Oprettet April 9, 2012 Jeg vil bare lige sige hej til jer allesammen :) Jeg er helt ny og gravid m/mit første barn - jeg er 16+1 i dag :) Resten om mig selv kommer vel til at stå i termins-status-tråden, så den hopper jeg ind i nu, hej heej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Hejsa :) Og velkommen til!!! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Hej og velkommen til :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Velkommen til og tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Velkommen til :balloons Glæder mig til at følge dig. Det virker lidt som jeg har en 'følgesvend' mht at jeg ikke helt kan forholde mig til hvordan tingene er, bl.a. med indkøbene ? forresten meget lækker teminsdato du har :D (det' min føs'dag) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Hej & velkommen til :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Altid dejligt når der kommer nye med i gruppen så velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Tak allesammen :) Velkommen til :balloons Glæder mig til at følge dig. Det virker lidt som jeg har en 'følgesvend' mht at jeg ikke helt kan forholde mig til hvordan tingene er, bl.a. med indkøbene ? forresten meget lækker teminsdato du har :D (det' min føs'dag) Men jeg rammer den ikke - min far er ikke hjemme den dag, så det har jeg lovet :D Han skulle jo nødig misse første besøg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites