Oprettet April 10, 2012 :loveshower da jeg skrev herinde og meldte mig til gruppen skrev jeg at jeg blødte on and off, gør jeg stadig men i mindre grad. har været til scaning igen sidste uge, hvor jeg var 10+2. henne, og babyen hopede op da lægen skulle se den, så fuld liv og lægen kaldte den hoppebaby,,, :respekt . så dejligt og med kraftig hjertelyd. så kan ikke være bedre. nu er jeg så 11+3 idag. stadig sygemeldt fra lægen og tager den med ro, men baby er der så nu kan jeg få lavet min vandrejounal i næste uge ved lægen, så jubii :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Det var da bare dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Ihhh, hvor dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Dejligt at høre! Kunne de se, hvad blødningerne skyldes? Selv må jeg vente lidt endnu med at se min lille "hoppe rundt". Jeg har netop aflyst min NF-tid på torsdag og rykket den til d. 24/4, sidste udkald for da er jeg 13+6 dage henne. Lang tid at vente, men kunne simpelthen ikke få det til at passe ind i min kalender i denne uge. Britt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Dejligt at høre den lille hænger i. Husk at pas på dig selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Ej en skøn nyhed :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Er så glad på dine vegne. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 skønt. :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites