Oprettet April 8, 2012 Testgruppe for uge 15 :) Positiv test = :gravid Negativ test = :boo Negativ test, men ingen mens = :prik Mens = :numse Lad testene blive positive og lad os alle ha' blæren fyldt :P God testning! Mandag d. 9. Tirsdag d. 10. Onsdag d. 11. Torsdag d. 12. - tazdiginez :bd - :numse Fredag d. 13. - mortillisa/Nanna :bd - :numse - Babygirl :bd - :gravid Lørdag d. 14. Søndag d. 15. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Jeg skal muligvis teste på Fredag d. 13/4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Jeg skal muligvis teste på Fredag d. 13/4 Så er du sat på :) og jeg sender en masse :bd i din retning, hvis du får testet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Nå, jeg tror mens er startet her... Jeg bløder ikke sådan vildt og voldsomt som jeg normalt gør, men nu ser vi.. Bløder jeg stadig i morgen tager jeg det som mens... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Min test havde to streger her til morgen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Tillykke med de to streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Min test havde to streger her til morgen :7himmel WUHU! :D Tillykke!!! :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Min test havde to streger her til morgen :7himmel Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Min test havde to streger her til morgen :7himmel Stort tillykke! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Min test havde to streger her til morgen :7himmel Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Min test havde to streger her til morgen :7himmel Stort tillykke!! :balloon :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Jeg fik altså mens i dag. :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Jeg fik altså mens i dag. :numse øv øv... Det kan være vi er bedre held næste gang :bd :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites