Oprettet April 6, 2012 Til alle jer iPad-brugere: Hvilket ekstra udstyr har i til jeres iPad? :) Jeg har en lille ekstra højtaler og så et tastatur - synes det er intet mindre end fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Har et stik til flash-kort, så når manden har taget en masse billeder til familiesammenkomster mm. Kan han smide det direkte på ipad'en, og så kan alle se billederne i stor format. Og så har vi et lædercover, der kan foldes om bag til en opsats. Vi har også en dockingstation, men den bruger vi mest til opladning. Leder dog efter et godt (og billigt) bluetoothtastatue, jeg kan have med på studie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Har et stik til flash-kort, så når manden har taget en masse billeder til familiesammenkomster mm. Kan han smide det direkte på ipad'en, og så kan alle se billederne i stor format. Og så har vi et lædercover, der kan foldes om bag til en opsats. Vi har også en dockingstation, men den bruger vi mest til opladning. Leder dog efter et godt (og billigt) bluetoothtastatue, jeg kan have med på studie. Tastaturet kan du finde i Netto i denne uge. 200 kr. Og det fungerer rigtig godt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Vi har smartcover, som vi aldrig bruger :D Også venter vi på posten kommer med et læderetui med indbygger tastatur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites