Mor til de skønne

Hvorfor skal det være så svært...

21 indlæg i dette emne

at få lukket ned for BK :lolhit Jeg skal op igen kl. 4.30 og havde besluttet mig for, at kl. 21 SKULLE jeg ligge i min seng, men jeg sidder her stadig :huh Hver gang jeg skal til at lukke ned skal jeg liiiiige kigge noget og så er der pludselig gået lang tid :whistling

Nå men nu vil jeg altså gå i seng - kan I alle sove godt, når I når dertil :kram2

Del dette indlæg

Kan ikke svare dig på det, men har selv samme problem, det er ligesom siden bare ikke vil lukke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja kan du så komme i seng :) sov godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke svare dig på det, men har selv samme problem, det er ligesom siden bare ikke vil lukke :D

Ahhhh det er det der er galt :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja kan du så komme i seng :) sov godt

Jeg er på vej :D Tak :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afsted med dig, sov godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

at få lukket ned for BK :lolhit Jeg skal op igen kl. 4.30 og havde besluttet mig for, at kl. 21 SKULLE jeg ligge i min seng, men jeg sidder her stadig :huh Hver gang jeg skal til at lukke ned skal jeg liiiiige kigge noget og så er der pludselig gået lang tid :whistling

Nå men nu vil jeg altså gå i seng - kan I alle sove godt, når I når dertil :kram2

ved du hvad, du er ikke den eneste, som har det sådan. Jeg ender også med at sidde her minimum ½ time længere en planen er om aftnen....

Men kan du nu se og komme i seng, så skal vi nok gemme nogle godter til dig, som du kan se imorgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ender også altid med at sidde her i længere tid om aften ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan har jeg det også.. og når vækkeuret ringer 4.45 fortryder man det noget så gevaldigt at man ikke gik i seng til normal tid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm same same her hos mig.. og det er på ALLE computerne inkl. telefonen :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt det samme her. Jeg holder stor fødselsdag om 2 dage og jeg skal ordne en masse. Alligevel sad jeg her og sumpede i går. Men nu må jeg altså tage mig sammen i dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm same same her hos mig.. og det er på ALLE computerne inkl. telefonen :o

Jeg skulle også lige tjekke BK på telefonen efter jeg kom i seng :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at høre at jeg ikke er den eneste, der har problemer :D

Men jeg kom da i seng kl. 22, så 1 time efter hvad jeg havde besluttet - og jeg er bare træt i dag, og sad alene på jobbet i en hel time inden der kom børn :zzz Og så skal jeg til julefest, på arbejdet, indtil kl. 20 :wacko Men det er jo så min egen skyld :blabla

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha h ah a hvor er det godt at læse, at jeg ikke er den eneste, som har fået en afhængighed af dette forum, at det gør jeg ikke kan snøvle mig i seng, da jeg lige skal se, hvad der bliver skrevet.

Om morgnen der tjekker jeg også lige BK, for det som jeg gik glip af, da jeg efter jeg gik i seng <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er bare glad for at jeg ikke har BK på mobilen, så ville jeg da aldrig få sovet....

Men det er jo klart vi har Så svært ved det, BK er jo et fantastisk sted.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha h ah a hvor er det godt at læse, at jeg ikke er den eneste, som har fået en afhængighed af dette forum, at det gør jeg ikke kan snøvle mig i seng, da jeg lige skal se, hvad der bliver skrevet.

Om morgnen der tjekker jeg også lige BK, for det som jeg gik glip af, da jeg efter jeg gik i seng <_<

Også her :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er bare glad for at jeg ikke har BK på mobilen, så ville jeg da aldrig få sovet....

Men det er jo klart vi har Så svært ved det, BK er jo et fantastisk sted.....

Jeg har BK på mobilen og rygrad som em regnorm når det kommer til, ikke at tjekke BK når jeg er kommet i seng :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heheheh

Det er da drille Martina der er på spil og har lavet et eller andet rod med din computer så den ikke vil lukke

Det drejer sig jo ikke om selvdisiplin det her men mere et spor som vi skal have fundet ud af om det passer

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle også lige tjekke BK på telefonen efter jeg kom i seng :whistling

Jaaa det er jo liiige så nemt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heheheh

Det er da drille Martina der er på spil og har lavet et eller andet rod med din computer så den ikke vil lukke

Det drejer sig jo ikke om selvdisiplin det her men mere et spor som vi skal have fundet ud af om det passer

Du har da fuldstændig ret :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER