fuglemor

Doven dag!

6 indlæg i dette emne

Vi har haft fart på i påsken som så mange andre, men hele påsken og de sidste mange uger har jeg virkelig følt mig som en hoppeborg. Idag hvor jeg selv er mega træt og har sovet meget af dagen har den lille ikke sagt det helt store. Har mærket hende lidt, men kun små forsigtige puf hvor jeg er blevet forvendt med kraftige spark som kan ses tydeligt udefra. Idag er det kun aller nederst i maven.

Ville i være bekymret eller tænke, at den lille dovner den sammen med mor?

Har desuden nogle trælse smertefulde jag over symfysen. Har stixet urin og den var blank!

Del dette indlæg

Nej, ville se tiden an.. Der kommer perioder hvor baby er knap så aktiv.. Er sikker på hun kommer stærkt igen inden længe.. Men man bliver hurtig forvent.. Har også en kickbokser i maven, men lige i dag er det bare mini puf han kommer med.. Men der er jo liv og det er vigtigst.. easter3.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at den lille dovner lidt i dag. Jeg vil ikk være bekymret, når du har mærket liv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg oplever det cirka en dag om ugen - at den lille bliver stille!! Hvis du er meget nervøs så smid en våd klud i fryseren i 5 min og drik 2 glas isvand og smid den kolde klud på maven - inden 15 min kan du mærke din baby markant tydligere :)

Jeg fik den besked, første gang jeg blev nervøs over "dovenskaben" i maven :) i dag har min prinsesse også en stilledag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at hun slapper af sammen med dig. Hun har da helt sikkert kunne mærke at du har været mere aktiv fysisk og psykisk end normalt. Er sikker på at alt er godt :gravid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også det jeg selv tænker, men blev helt i tvivl om jeg burde reagere. Tak for jeres svar :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER