Little Miss

Fødselsforberedelse

8 indlæg i dette emne

Har tænkt meget over fødselsforberedelse på det sidste men kan på en eller anden måde bare ikke tage mig sammen til at kigge nærmere på det <_<

Er der nogen af jer der har tilmeldt jer? Og hvornår og hvor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen som jeg tidligere har skrevet, så brugte jeg Apa. Super god fødselsforberedelse som reddede mig igennem min fødsel, men det er vist ved at være for sent at tilmelde sig - deres hold bliver ret hurtigt booket.

Men der er masser af andre muligheder, der er mange af de der aftenskoler der har fødselsforberedelse.

Held og lykke med det :) Og håber at alt ellers går godt!

-Maria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh ja, jeg har forresten også tilmeldt mig et Apa kursus for fleregangsfødende denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted den gang jeg ventede G, det var utrolig lærerigt og vi fik en rigtig god viden med os derfra, vi så også fødegangen, hvilket var ret lækkert...

Havde termin 16 september og var afsted midt august, det var et rigtig godt tidspunkt, ikke for lang tid før og også med god tid til fødslen :top:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig og min mand er blevet tilmeldt et hold. via jordmoderen. allerede første gang jeg var til jordemoder.

Vi har været afsted til 2 aftenener indtil nu, og der er 3 mere. Det er meget informerende, men det handler ikke kun om fødsel, det handler også om amning og pleje af barnet den første tid og sådan.

jeg skal bare lige have fundet ud af hvornår der er åbent på fødegangen, for det er der engang imellem, så kan man komme og se og blive vist rundt, så det tror jeg jeg skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg dropper det. Syns det meste jeg har set henvender sig meget til førstegangsforældre, det orker jeg altså ikke rigtig, det er trods alt mit 4. barn og der er ikke ret meget af den information jeg syns jeg har brug for at få repeteret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig og min mand er blevet tilmeldt et hold via jordmoderen. allerede første gang jeg var til jordemoder.

Vi har været afsted til 2 aftenener indtil nu, og der er 3 mere. Det er meget informerende, men det handler ikke kun om fødsel, det handler også om amning og pleje af barnet den første tid og sådan.

jeg skal bare lige have fundet ud af hvornår der er åbent på fødegangen, for det er der engang imellem, så kan man komme og se og blive vist rundt, så det tror jeg jeg skal.

Det er det samme her.

Vi har været afsted første gang og skal afsted 4 gange endnu.

Men det henvender sig klart mest til os der er første gangsfødende. På mit hold er vi 8 gravide, hvilket er max størrelsen på holdene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til det i min første graviditet, men ikke de sidste to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER