Guest

lægebesøg uge 25

10 indlæg i dette emne

Hvad er det lige man skal når man er ved læge dér? Altså bortset fra at aflevere en urin prøve?

har sagt til manden at han ikke behøver tage med medmindre han selv vil. Forventer ikke det er sindsoprivende spændende for ham!

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne vide det..... jeg skal ring og bestille tid i morgen.... jeg håber ikke jeg er for sent ude... har jo set jeg er i uge 23 + nogle dage... så jeg kunne nok have ringet noget før om den tid.... whistling.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså der sker ikke det vilde.. Han tjekker urin, nogle bliver vejet, han mærker lidt på maven og lytter til hjertelyd.. Det er vist det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhh hvor spændende.... altså det er da altid dejligt at høre hjertelyd... men ellers så er det da godt nok ikke sindsoprivende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal intet.. Hun måler og vejer, også hører man hjertelyd.. Så hører hun hvordan man har det osv..

:) min kæreste var heller ikke med...

Del dette indlæg

Annonce ♥

tjekker urinen, bliver vejet, mærker på maven og lytter til hjertelyd og ellers hører hvordan det går... min mand var heller ikke med...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej så går han da vist heller ikke glip af noget :rolleyes Det er i hvert fald ikke værd at tage fri fra arbejde for.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik også taget blodprøve, ud over hvad de andre skriver, da jeg er Rhesus negativ. Men det har din læge styr på, om det er nødvendigt med blodprøve. Og så får du en snak med din læge om hvordan du har det mv...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vigtigste er blodprøve hvis du er rhesus negativ. Der skal så undersøges lidt ekstra.

Jeg tager ikke min mand med da jeg synes det vil være spild af hans tid (og han vil tabe flere 1000 kr i konsulentløn)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min læge målte symfyse, havde vejet mig om morgenen, tog mit blodtryk, spurgte hvordan jeg havde det, snakkede løst og fast - Og det var det :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER