Oprettet April 13, 2012 Jeg har lige været ved lægen og han sagde at han syns at vi skulle bruge prævention indtil næste mens. Så spørgsmålet er til dem som har oplevet en abort, gjorde I det? Eller kløede I bare på igen efter blødningen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Jeg har lige været ved lægen og han sagde at han syns at vi skulle bruge prævention indtil næste mens. Så spørgsmålet er til dem som har oplevet en abort, gjorde I det? Eller kløede I bare på igen efter blødningen? Mange herinde er gået i gang med det samme efter en spontan abort eller BIO. Jeg havde en MA, så det døde foster blev fjernet ved en udskrabning og der skulle vi også bruge prævention indtil første mens efterfølgende. Vi havde først sex igen efter min mens var kommet- med undtagelse af et par gange, da vi bare ventede og ventede på min mens og var sikre på, at der intet skete ;) Hvis din krop er klar, så bliver du gravid med det samme igen :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Jamen jeg var ikke så langt henne da jeg mistede. Så jeg har faktisk ikk blødt så meget og føler at jeg er klar. Men på den anden side vil jeg jo også gerne følge min læges råd :-\ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Hvis det var en bio, ville jeg bare fortsætte; Det er jo egentlig bare hvad der svarer til en almindelig menses.. VEd en spontan abort, ville jeg lige give det tid, og følge lægens råd om at vente en måned. Har beskyttet mig begge gange jeg har haft spontane aborter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Hvis det var en bio, ville jeg bare fortsætte; Det er jo egentlig bare hvad der svarer til en almindelig menses.. VEd en spontan abort, ville jeg lige give det tid, og følge lægens råd om at vente en måned. Har beskyttet mig begge gange jeg har haft spontane aborter. Hvad er det nu bio betyder? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Hvad er det nu bio betyder? :help At du mister før uge 6, altså inden at graviditeten egentlig når at eksistere. De fleste oplever en bio ved at de tester positiv omkring det tidspunkt de forventer menses, også kommer menses alligevel. Men det er op til uge 6.. Hvis man har en spontan abort, bliver man som regel fulgt efterfølgende, da der KAN være "rester".. Men ved en bio har intet udviklet sig, så der skal man ikke være opmærksom på noget efterfølgende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Okay, jamen så var det en bio. For det længste jeg kunne have været henne var 6+5. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Okay, jamen så var det en bio. For det længste jeg kunne have været henne var 6+5. Uden at gøre mig klog på andres kroppe, vil jeg også påstå at en spontan abort, er mere voldsom en en bio.. Ved min aborter, var jeg ikke i tvivl om jeg havde været gravid; På trods af den ene var i uge 8, var jeg nødt til at skifte bind hver time, og blive hjemme fra arbejde fordi jeg havde smerter, på trods af smertestillende <_< Men det kan selvfølgelig være forskelligt fra kvinde til kvinde.. Mine bio'er har bare været som menses, måske lidt mere blod end normalt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Uden at gøre mig klog på andres kroppe, vil jeg også påstå at en spontan abort, er mere voldsom en en bio.. Ved min aborter, var jeg ikke i tvivl om jeg havde været gravid; På trods af den ene var i uge 8, var jeg nødt til at skifte bind hver time, og blive hjemme fra arbejde fordi jeg havde smerter, på trods af smertestillende <_< Men det kan selvfølgelig være forskelligt fra kvinde til kvinde.. Mine bio'er har bare været som menses, måske lidt mere blod end normalt. Det tror jeg du har ret i. Altså jeg havde rigtig mange smerter, mere end ved en normal menses. Det jeg synes var underligt var at der ikke var mere blod end normalt, samt at det næsten allerede er stoppet igen. Men det sagde lægen så at det var fordi at jeg jo ikke var længere henne inden den gik til grunde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Vi havde sex ligeså snart blødningen var ovre og jeg nåede aldrig at få mens igen, da jeg blev gravid med det samme.. Så hvis jeg var dig, så klø på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Nej det gjorde vi ikke pga. vi mente at når det nu var så svært at blive gravide naturligt, så ku vi ligeså godt fortsætte med ikke at beskytte os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Vi havde sex ligeså snart blødningen var ovre og jeg nåede aldrig at få mens igen, da jeg blev gravid med det samme.. Så hvis jeg var dig, så klø på :ditto Lægen der scannede mig sagde OK for at vi måtte fortsæte vores babyprojekt! og tilføjede, at kroppen kun bliver gravid hvis den er klar til det... og hvis ikke kroppen er klar, så bliver den ikke gravid... Og der var ingen hævede øjenbryn fra min egen læge, da jeg blev gravid så hurtigt igen... Tværtimod var der forståelse og hun skaffede en tryghedsscanning til mig, da jeg var nervøs for at miste igen efter at have haft en SA og en MA... Nogle siger at kroppen er mere modtagelig overfor en ny graviditet, hvis den lige har været gravid men aborteret... Så vidt jeg kan forstå er der flere læger der fraråder ubeskyttet se efter en abort, fordi en evt ny graviditet kan give lidt usikkerhed i forhold til udregning af terminsdato, men det kan en terminsscanning jo råde bod på :) Klø på hvis I er KLAR! :goodluck og masser af :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites