Oprettet December 8, 2010 Ej hvor var det bare godt i dag og livsbekræftende :biglove Se kvinder omkring fra 58-72 år stå og være så friske og bruge ord som sexet, street boy og hvad der ellers kom ud af deres mund, hvor var det bare herligt :kuller Synes det var vildt godt da de viste den ene af damerne synes godt om Rihanna og Beyonce- hvor fedt er det lige :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Jeg så kun de sidste 2 min. Og synes det var sejt af de gamle at stille op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 ha ha jeg sad med det i baggrunden, mens jeg var aktiv herinde... Men synes også det var skønt at lytte til, dejligt at de stadig har sådan et skønt forhold til livet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Ihhhh glemte det :( Men mon ikke det som de andre afsnit blir genudsendt 117 gange ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Ihhhh glemte det :( Men mon ikke det som de andre afsnit blir genudsendt 117 gange ;) Det håber jeg, for så bliver du nød til at se det, de var så herlige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Det håber jeg, for så bliver du nød til at se det, de var så herlige :) Må lige ind i morgen og tjekke hvornår tv2 har tænkt sig at genudsende det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Må lige ind i morgen og tjekke hvornår tv2 har tænkt sig at genudsende det det plejer at komme kl 3 om eftermiddagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Må lige ind i morgen og tjekke hvornår tv2 har tænkt sig at genudsende det Hvis du finder ud af det så gi lige et hint.. det ville jeg da da også gerne have set.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Fik ikke set det, må vente på genudsendelsen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Så det kun fordi vi var hos vennerne... og der skulle ses desperate Housewifes - og ja dagens mand... Syntes man tydligt kunne se de har en noooget anden alder end dem vi plejer og se.. For der var ingen der "røg ud" bare ved udseende og navn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Så det også- rigtig hyggeligt :loveshower Men fik altså lidt ondt af nogle af dem der blev stemt ud- de var altså så søde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ej... må da vist hellere lige en tur ind forbi sputnik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Så næsten hele den første mand - Og hvor var damerne dog søde! Slet ikke så krukkede som de tøse der plejer at være med... Håber de kom på nogen hyggelige dates! Del dette indlæg Link to post Share on other sites