Oprettet April 14, 2012 Kan jeg mon nå at være med her :) Har luret lidt i et stykke tid, og havde egentligt bestemt mig for, at det var nok med den termingruppe jeg allerede skriver i på et andet forum... men det ser bare så hyggeligt ud herinde ved jer, så kan alligevel ikke nære mig :) Jeg er gravid med barn nr 2. Min store pige hedder Clara og bliver snart 7 år. Denne baby bliver en lillesøster :7himmel Jeg er 29 år og bor i Aalborg, jeg er uddannet jordemoder og elsker mit fantastiske job :loveshower Jeg er pt sygemeldt og regner med at være det frem til fødsel, havde en temmeligt træls graviditet første gang med risiko for for tidlig fødsel allerede fra uge 23 og var indlagt i 10 uger til aflastning, derfor går jeg hjemme nu og passer på mig selv og baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Velkommen til gruppen :loveshower og tillykke med at lillesøster er på vej :balloon Jeg glæder mig til at følge dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Velkommen til :) så er jeg ikke den eneste fra Aalborg mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Velkommen:) Og Clara er sådan et skønt navn. Pas godt på dig selv og din lille pigebaby og nyd sommeren:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Selvfølgelig må du da os' være med :) Og velkommen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Tak, hvor er I skønne :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Her er sååå hyggeligt, og det kan kun blive bedre med dig også!!! :loveshower Så stoooooort velkommen fra mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Ja velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Ja velkommen til :balloons tillykke med den kommende pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Tak :loveshower Kan næsten forstå at pigerne er i undertal her i denne gruppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites