Oprettet April 7, 2012 Har I gang i nogle kreative syslerier til den lille i jeres mave? Jeg er i gang med at brodere en Peter Plys højdemåler og så er jeg lige blevet færdig med at kniple en dåbshue (den skal bare syes sammen nu :) men det har min kniplelærerinde lovet at gøre :)) I kan da lige få lidt billeder af mine projekter :) Nakkestykke til dåbshue Sidestykke til dåbshue og et par billeder af højdemåler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Ihhhh glæder mig til det færdige resultat :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Endnu engang stor respekt Anita :-) Virkelig flot og stort arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Det er så fint.. Ville virkelig ønske jeg havde den kreative del i mig.. Men nej, jeg må desværre købe mig fra alt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Tak piger :) Har fået afleveret side- og nakkestykke til dåbshue til min kniplelærerinde, der har lovet at sy det sammen for mig, så nu venter jeg bare på, at hun bliver færdig med det - selvom jeg sagde til hende, at hun bare skulle tage sig god tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Jeg er ved at haekle et babytaeppe med amnge farver og i bedstemorfirkanter. Derudover vil jeg lave en uro til at haenge over puslebordet :) Skal nok faa lagt billeder ind - Anita, det er vildt flot, det du kan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Så er jeg blevet færdig med mit højdemåler-broderi :) Eller dvs. jeg mangler at brodere navn og fødselsdato på, men det kan jeg jo af gode grunde ikke gøre før end jeg ved hvad der kommer ud af maven og hvornår det sker ;) så det må lige vente en måneds tid endnu med at blive lavet :) Men her er lige lidt billeder af højdemåleren som den ser ud uden navn og fødselsdato :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Og min dåshue er også blevet færdig :) Meningen er så, at der skal sættes et kønsbestemt bånd i, der skal bindes under hagen på dåbsbarnet :) Huen kommer nok ikke helt til sin ret før end den sidder på et babyhoved, men håber alligevel, at I kan fornemme den ud fra billederne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites