Tina80

Antihisthaminer

15 indlæg i dette emne

Må man tage det som gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ringe til vagtlægen og spørge hvis det er lige nu du skal bruge det. Det kan jo være afhængigt af mærke og dosis. Ved faktsik ikke om man må, men tænker at antihistaminer er jo naturligt i kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plejer at få det når mit pludselig røde og svigede udslæt bryder ud på underarmene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt lider af nældefeber, men ville alligevel tjekke op med en læge. Hvad siger indlægs seddlen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke flere hjemme- suk. For nu er det også på halsen.

Aner ikke hvad jeg slår ud over, for lægerne har ikke ville teste mig endnu da det ikke er så tit jeg slår ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville tjekke indlægssedlen eller medicin.dk (der står det samme som i indlægssedlen plus evt. hvis det er kommet nogle tilføjelser)

ellers ring til lægevagten de må kunne hjælpe :) bare for at være helt sikker :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart må man jo slet ikke tage medicin, når man er gravid. Så jeg ville i hvert fald ikke tage dem før jeg havde snakket med lægen.

God bedring :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har før graviditeten taget telfast og mener ikke at de må tages under graviditeten... Men er ikke 100% sikker :) Jeg tager dem dog slet ikke nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har før graviditeten taget telfast og mener ikke at de må tages under graviditeten... Men er ikke 100% sikker :) Jeg tager dem dog slet ikke nu..

Lige netop telfast må man gerne tage :) jeg fik dem ordineret af en speciallæge inden for allergi og har senere fået det bekræftet af en anden speciallæge også.

Det er ikke sådan at du må tage dem hvert dag men i nødstilfælde som det lyder som om dit er kan du godt tage en. Som lægerne også sagde til mig. Den lille har hellere ikke godt af at du lider for det kan den mærke, så et det bedre at tage en pille. F.eks. start med en halv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige netop telfast må man gerne tage :) jeg fik dem ordineret af en speciallæge inden for allergi og har senere fået det bekræftet af en anden speciallæge også.

Det er ikke sådan at du må tage dem hvert dag men i nødstilfælde som det lyder som om dit er kan du godt tage en. Som lægerne også sagde til mig. Den lille har hellere ikke godt af at du lider for det kan den mærke, så et det bedre at tage en pille. F.eks. start med en halv.

Problemet er at jeg har taget dem hver dag ;) Og ikke bare en... Men det er en længere historie :) Jeg tager dem heldigvis ikke pt. under graviditeten, hvilket også betyder at jeg ikke rigtig kan dyrke nogen form for motion... Ærgeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun et par gange om året jeg sådan pludselug slår ud- netop også derfor lægerne ikke kan finde ud af hvad det skyldes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er at jeg har taget dem hver dag ;) Og ikke bare en... Men det er en længere historie :) Jeg tager dem heldigvis ikke pt. under graviditeten, hvilket også betyder at jeg ikke rigtig kan dyrke nogen form for motion... Ærgeligt!

Ja så er det nok ikke så sundt for den lille.

Det lyder bestemt ikke rart at skulle tage dem hvert dag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun et par gange om året jeg sådan pludselug slår ud- netop også derfor lægerne ikke kan finde ud af hvad det skyldes!

Jeg har også haft noget der kommer engang imellem og det ved de hellere ikke hvad er men pillerne slår det ned.

Jeg har skrevet det ned jeg har spist i løbet af dagen de gange jeg har haft det og på den måde har jeg selv fundet frem til noget af det der driller. Hvis jeg har haft en mistanke har jeg bevidst prøvet at spise noget af det for at se om der kommer en reaktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft noget der kommer engang imellem og det ved de hellere ikke hvad er men pillerne slår det ned.

Jeg har skrevet det ned jeg har spist i løbet af dagen de gange jeg har haft det og på den måde har jeg selv fundet frem til noget af det der driller. Hvis jeg har haft en mistanke har jeg bevidst prøvet at spise noget af det for at se om der kommer en reaktion.

Sidste gang fik lægen mig til skifte min shampoo og balsam og kropssæbe og vaskepulver ud. Samt smide de blomster ud min mand lige havde givet mig. For at udelukke det ikke var det. Og det var heller ikke.

For nogle år siden mistænkte jeg det var den varme kakao på arbejdet jeg slog ud på. Men det var det heller ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har dælme slået ud igen. Bliver det ved må jeg ringe til lægen tirsdag morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER