mikkelmille

Alenemor..?!?!

31 indlæg i dette emne

Jeg er meget enig i, hvad de andre piger har skrevet, særligt Camillas kloge ord...

Og uanset om han synes det er "haha-sjovt" (hvilket jeg ikke ville udelukke) eller "spændende/frækt-sjovt", så er der da noget galt, hvis han synes det er okay at "have det sjovt" selvom det gør dig ked af det. :klap

Men suk ja, du må jo mærke efter, hvad du inderst inde har lyst til, og hvis du bliver hos ham, så må I have sat nogle meget klare rammer op for, hvad der er iorden og hvad der ikke er.

Kæmpe kram herfra, det kan ikke være en nem situation overhovedet :kram

Del dette indlæg

Hvordan gik det? Kom du til konfirmation? Er i fortsat adskilt eller har i fundet ud af det?

Jeg er ked af at læse det ikke er første gang.... det sætter det hele i et nyt perspektiv synes jeg.... Hvis du ender med at tilgive og blive tror jeg det er vigtigt at du trækker linjerne meget skarpt op: ala...... Sker det igen, så er det slut agtigt........ Bare så han ved at nu er det prøvet, det er ikke sjovt og det påvirker hele jeres familie.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi kom afsted - og jeg er hjemme pt ( mest pga han er selvstændig ) men han har erkendt at det er selve presset der gør at han trænger til at lege ung, så han har tilbudt at ændre på sin arb situation så han kan være en større del af familien.. Han mener han har taget munden for fuld nu... Og ja, jeg ved det ikke - er stadig fyldt med hormoner :( men under alle omstændigheder hjælper jeg sommeren over med hjem og job osv - da det ville betyde for meget økonomisk, og så længe vi kan tale sammen ÆRLIGT så er jeg villig til at tale om tingene - endvidere er vi blevet enige om at jeg har adgang til alt på hans pc tlf osv... Vi har brugt 6 år på hans karriere alt har kun handlet om det og om ham - jeg har stod tilpasset mig hans arbejde - og nu indser han (endeligt) at karriere er intet værd uden sin familien, så han har tilbudt at vente med det store karriere ræs til børnene er store osv... Og det er faktisk første gang han som sådan sætter familien først.. Og han bragte det selv på bane... Så tror lidt på han mener det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først kæmpe :respekt for du har sat en grænse. Og at du tager kampen op. Den 'nemme' løsning er jo bare at smutte, men jeg mener det er vigtigt man kan snakke om tingene.

Det lyder rigtig godt at han har indset han ikke kan kører sit karrieres uden dig og familien. og det er VIGTIGT i kan snakke ærligt om tingene. og mindst lige så vigtigt er det at han selv kommer med betragtninger og holdeninger, så det ikke er noget han fordi du siger han skal. For så bliver det ihvertfald ikke bedere.

Det er jo så nu han skal bevise det han siger. Og jeg tænker at nu når vi er så fyldte med hormoner som gravid <_< , vil det nok ikke være nogen skidt ide at vente med din afgøre situationen til de er ude af kroppen?

uanset hvad får du masser af tanker, :goodluck :kram & :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi kom afsted - og jeg er hjemme pt ( mest pga han er selvstændig ) men han har erkendt at det er selve presset der gør at han trænger til at lege ung, så han har tilbudt at ændre på sin arb situation så han kan være en større del af familien.. Han mener han har taget munden for fuld nu... Og ja, jeg ved det ikke - er stadig fyldt med hormoner :( men under alle omstændigheder hjælper jeg sommeren over med hjem og job osv - da det ville betyde for meget økonomisk, og så længe vi kan tale sammen ÆRLIGT så er jeg villig til at tale om tingene - endvidere er vi blevet enige om at jeg har adgang til alt på hans pc tlf osv... Vi har brugt 6 år på hans karriere alt har kun handlet om det og om ham - jeg har stod tilpasset mig hans arbejde - og nu indser han (endeligt) at karriere er intet værd uden sin familien, så han har tilbudt at vente med det store karriere ræs til børnene er store osv... Og det er faktisk første gang han som sådan sætter familien først.. Og han bragte det selv på bane... Så tror lidt på han mener det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre i har fundet ud af det for nu, så kan der komme ro på..... :) Og jeg er helt enig i at de hormoner skal ud af kroppen før de vigtige beslutninger skal tages :) Lad ham vise han mener det alvorligt og vær glad for han vil dele computer og telefon med dig..... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER