Oprettet April 6, 2012 Ja, så har jeg jo også fundet vejen herind i terminsgruppen. Jeg hedder Maria og er lige fyldt 22. Jeg er kæreste med Stefan på snart 27.. Og sammen har vi Kira der lige er fyldt 1 år d. 2/4 :) Vi bor i Nordsjælland og glæder os rigtig meget til den nye bebs.. Familie og venner får først noget at vide i starten af maj, så indtil videre er det vores lille hemmelighed :) Jeg testede meget svagt positivt i onsdags. Og igår var den tydeligere. Idag tog jeg en clearblue, der svarede 'Gravid'.. Så der er vist ingen grund til at teste mere :) Har regnet min termin ud til d. 11/12 :) Håber vi får en rigtig hyggelig gruppe her Og tillykke til jer andre også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Tillykke med graviditeten. Jeg glæder mig til at følge dig herinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Tillykk :) Glæder mig til at følges med dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Mange tak :) og stort tillykke til jer :) Glæder mig også til at følges med jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Velkommen til og stort tilykke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Et stort Tillykke skal du også have af mig :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Mange tak :) og hvor er det dejligt at se flere herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites