilbage igen. Den anden bank eller det var retter bankmanden vi fik, han havde bare ikke styr på en pind. Det gad vi ikke. Hvad sagde de til at I gerne ville tilbage igen? Fik I samme betingelser? Jeg overvejede nemlig at skifte tilbage til Amagerbanken (hvis næste års regnskab ser bedre ud for dem) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 XxX - det lyder som om I har gode odds :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hvad sagde de til at I gerne ville tilbage igen? Fik I samme betingelser? Jeg overvejede nemlig at skifte tilbage til Amagerbanken (hvis næste års regnskab ser bedre ud for dem) Vi kom tilbage med de samme betingelser før, selvom vi havde fået en MEGET større gæld på huset. Vi har bygget meget om på vores hus, har derfor et ekstra BRF kredit lån på 900.000 kr, vi gav ikke ret meget for vores hus i tidernes morgen, derfor har vi kunne bygge om for så meget ;) Bankdamen var ikke glad for den ekstra gæld, men hun vidste jo fra før, at vi ville få den ekstra gæld. Vi skiftede fra Skjern bank til Alm. brand bank og så tilbage til Skjern bank. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Vi kom tilbage med de samme betingelser før, selvom vi havde fået en MEGET større gæld på huset. Vi har bygget meget om på vores hus, har derfor et ekstra BRF kredit lån på 900.000 kr, vi gav ikke ret meget for vores hus i tidernes morgen, derfor har vi kunne bygge om for så meget ;) Bankdamen var ikke glad for den ekstra gæld, men hun vidste jo fra før, at vi ville få den ekstra gæld. Vi skiftede fra Skjern bank til Alm. brand bank og så tilbage til Skjern bank. Ja det er typisk. Man skal altid "straffes" sådan lidt. Skjern bank har ry for at være god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ja det er typisk. Man skal altid "straffes" sådan lidt. Skjern bank har ry for at være god :) Vi har altid været glade for dem, og vi skiftede heller ikke fordi vi var utilfreds med dem, men fordi Alm. brand havde nogle lavere renter. Men at vi så rendte ind i en bankmand der bare ikke havde styr på noget, så var vi endelig ligeglade med de lavere renter. For så meget lavere var de heller ikke. Så vi skiftede tilbage igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :goodluck :goodluck herfra :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 hvordan gik det så i banken? undskyld jeg er så nysgerrige og spørger:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 hvordan gik det så i banken? undskyld jeg er så nysgerrige og spørger:-) Jeg vil ikke undskylde - jeg er såååå nysgerrig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 hvordan gik det så i banken? undskyld jeg er så nysgerrige og spørger:-) Jeg vil ikke undskylde - jeg er såååå nysgerrig :) Bare i orden, ville jeg også selv være hvis det var mig :D Men det gik sådan at hun skulle lige regne lidt mere på det, da vi kun ville have 12000 kr om måneden, hvor banken mener vi skal have 14000 tilbage når ALT er betalt. Men hun ville lige kigge min løn igennem, da det ikke er til at regne hele ud hvad jeg får som dagplejer. Men hun ringer til Per i morgen, når hun har regnet på det. For hun kunne godt se vi ville spare en masse ved at skifte bil, men hun ville lige kigge på det. Så hun afviste det helt, men hun sagde helle ikke ja. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Bare i orden, ville jeg også selv være hvis det var mig :D Men det gik sådan at hun skulle lige regne lidt mere på det, da vi kun ville have 12000 kr om måneden, hvor banken mener vi skal have 14000 tilbage når ALT er betalt. Men hun ville lige kigge min løn igennem, da det ikke er til at regne hele ud hvad jeg får som dagplejer. Men hun ringer til Per i morgen, når hun har regnet på det. For hun kunne godt se vi ville spare en masse ved at skifte bil, men hun ville lige kigge på det. Så hun afviste det helt, men hun sagde helle ikke ja. uhhh spændende, krydser fingre for at hun siger god for det. Men det er da positivt, at hun ikke var helt afvisende. men tænkte, at man skulle passe lidt på med at spørge, hvis i havde fået svaret nej Del dette indlæg Link to post Share on other sites