Oprettet April 13, 2012 Ja må lige dele med jer :balloons min store dreng sebastian skal konfirmeres på søndag :loveshower det helt vildt som tiden flyver afsted :whistling jeg syns bare det er lidt vildt at det er allerede og her er man gravid igen :gravid ( har også fået mange bemærkninger om ikke det snart er den sidste :lolhit ) men jeg nyder at være en ung mor (32 År) men jo det her er den sidste :kuller :gravid god weekend til alle :balloons jeg har så mange gøremål op til den store dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Tillykke med ham den store i weekenden. Håber i får den dejligste dag!!! Jeg bliver 32 år i år...... og venter nu den første :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Tillykke med ældstemanden :balloon Det må være dejligt med sådan en børneflok :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Tillykke med ham :loveshower Hvis jeg selv havde kunne vælge ville jeg gerne have haft den 1. for 5-6 år siden da jeg var i starten af 20'erne. Min forældre fik mig da de var 23/24 og jeg har altid synes det var fedt med unge forældre. Men man er jo ikke altid selv herre over det hele-det kræver jo en partner at få dem med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Tillykke med ældstemanden :balloon Det må være dejligt med sådan en børneflok :loveshower jeg nyder alle min dejlige unger :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Tillykke med ham :loveshower Hvis jeg selv havde kunne vælge ville jeg gerne have haft den 1. for 5-6 år siden da jeg var i starten af 20'erne. Min forældre fik mig da de var 23/24 og jeg har altid synes det var fedt med unge forældre. Men man er jo ikke altid selv herre over det hele-det kræver jo en partner at få dem med :D vi helt enige man skal være 2 til :stork :cell men jeg os stolt af at det mine børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Tillykke med ham :balloons Håber i alle får en skøn dag!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 stort tillykke med ham idag!!! Håber at det er en dejlig fest.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites